Zou ik ook wel willen een middagdutjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan best maar verdomme wat was dat middagdutje fijn
Pandora's box? Die is nicequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:30 schreef Muck het volgende:
Oeh, ik ga me niet vervelen voorlopig
De nieuwe prof. layton voor DS
nou ja ik was vanmorgen druk op werk dus heb effe bij geslapen en vanavond word het ook wel weer laatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik doe tegenwoordig vaak een na-het-eten-dutje
ik las net dat het niet zo goed ging?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen een middagdutje
Nee, Professor Layton and the Unwound Futurequote:
Oeh weer een nieuwequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, Professor Layton and the Unwound Future
Ik heb hem al gedowkochtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh weer een nieuweEven downloaden kopen
Dank je wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las net dat het niet zo goed ging?
sterkte ermee
Haha ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, mooi zo'n waarschuwingssysteem
[..]
Dan zou ik ook bijten
[..]
Hupjee
oew dat zou lekker zijn vooral op een tropisch eiland lekker in de zonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Eeen heerlijk dutje in een hangmat oh wat zou dat zalig zijn.
[ afbeelding ]
Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew dat zou lekker zijn vooral op een tropisch eiland lekker in de zon
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekker
das ook fijn slapen jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind diep onder de dekens naar stortbuien op het platte dak luisteren ook lekker
nee , was het zatquote:
Geen idee, ik eet geen garnalen....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef Panda72 het volgende:
en als mijn gedachten zo afdwalen denk ik bijvoorbeeld: Waarom worden garnalen zo mooi roze na het bakken?
dat moet je aan marijke vragenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee , was het zatvond het wel weer leuk zo , vlaggetje en zo
fuck het ook ^_^ liever posten dan lurken . lurken hou ik het allemaal niet meer bij , met posten wel weer
.
Is er al een lijst bekend van de sint meet? we moeten sinterklaas namelijk wel beroven
zij had er over iets met 9 personen en geen idee wie er allemaal komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je aan marijke vragen
Ik heb al een senseo dus neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
Wil één van jullie nog een Senseo hebben?
[TK] Senseo, eerste model
Really temptingquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
dan moet ze nog maar eens vragen wie er gaan komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zij had er over iets met 9 personen en geen idee wie er allemaal komengeen idee wie ik ken. en wat voor cadeaus handig zijn
Lijkt me overigens wel ontzettend tof
![]()
Heerlijke dag hier overigens , heerlijk genieten van de dag
ik heb een koffiezetMuck dus hoef geen senseo meer!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Muck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |