Logisch, je hebt geen reet te maken met z'n werkdingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef watzaljedoen het volgende:
Hoi allemaal
Ik zit met een probleem en wil graag de mening van anderen horen.
Zal het kort proberen uit te leggen.
Ik vrouw,13 jaar relatie,3 kinderen,waarvan 1 pas geboren.
Vriend werkt paar maanden als inhuur voor ander bedrijf.
Collega vrouw geeft hem werkopdrachten.
Maar smste ook met haar voor werk maar ook niet-werkgelateerde smsjes.
Ik vond dit niet leuk,hij beloofd niet meer te doen,wel gebeurd.
voor dit alles;belde hij elke dag voor lulpraatje met mij
;smste mij dagelijks
;melde altijd waneer die thuis kwam
enz enz
na dit alles; belt me niet meer zomaar
;smst me ook niet meer
;zegt niet meer ik ben onderweg
;weinig aandacht
;laat zakcomputer (waar dus mails op binnen komen van haar voor werk
maar altijd met een dubbelzinnige tekst) in auto liggen (sinds hij weet dat ik daar op keek)
Dit is nu dus een paar maanden bezig en hebben er vaak ruzie over.
Zegt niks met haar te willen.
Maar zoekt wel haar profielpagina en dit alles hierboven
En zegt dat ik gek ben en ik wel vreemd zal gaan
Lekkere relatie dan, als jullie elkaar constant zitten te controlerenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef watzaljedoen het volgende:
Hij controleerd mij in alles,leest ook mijn smsjes,mails enz
Dus logisch als ik dat dus ook doe
En dat je dan ook zulke dingen leest
Dus maar doen of mijn neus bloeit en hem zijn gang laten gaan
haar vent opzoeken en je laten sufneuken door hem?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef watzaljedoen het volgende:
En ze is zelf ook bezet/getrouwd.
om de relatie te redden waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:14 schreef Jumparound het volgende:
Goeide basis voor een relatie
Waarom in godsnaam dan nog een kleine... echt...
Mijn mening ... het verhaal klinkt er duidelijk naar dat er een stevige flirt aan de gang is die kan uitlopen op vreemdgaan, en misschien _is_ dat ook al gebeurt...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef watzaljedoen het volgende:
Hoi allemaal
Ik zit met een probleem en wil graag de mening van anderen horen.
(..snip..)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef watzaljedoen het volgende:
Dus maar doen of mijn neus bloeit
ohja! DE reden voor nog een kindquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:16 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
om de relatie te redden waarschijnlijk
Jullie relatie klinkt wel heel gezondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef watzaljedoen het volgende:
Ola, ik mag ook alles van mijn vriendin lezen en vice versa. We hebben geen geheimen voor elkaar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jullie relatie klinkt wel heel gezond
Enig idee waar dat wantrouwen vandaan komt? Zo te lezen zit er veel niet goed in de basis van jullie relatie. Dat contact met die collega is eerder een symptoom dan een oorzaak volgens mij.
het is enkel voor jezelf interssant 'wie schuld heeft of waardoor het kwam dat je achterdochtig werd'..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef watzaljedoen het volgende:
Even voor de duidelijkheid
We hadden een prima relatie tot dit gebeurde
Dat gecontroleer eerst van ziijn kant is begonnen toen hij daar ging werken
Toen zij dus in zicht kwam
Dat dus..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
haar vent opzoeken en je laten sufneuken door hem?
gewoon met gelijke munt terug betalen die sletten!
Ho, dat uitschelden zei je volgens mij niet. Uitschelden serieus? Is het dan misschien niet tijd dat je jezelf wel echt gaat afvragen of je überhaupt wel met hem verder wilt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef watzaljedoen het volgende:
Dat rustige praten helpt niet
Beloofd steeds beterschap maar het blijft bezig helaas
Doet ook geen enkele moeite om mijn vetrouwen te winnen
Word alleen maar uitgescholden en ik zal de schuldige wel zijn
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef watzaljedoen het volgende:
En dat je dan ook zulke dingen leest
Dus maar doen of mijn neus bloeit en hem zijn gang laten gaan
WTF?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef loop het volgende:
Aangezien jullie elkaar controleren, vraag hoe hij ertegenover staat om via GPS elkaar te tracken, het kost wat maar dan kun je uitsluiten of hij op een locatie is (geweest) wat jullie niet hadden afgesproken zoals bij haar thuis of een hotel.
Ik vond het als kind echt afgrijselijk als mijn ouders ruzie hadden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Musyn het volgende:
Laat me dit vragen:
Waarom zijn jullie nog samen? Voor de kinderen hoef je het niet te doen want die zullen het ook niet fijn vinden om heel vaak een boze moeder en vader te hebben.
Zou jij dat zelf wel doen/willen? Constant in de gaten gehouden worden via GPS?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef loop het volgende:
Aangezien jullie elkaar controleren, vraag hoe hij ertegenover staat om via GPS elkaar te tracken, het kost wat maar dan kun je uitsluiten of hij op een locatie is (geweest) wat jullie niet hadden afgesproken zoals bij haar thuis of een hotel. Op het werk is het erg lastig om iets te doen zonder dat collega's erachter komen, dan zou hij jou en zijn baan kwijt zijn, tenzij hij echt dom is om het risico te lopen om betrapt te worden.
Mijn mond valt af en toe open wat mensen kennelijk allemaal normaal vinden in een relatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou jij dat zelf wel doen/willen? Constant in de gaten gehouden worden via GPS?
Voor mij ook, als ik ergens niet tegen kan is het wel gecontroleerd worden steeds.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Mijn mond valt af en toe open wat mensen kennelijk allemaal normaal vinden in een relatie.
Zodra mijn partner dit soort dingen gaat voorstellen pak ik mijn spullen, zoveel is zeker.
Ja, ik zou het zelfs met alle liefde voor haar in elkaar flansen als dat betekent dat ze me meer vertrouwd, ik heb namelijk niets te verbergen. En stiekem vind ik het idee wel leuk dat ze af en toe vanaf thuis kijkt waar ik ben, toch een soort van aandachtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
Zou jij dat zelf wel doen/willen? Constant in de gaten gehouden worden via GPS?
Damn.. Ik zou er gestoord van worden, maar nu je aangeeft dat het is om aan te geven dat je vriendin je altijd kan vertrouwen heeft het wel iets liefs.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef loop het volgende:
[..]
Ja, ik zou het zelfs met alle liefde voor haar in elkaar flansen als dat betekent dat ze me meer vertrouwd, ik heb namelijk niets te verbergen. En stiekem vind ik het idee wel leuk dat ze af en toe vanaf thuis kijkt waar ik ben, toch een soort van aandacht
Ze zou zelfs mijn mobiel en netbook over mogen nemen via internet en de camera aanzetten die dan live streamt naar haar pc (zonder mijn medeweten) als dat haar gerust stelt. Ik verwacht dan wel dat ze me genoeg zou vertrouwen na verloop van tijd en ik zou ook bijvoorbeeld mijn werkgever moeten vragen wat die er van zou vinden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Damn.. Ik zou er gestoord van worden, maar nu je aangeeft dat het is om aan te geven dat je vriendin je altijd kan vertrouwen heeft het wel iets liefs.
Ik denk niet dat het overtuigend is, ik bedoel, wie is er nou zo dom om vreemd te gaan met een camera met livestream naar zijn vriendin om zijn nek?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef loop het volgende:
[..]
Ze zou zelfs mijn mobiel en netbook over mogen nemen via internet en de camera aanzetten die dan live streamt naar haar pc (zonder mijn medeweten) als dat haar gerust stelt. Ik verwacht dan wel dat ze me genoeg zou vertrouwen na verloop van tijd en ik zou ook bijvoorbeeld mijn werkgever moeten vragen wat ze er van zouden vinden. Het gaat vooral om het idee dat ze ten alle tijde kan zien wat ik aan het doen ben, dat ze zeker weet dat haar angsten en zorgen ongegrond zijn. Zoals ik al zei, je kunt geen bewijs leveren voor iets wat niet is gebeurt of nog niet heeft plaatsgevonden in de toekomst, dan kun je van alles zeggen op duizend manieren maar ze zal je op je woord moeten geloven, je kunt niet iets "hards" produceren om haar te overtuigen (hoe dubbelzinnig).
je hebt nog geen relatie héquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef loop het volgende:
[..]
Ze zou zelfs mijn mobiel en netbook over mogen nemen via internet en de camera aanzetten die dan live streamt naar haar pc (zonder mijn medeweten) als dat haar gerust stelt. Ik verwacht dan wel dat ze me genoeg zou vertrouwen na verloop van tijd en ik zou ook bijvoorbeeld mijn werkgever moeten vragen wat die er van zou vinden.
Haha nee. Eigenlijk denk ik ook aan mijn kant van de deal voor als het zover is, namelijk dat zij een mini spy cam (in de vorm van een mooi sieraad ofzo) draagt die aangesloten is op een mobiel die ik via een gecodeerde internet verbinding ten alle tijden kan bekijken (afgezien van de "beveiligings camera's" thuis tegen "inbraak"quote:
Blind vertrouwen kies je voor, degene waarmee je een relatie hebt moet dat bewijzen. En als je niet gekwetst wil worden kun je beter niet aan relaties beginnen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:44 schreef loop het volgende:
[..]
Haha nee. Eigenlijk denk ik ook aan mijn kant van de deal voor als het zover is, namelijk dat zij een mini spy cam krijgt aangesloten op een android toestel die ik via een gecodeerde internet verbinding ten alle tijden kan bekijken (afgezien van de "beveiligings camera's" thuis tegen "inbraak"). Ouderwets vertrouwen is een groot goed maar ik niet 100% voor haar gaan als ik haar niet blind kan vertrouwen.
Bewijzen? Wat bewijzen? Dat lijkt me ook al niet zo'n sterke basis voor een relatie hoor. Dan ga je al gelijk van een soort wantrouwen uit. Als ik een relatie met iemand aan zou gaan hoef ik helemaal niks te bewijzen naar diegene toe en hij ook niet naar mij. Je bent met elkaar omdat je het fijn hebt met elkaar en omdat je het beste in elkaar naar boven haalt. En "het beste" lijkt mij niet een of ander groen monster die ten alle tijden bevestiging nodig heeft van de ander.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blind vertrouwen kies je voor, degene waarmee je een relatie hebt moet dat bewijzen. En als je niet gekwetst wil worden kun je beter niet aan relaties beginnen.
Nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde meer dat de mensen in de relatie dat vertrouwen waar moeten maken en er zelf voor moeten zorgen dat het terecht is. En ik denk dat vertrouwen vanzelfsprekend moet zijn in een relatie, een relatie zonder vertrouwen is ook drie keer niks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:33 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Bewijzen? Wat bewijzen? Dat lijkt me ook al niet zo'n sterke basis voor een relatie hoor. Dan ga je al gelijk van een soort wantrouwen uit. Als ik een relatie met iemand aan zou gaan hoef ik helemaal niks te bewijzen naar diegene toe en hij ook niet naar mij. Je bent met elkaar omdat je het fijn hebt met elkaar en omdat je het beste in elkaar naar boven haalt. En "het beste" lijkt mij niet een of ander groen monster die ten alle tijden bevestiging nodig heeft van de ander.
Ik ben het helemaal met je eens dat het iets vanzelfsprekends hoort te zijn maar zodra je wat ouder wordt en er allerlei dingen bij komen kijken (zoals relaties waarin anderen vreemd gingen en het vertrouwen geschonden werden) wordt dit toch wat moeilijker allemaal. Als dat eenmaal is gebeurt dan vertrouw je mensen een stuk minder snel, sommige mensen vergeten helemaal hoe het is om iemand te vertrouwen als een soort van defensie om niet weer gekwetst te worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde meer dat de mensen in de relatie dat vertrouwen waar moeten maken en er zelf voor moeten zorgen dat het terecht is. En ik denk dat vertrouwen vanzelfsprekend moet zijn in een relatie, een relatie zonder vertrouwen is ook drie keer niks.
Als ik het goed begrijp ben je dus ooit (meerdere malen) bedrogen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef loop het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat het iets vanzelfsprekends hoort te zijn maar zodra je wat ouder wordt en er allerlei dingen bij komen kijken (zoals relaties waarin anderen vreemd gingen en het vertrouwen geschonden werden) wordt dit toch wat moeilijker allemaal. Als dat eenmaal is gebeurt dan vertrouw je mensen een stuk minder snel, sommige mensen vergeten helemaal hoe het is om iemand te vertrouwen als een soort van defensie om niet weer gekwetst te worden.
Dan kun je zeggen "trek het je niet zo aan, laat het los, wie niet waagt die niet wint", dat kan rationeel misschien wel maar gevoelsmatig wordt het toch problematisch.
Deze is wel goed ja... en als je het echt niet meer ziet zitten dan confronteer je hem met wat je denkt. Eerlijkheid zal misschien wat problemen veroorzaken maar dan weet je wel waar je staat. Goedmaken kan altijd nog als je er naast zat, dan maar op je knieen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:30 schreef Daniel1976 het volgende:
Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn, dus misschien vanavond kaarslicht diner met alles wat hij erg lekker vind en een glaasje wijn enzo.
Drijf het op de spits dus, maar niet door boos op hem te worden, bereik je alleen het tegen over gestelde mee.
Gaat ie harder naar haar rennen als hij dat al ergens in gedachten had.
Resumé, behandel hem zo lief mogelijk, als er wat is krijgt hij zoveel schuld gevoel dat ie het opbiecht. Is er nix dan zal hij het vast leuk vinden.
Dat is de achterliggende reden van het voor mezelf bedenken hoe ik met zoiets de volgende keer om kan gaan. Zeker weten of je partner vreemdgaat doe je toch nooit, tenzij je een privé detective inhuurt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef Id_do_her het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je dus ooit (meerdere malen) bedrogen?
Ik begrijp wel dat je dan voorzichtiger bent. Ik heb het zelf nooit te verwerken gehad maar het lijkt me wel verschrikkelijk en dat maakt je standpunten van een paar posts terug wat begrijpelijker.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:38 schreef loop het volgende:
[..]
Dat is de achterliggende reden van het voor mezelf bedenken hoe ik met zoiets de volgende keer om kan gaan. Zeker weten of je partner vreemdgaat doe je toch nooit, tenzij je een privé detective inhuurt.
Lijken wel symptomen van vervreemding.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:17 schreef watzaljedoen het volgende:
Dank je!
Ik was al bang dat jullie mij een zeikerd vonden.Maar alles was goed voordat zij in zich kwam.
Ze weet er van zegt hij maar blijft doorgaan dus ja waar is dan haar respect.
En we hebben het er zo vaak over gehad hoe ik me eigen er bij voel enz maar
het helpt allemaal niks helaas.
Hij is daarbij ook er afwezig thuis,waarschijnlijk denkt hij aan haar
Dat laatste weet je sowieso niet. Je moet ook niet overal wat achter gaan zoeken, houd de eer bij jezelf.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:17 schreef watzaljedoen het volgende:
Dank je!
Ik was al bang dat jullie mij een zeikerd vonden.Maar alles was goed voordat zij in zich kwam.
quote:Maar wat ga je nu doen? Ik snap ook wel dat je niet met drie kinderen direct je spullen pakt. Maar mag toch hopen dat jij terwijl je man naar zijn werk gaat jij je helemaal gaat opvreten en je vanalles in je hoofd gaat halen? En hij hoeft niet eens vreemd te gaan. Misschien is het niets of is hij verliefd maar doet daar niets mee.Op woensdag 20 oktober 2010 12:17 schreef watzaljedoen het volgende:
Dank je!
quote:Ik ben uiteraard alles behalve zo'n taalnazi, maar is het niet saillant?Op woensdag 20 oktober 2010 23:39 schreef Darkangle het volgende:
ruikt als een troll, salante details die cruciaal zijn achterwegen laten om later het weer mee te kunnen opstoken (scheve schaats)
quote:Wat ik ga doen?[b]Op woensdag 20 oktober 2010 18:27 schreef Stali het volgende:[/b
Maar wat ga je nu doen? Ik snap ook wel dat je niet met drie kinderen direct je spullen pakt. Maar mag toch hopen dat jij terwijl je man naar zijn werk gaat jij je helemaal gaat opvreten en je vanalles in je hoofd gaat halen? En hij hoeft niet eens vreemd te gaan. Misschien is het niets of is hij verliefd maar doet daar niets mee.
Hoe zit het met je eigen zelfstandigheid? Weet niet hoe oud je kinderen zijn maar misschien is het een goed idee om alvast aan je zelfstandigheid te werken.
Edit: lees nu pasgeboren. Dat is lastig inderdaad.
quote:Daar ben ik ook bang voor jaOp vrijdag 22 oktober 2010 18:27 schreef Fortitudo het volgende:
Je man is vreemd gegaan/gaat vreemd. Ik heb iets soortgelijks precies zien gebeuren in mijn omgeving.
quote:Ik denk dat die kans er wel een beetje inzit.. Maar natuurlijk is iedereen onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
quote:ja maar hoe kom ik erachter?Op maandag 25 oktober 2010 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans er wel een beetje inzit.. Maar natuurlijk is iedereen onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
quote:Dat is überhaupt al verdacht, als je niks te verbergen hebt doe je dat niet snel, maar ik ken hem verder niet. Ik zou een ultimatum stellen, wat precies weet ik zo niet, dat kun je zelf beter bedenken dan ik.Op maandag 25 oktober 2010 10:16 schreef watzaljedoen het volgende:
[..]
ja maar hoe kom ik erachter?
wist al zijn smsjes,en laat dat ding waar die mails op binnenkomen,
angstvallig ver van mij vandaan..
quote:Of hij is met zijn nieuwe werk uitdaging bezig. Kan ook natuurlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 12:17 schreef watzaljedoen het volgende:
Dank je!
quote:Dit kan ook, hem laten zien dat je ook zonder hem plezier kan hebben/gelukkig kan zijn.Op maandag 25 oktober 2010 10:35 schreef GSbrder het volgende:
Of ga zelf met een vriendin / goede vriend de hort op. Stedentripje, girls night out, lekker met jezelf bezig houden in plaats van achter hem aan zitten. Dit is echt ongelofelijk onaantrekkelijk, een partner die de hele tijd op haar tenen loopt, die de boel bij elkaar wilt houden, je wilt controleren etc.
Leef je eigen leven en maak je wat minder druk met het zijne.
quote:Dit is op zich wel cruciale info, en over het algemeen erg handig om bij het openen van een topic al te vermelden..Op woensdag 20 oktober 2010 10:31 schreef watzaljedoen het volgende:
Uhm ja hij heeft al eerder een scheve schaats gereden
quote:oh, komop. wat minder sneu doen hoor!Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef watzaljedoen het volgende:
Dat rustige praten helpt niet
Beloofd steeds beterschap maar het blijft bezig helaas
Doet ook geen enkele moeite om mijn vetrouwen te winnen
Word alleen maar uitgescholden en ik zal de schuldige wel zijn
quote:This man has a point. En ook al gaat het uit, je hebt tenminste nog lol gehad met jouw vriendinnenOp maandag 25 oktober 2010 13:19 schreef Morphs het volgende:
Ik heb een tijd geleden het boek Waarom mannen een bitch trouwen gelezen. Soort handboek voor vrouwen hoe ze met mannen om moeten gaan. Bestel dat boek, 17 euro. Hieronder wat advies op basis van dat boek, probeer het eens.
Het probleem waar je nu in zit is dat je volledig naar hem uitreikt. Je probeert zoveel mogelijk contact met hem te hebben, je staat volledig voor hem klaar. Hij heeft op dit moment de troef in handen. Aandacht van twee vrouwen, hij is het schaarse goed. Zo zal hij dit ook ervaren. "Eentje voor thuis, en eentje voor de spanning" (ik zeg niet dat er wat gebeurd is, maar spanning zal er zeker wel zijn).
Wat doe je hieraan? De enige oplossing is eigenlijk precies wat je niet zou verwachten.
Je moet jezelf tot het schaarse goed maken. Wees wat minder beschikbaar voor hem. Ga bijvoorbeeld in het weekend stappen met vriendinnen. Laat niet teveel los over wat je gaat doen, bel hem niet als je weg bent. Wacht juist tot hij het contact op wil nemen. Als hij smst "hee heb je het leuk?", niet reageren. Als hij later smst "ik zou wel graag wat van je horen nu, het is al 5 uur", niet reageren. Laat hem maar de hele nacht wakker liggen. Hij gaat de meest verschrikkelijke scenarios bedenken. En op een gegeven moment kom je thuis en kruip je weer bij hem in bed. Reken maar dat hij blij is je te zien en als hij vraagt hoe het was zeg je "leuk, hoe was jouw avond?".
Met andere woorden: ga zelf leuke dingen doen zonder hem, met vriendinnen. Een vrouw die niet aan je voeten ligt maar gevangen moet worden is het meest interessant. Zodra hij moeite moet gaan doen om je aandacht te krijgen, ben je opeens die moeite waard. Maar vergeet de REGEL nooit: blijf altijd relaxed. Zodra je emoties (frustratie, boosheid) gaat vertonen dan heeft hij je emotioneel onder controle. Een vrouw die koel blijft, straalt kracht en zelfvertrouwen uit.
Try it
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit kan ook, hem laten zien dat je ook zonder hem plezier kan hebben/gelukkig kan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |