quote:ja maar hoe kom ik erachter?Op maandag 25 oktober 2010 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat die kans er wel een beetje inzit.. Maar natuurlijk is iedereen onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
quote:Dat is überhaupt al verdacht, als je niks te verbergen hebt doe je dat niet snel, maar ik ken hem verder niet. Ik zou een ultimatum stellen, wat precies weet ik zo niet, dat kun je zelf beter bedenken dan ik.Op maandag 25 oktober 2010 10:16 schreef watzaljedoen het volgende:
[..]
ja maar hoe kom ik erachter?
wist al zijn smsjes,en laat dat ding waar die mails op binnenkomen,
angstvallig ver van mij vandaan..
quote:Of hij is met zijn nieuwe werk uitdaging bezig. Kan ook natuurlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 12:17 schreef watzaljedoen het volgende:
Dank je!
Ik was al bang dat jullie mij een zeikerd vonden.Maar alles was goed voordat zij in zich kwam.
Ze weet er van zegt hij maar blijft doorgaan dus ja waar is dan haar respect.
En we hebben het er zo vaak over gehad hoe ik me eigen er bij voel enz maar
het helpt allemaal niks helaas.
Hij is daarbij ook er afwezig thuis,waarschijnlijk denkt hij aan haar
quote:Dit kan ook, hem laten zien dat je ook zonder hem plezier kan hebben/gelukkig kan zijn.Op maandag 25 oktober 2010 10:35 schreef GSbrder het volgende:
Of ga zelf met een vriendin / goede vriend de hort op. Stedentripje, girls night out, lekker met jezelf bezig houden in plaats van achter hem aan zitten. Dit is echt ongelofelijk onaantrekkelijk, een partner die de hele tijd op haar tenen loopt, die de boel bij elkaar wilt houden, je wilt controleren etc.
Leef je eigen leven en maak je wat minder druk met het zijne.
quote:Dit is op zich wel cruciale info, en over het algemeen erg handig om bij het openen van een topic al te vermelden..Op woensdag 20 oktober 2010 10:31 schreef watzaljedoen het volgende:
Uhm ja hij heeft al eerder een scheve schaats gereden
quote:oh, komop. wat minder sneu doen hoor!Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef watzaljedoen het volgende:
Dat rustige praten helpt niet
Beloofd steeds beterschap maar het blijft bezig helaas
Doet ook geen enkele moeite om mijn vetrouwen te winnen
Word alleen maar uitgescholden en ik zal de schuldige wel zijn
quote:This man has a point. En ook al gaat het uit, je hebt tenminste nog lol gehad met jouw vriendinnenOp maandag 25 oktober 2010 13:19 schreef Morphs het volgende:
Ik heb een tijd geleden het boek Waarom mannen een bitch trouwen gelezen. Soort handboek voor vrouwen hoe ze met mannen om moeten gaan. Bestel dat boek, 17 euro. Hieronder wat advies op basis van dat boek, probeer het eens.
Het probleem waar je nu in zit is dat je volledig naar hem uitreikt. Je probeert zoveel mogelijk contact met hem te hebben, je staat volledig voor hem klaar. Hij heeft op dit moment de troef in handen. Aandacht van twee vrouwen, hij is het schaarse goed. Zo zal hij dit ook ervaren. "Eentje voor thuis, en eentje voor de spanning" (ik zeg niet dat er wat gebeurd is, maar spanning zal er zeker wel zijn).
Wat doe je hieraan? De enige oplossing is eigenlijk precies wat je niet zou verwachten.
Je moet jezelf tot het schaarse goed maken. Wees wat minder beschikbaar voor hem. Ga bijvoorbeeld in het weekend stappen met vriendinnen. Laat niet teveel los over wat je gaat doen, bel hem niet als je weg bent. Wacht juist tot hij het contact op wil nemen. Als hij smst "hee heb je het leuk?", niet reageren. Als hij later smst "ik zou wel graag wat van je horen nu, het is al 5 uur", niet reageren. Laat hem maar de hele nacht wakker liggen. Hij gaat de meest verschrikkelijke scenarios bedenken. En op een gegeven moment kom je thuis en kruip je weer bij hem in bed. Reken maar dat hij blij is je te zien en als hij vraagt hoe het was zeg je "leuk, hoe was jouw avond?".
Met andere woorden: ga zelf leuke dingen doen zonder hem, met vriendinnen. Een vrouw die niet aan je voeten ligt maar gevangen moet worden is het meest interessant. Zodra hij moeite moet gaan doen om je aandacht te krijgen, ben je opeens die moeite waard. Maar vergeet de REGEL nooit: blijf altijd relaxed. Zodra je emoties (frustratie, boosheid) gaat vertonen dan heeft hij je emotioneel onder controle. Een vrouw die koel blijft, straalt kracht en zelfvertrouwen uit.
Try it
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit kan ook, hem laten zien dat je ook zonder hem plezier kan hebben/gelukkig kan zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |