abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87703768
Hoi allemaal

Ik zit met een probleem en wil graag de mening van anderen horen.

Zal het kort proberen uit te leggen.

Ik vrouw,13 jaar relatie,3 kinderen,waarvan 1 pas geboren.
Vriend werkt paar maanden als inhuur voor ander bedrijf.
Collega vrouw geeft hem werkopdrachten.
Maar smste ook met haar voor werk maar ook niet-werkgelateerde smsjes.
Ik vond dit niet leuk,hij beloofd niet meer te doen,wel gebeurd.

voor dit alles;belde hij elke dag voor lulpraatje met mij
;smste mij dagelijks
;melde altijd waneer die thuis kwam
enz enz
na dit alles; belt me niet meer zomaar
;smst me ook niet meer
;zegt niet meer ik ben onderweg
;weinig aandacht
;laat zakcomputer (waar dus mails op binnen komen van haar voor werk
maar altijd met een dubbelzinnige tekst) in auto liggen (sinds hij weet dat ik daar op keek)

Dit is nu dus een paar maanden bezig en hebben er vaak ruzie over.

Zegt niks met haar te willen.
Maar zoekt wel haar profielpagina en dit alles hierboven
En zegt dat ik gek ben en ik wel vreemd zal gaan

:?
pi_87703831
Je bent (edit: in zijn ogen) saai en hij heeft een nieuwe hobby totdat het wel fout gaat...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:04:50 #3
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_87703897
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef watzaljedoen het volgende:
Hoi allemaal

Zal het kort proberen uit te leggen.

Ik vrouw,13 jaar relatie,3 kinderen,waarvan 1 pas geboren.
Vriend werkt paar maanden als inhuur voor ander bedrijf.
Collega vrouw geeft hem werkopdrachten.
Maar smste ook met haar voor werk maar ook niet-werkgelateerde smsjes.
Ik vond dit niet leuk,hij beloofd niet meer te doen,wel gebeurd.

voor dit alles;belde hij elke dag voor lulpraatje met mij
;smste mij dagelijks
;melde altijd waneer die thuis kwam
enz enz
na dit alles; belt me niet meer zomaar
;smst me ook niet meer
;zegt niet meer ik ben onderweg
;weinig aandacht
;laat zakcomputer (waar dus mails op binnen komen van haar voor werk
maar altijd met een dubbelzinnige tekst) in auto liggen (sinds hij weet dat ik daar op keek)

Dit is nu dus een paar maanden bezig en hebben er vaak ruzie over.

Zegt niks met haar te willen.
Maar zoekt wel haar profielpagina en dit alles hierboven
En zegt dat ik gek ben en ik wel vreemd zal gaan

:?
Logisch, je hebt geen reet te maken met z'n werkdingen.
pi_87703919
Het klinkt alsof hij ongelofelijk onder de plak zat bij je

Kom op,

"Bellen als hij thuis komt"
"Smssen als hij onderweg is"
hij mag geen contacten onderhouden met vrouwelijke collega's
jij kijkt op zijn telefoon
pi_87703979
-edit- denk aan je bloeddruk vosss

[ Bericht 91% gewijzigd door Re op 19-10-2010 10:19:40 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_87704029
tevens: wat zal je doen? :')

ik zal een kurzus nederlands doen als ik jouw is
pi_87704054
Met 3 kinderen ben je al Game Over. Hij ziet nu z'n kans om een nieuwe 2player game te doen.

Ik denk dat je hier weinig tegen kunt doen en hoe harder jij hierover gaat zeiken hoe groter zijn verzet tegen jou wordt.
Lambo of Rekt
pi_87704056
Hij controleerd mij in alles,leest ook mijn smsjes,mails enz
Dus logisch als ik dat dus ook doe
En dat je dan ook zulke dingen leest

Dus maar doen of mijn neus bloeit en hem zijn gang laten gaan :?
pi_87704108
En ze is zelf ook bezet/getrouwd.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:14:22 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_87704118
Goeide basis voor een relatie :?
Waarom in godsnaam dan nog een kleine... echt...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_87704125
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef watzaljedoen het volgende:

Lekkere relatie dan, als jullie elkaar constant zitten te controleren _O-
Lambo of Rekt
pi_87704128
Mijn mening? Je moet niet zo zeuren en gewoon die kinderen opvoeden. En zorgen dat het eten klaar staat als je man thuis komt.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:15:30 #13
54932 J.J.McKay
............................
pi_87704151
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef watzaljedoen het volgende:
En ze is zelf ook bezet/getrouwd.
haar vent opzoeken en je laten sufneuken door hem?
gewoon met gelijke munt terug betalen die sletten!
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:16:10 #14
54932 J.J.McKay
............................
pi_87704174
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:14 schreef Jumparound het volgende:
Goeide basis voor een relatie :?
Waarom in godsnaam dan nog een kleine... echt...
om de relatie te redden waarschijnlijk :D
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
pi_87704229
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:59 schreef watzaljedoen het volgende:
Hoi allemaal

(..snip..)
Mijn mening ... het verhaal klinkt er duidelijk naar dat er een stevige flirt aan de gang is die kan uitlopen op vreemdgaan, en misschien _is_ dat ook al gebeurt...

De ruzies tussen je man en jou zullen echter voor de man juist de andere vrouw 'aantrekkelijker' doen lijken.. die andere vrouw is namelijk lief en aardig tegen hem en van jou krijgt hij enkel ruzies en aantijgingen.

Mocht het tot nu toe nog niet tot vreemdgaan gekomen zijn, kan juist het ruzie-maken erover zorgen dat de kans dat het wél gebeurt steeds groter worden.

Wat je wél moet realiseren dat waarschijnlijk in jullie relatie _nu_ een hoop verkeerd zit, waarschijnlijk iets dat beide partners niet bevalt.... de ene is voroal met de kinderen bezig en de ander is vooral aan het werken, en voor 'romantiek' is weinig ruimte ...
Op dat moment kan een man erg 'vatbaar' ervoor zijn als een andere vrouw wél erg spannend en romantisch tegen hem is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_87704239
quote:

Dus maar doen of mijn neus bloeit
_O- :D
pi_87704246
Mensen die elkaar controleren, mail lezen, sms lezen, echt ongelooflijk vind ik dat....

Ik kan in de mailbox van mn vriendin, zij in de mijne. Ik zou haar sms kunnen lezen, zij de mijne, maar dit gebeurt niet. Wtf man. Waarom zou je dat doen?

En dan ook nog het excuus 'ja maar hij doet t bij mij, dan mag ik t ook bij hem'. Hoe oud ben je? 15?
pi_87704332
Misschien vind hij de aandacht leuk, misschien wil hij wat anders.

Als het je echt zo dwars zit, en je geeft het dit ongezout te weten (niets van dat hinterige, da's niets voor duidelijke communicatie) dan lijkt het mij dat hij het zal afkappen. Dit uit respect naar jou en je gevoelens hier bij. Een relatie is altijd een beetje geven en nemen.

Echter, dit hangt wel allemaal samen met goede communicatie. Niet van dat wijverige halfslachtige gehint. Doe dat aub niet, jij hebt het gevoel dat je het dan duidelijk hebt gemaakt, en hij merkt het waarschijnlijk niet eens.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:22:03 #19
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_87704333
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:16 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

om de relatie te redden waarschijnlijk :D
ohja! DE reden voor nog een kind :)
Was me even ontschoten, sorry :@
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_87704402
Even voor de duidelijkheid

We hadden een prima relatie tot dit gebeurde
Dat gecontroleer eerst van ziijn kant is begonnen toen hij daar ging werken
Toen zij dus in zicht kwam
pi_87704422
Re, waarom is mijn post weg? }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_87704455
quote:
Jullie relatie klinkt wel heel gezond :{

Enig idee waar dat wantrouwen vandaan komt? Zo te lezen zit er veel niet goed in de basis van jullie relatie. Dat contact met die collega is eerder een symptoom dan een oorzaak volgens mij.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:30:22 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87704540
Klinkt niet heel goed.
Denk dat de alarmbellen niet voor niets afgaan.

Ik zal niet zeggen dat hij (al) vreemd gaat, maar goed is het niet.
Of ie met zijn lul al vreemd is geweest doet er eigenlijk niet zoveel toe, vertrouwen tussen jou en hem is al ver te zoeken. Tsja wat doe je in zo'n situatie.

Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn, dus misschien vanavond kaarslicht diner met alles wat hij erg lekker vind en een glaasje wijn enzo.
Drijf het op de spits dus, maar niet door boos op hem te worden, bereik je alleen het tegen over gestelde mee.
Gaat ie harder naar haar rennen als hij dat al ergens in gedachten had.

Resumé, behandel hem zo lief mogelijk, als er wat is krijgt hij zoveel schuld gevoel dat ie het opbiecht. Is er nix dan zal hij het vast leuk vinden.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:31:45 #24
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87704569
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Jullie relatie klinkt wel heel gezond :{

Enig idee waar dat wantrouwen vandaan komt? Zo te lezen zit er veel niet goed in de basis van jullie relatie. Dat contact met die collega is eerder een symptoom dan een oorzaak volgens mij.
Ola, ik mag ook alles van mijn vriendin lezen en vice versa. We hebben geen geheimen voor elkaar.
pi_87704722
Ik heb thuis geen geheimen voor mijn vrouw, maar mijn zakelijke email lezen gaat haar gewoon niks aan.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_87704757
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef watzaljedoen het volgende:
Even voor de duidelijkheid

We hadden een prima relatie tot dit gebeurde
Dat gecontroleer eerst van ziijn kant is begonnen toen hij daar ging werken
Toen zij dus in zicht kwam
het is enkel voor jezelf interssant 'wie schuld heeft of waardoor het kwam dat je achterdochtig werd'..

wil je de situatie veranderen moet je niet je energie besteden vast te stellen wie schuld heeft, maar moet je wat doen om de huidige 'status-quo' te doorbreken.
en aangezien je man hier geen 'gespreksgenoot' is kan ik hooguit aangeven wat jijzelf kunt veranderen:

En dat is hooguit dat je man jou weer zal moeten gaan zien als zijn vrouw en niet 'de moeder van zijn kinderen en degenen die het huis schoonmaakt'... zolang je dat niet doet en hooguit verder ruzie met hem maakt, maak je juist de beste 'reclame' voor die andere vrouw, die vergeleken met jou enkel 'voordelen' lijkt te hebben; die wel leuke spannende mails hem schrijft en hem het gevoel geeft 'aantrekkelijk' te zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:50:07 #27
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_87705136
Misschien moet je eens rustig met elkaar gaan praten. Het lijkt nu meer op dat jullie een hele andere visie hebben van wat kan en mag (omtrent de omgang met zijn vrouwelijke collega en elkaars post doorspitten). Het helpt als jullie hierover je mening uitspreekt en nieuwe duidelijke afspraken erover maakt. Vraag hem daarnaast ook hoe hij zich voelt erover.

Je kan hem trouwens moeilijk contact met haar verbieden. Niet alleen is het onnodig (je vertrouwt hem toch neem ik aan?) maar het jaagt hem ook alleen maar op stang. Heb het erover, praat het uit en bemoei je dan gewoon met je eigen zaken. Laat zien dat je weer een leuke lieve vriendin bent die haar vriend vertrouwd.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:13:19 #28
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87705824
Na 13 jaar vindt een man het ook weleens fijn als hij wat vrouwelijke aandacht krijgt. Hij houdt wel van je en wil je geen pijn doen maar kan zelf nog geen beslissing maken omdat hij weet wat hij weggooit als hij te ver gaat, daardoor neemt hij geen duidelijke beslissing en zweeft tussen jullie in, hij zou zich wellicht erg graag overgeven aan de verleiding maar dat wil hij denk ik wel zonder dat hij jou pijn doet.

En ruzie maken in dit soort situaties lijkt het me het domste wat je kan doen, stel dat jij een keer te ver gaat en hem echt kwetst in een ruzie, dan is hij misschien geneigd om je 'terug te pakken' of te 'vergelden' omdat hij in de gemoedstoestand van ruzie, wraak en conflict zit. Stel je begrijpend op en vraag waar het nou echt om gaat, goed praten is denk ik al een goed begin.

Dat is wat ik denk tenminste.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:15:00 #29
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_87705864
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef J.J.McKay het volgende:

[..]

haar vent opzoeken en je laten sufneuken door hem?
gewoon met gelijke munt terug betalen die sletten!
Dat dus..
En de dirty shizzle doen die je bij je vent niet doet :Y
pi_87705994
Dat rustige praten helpt niet
Beloofd steeds beterschap maar het blijft bezig helaas

Doet ook geen enkele moeite om mijn vetrouwen te winnen
Word alleen maar uitgescholden en ik zal de schuldige wel zijn
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:20:56 #31
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87706044
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef watzaljedoen het volgende:
Dat rustige praten helpt niet
Beloofd steeds beterschap maar het blijft bezig helaas

Doet ook geen enkele moeite om mijn vetrouwen te winnen
Word alleen maar uitgescholden en ik zal de schuldige wel zijn
Ho, dat uitschelden zei je volgens mij niet. Uitschelden serieus? Is het dan misschien niet tijd dat je jezelf wel echt gaat afvragen of je überhaupt wel met hem verder wilt?
pi_87706251
quote:

:D!

Klinkt als een fijne relatie met veel wederzijds vertrouwen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:46:15 #33
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87706773
Als hij al je mails en smsjes (dagelijks?) doorneemt lijkt de relatie me al heel lang niet leuk meer.
pi_87706842
Ik krijg ook wel eens dubbelzinnige opmerkingen van vrouwelijke collega's maar ga daar niet op in ook al ben ik single. Zorgt alleen maar voor problemen op het werk, soms hebben ze al een relatie. Ik kan niet ingaan op dubbelzinnige opmerkingen, opzich is het wel vaak een leuk compliment, ik snap soms best dat vrouwen wat spanning opzoeken maar heb vaak het idee dat ze het alleen daarom doen en helemaal niet een "langdurige" spanning willen. Ik kan ook niet aangeven dat ik er niet van gediend ben, dan ben ik degene die erover begint, alleen als ze handtastelijk zouden worden zou ik er iets van zeggen.

Oftewel je kunt je man niet vragen of de communicatie niet kan worden veranderd tussen hem en zijn vrouwelijke collega, je kunt ook niet zeker weten of hij vreemd gaat op het moment dat je het vraagt aangezien hij geen bewijs kan produceren van iets wat hij niet gedaan heeft en dat is nodig om jou te overtuigen. Aangezien jullie elkaar controleren, vraag hoe hij ertegenover staat om via GPS elkaar te tracken, het kost wat maar dan kun je uitsluiten of hij op een locatie is (geweest) wat jullie niet hadden afgesproken zoals bij haar thuis of een hotel. Op het werk is het erg lastig om iets te doen zonder dat collega's erachter komen, dan zou hij jou en zijn baan kwijt zijn, tenzij hij echt dom is om het risico te lopen om betrapt te worden.
pi_87707136
Laat me dit vragen:

Waarom zijn jullie nog samen? Voor de kinderen hoef je het niet te doen want die zullen het ook niet fijn vinden om heel vaak een boze moeder en vader te hebben.
pi_87707163
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef loop het volgende:
Aangezien jullie elkaar controleren, vraag hoe hij ertegenover staat om via GPS elkaar te tracken, het kost wat maar dan kun je uitsluiten of hij op een locatie is (geweest) wat jullie niet hadden afgesproken zoals bij haar thuis of een hotel.
WTF?

Ben jij nu serieus?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:58:14 #37
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87707174
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:57 schreef Musyn het volgende:
Laat me dit vragen:

Waarom zijn jullie nog samen? Voor de kinderen hoef je het niet te doen want die zullen het ook niet fijn vinden om heel vaak een boze moeder en vader te hebben.
Ik vond het als kind echt afgrijselijk als mijn ouders ruzie hadden. :'(
pi_87707339
En Loop, wat jij voorstelt gaat toch wel heel erg ver XD Moest ik zo weinig vertrouwen hebben in mijn partner dat ik hem constant moet gaan controleren, dan kap ik het liever af :W Breng de TS dus niet op slechte gedachten!
pi_87707398
Ik zou eens kappen om elkaar zo te controleren. Dat is geen relatie op basis van liefde en vertrouwen. :{w
Stop met ruzie maken, hou op met discussies daarover. Dat gaat helemaal op je relatie inwerken, je kinderen merken dat er iets niet goed zit, van het één komt het ander.

Neem diep adem, neem een stap achteruit. Kijk naar je situatie, zie hoe jullie twee al maanden lopen te kibbelen over wat er is voorgevallen en wat het resultaat daarvan is.

Denk na over hoe je deze situatie wilt veranderen, samen, niet alleen. Praat erover op een juist moment, wanneer jij aanvoelt dat ook hij in een rustige stemming is, ga samen uit eten zonder de kids, ergens waar je in een fijne omgeving zit waar emoties niet zo snel zullen oplopen,en praat dan. ^O^

Dat zou ik doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door D-Industries op 19-10-2010 12:32:27 ]
Altijd aan het dromen...
pi_87707525
Gestaporelaties werken niet, TS.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:10:55 #41
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87707627
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef loop het volgende:
Aangezien jullie elkaar controleren, vraag hoe hij ertegenover staat om via GPS elkaar te tracken, het kost wat maar dan kun je uitsluiten of hij op een locatie is (geweest) wat jullie niet hadden afgesproken zoals bij haar thuis of een hotel. Op het werk is het erg lastig om iets te doen zonder dat collega's erachter komen, dan zou hij jou en zijn baan kwijt zijn, tenzij hij echt dom is om het risico te lopen om betrapt te worden.
Zou jij dat zelf wel doen/willen? Constant in de gaten gehouden worden via GPS?
pi_87707993
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Mijn mond valt af en toe open wat mensen kennelijk allemaal normaal vinden in een relatie.
Zodra mijn partner dit soort dingen gaat voorstellen pak ik mijn spullen, zoveel is zeker.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:22:57 #43
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87708070
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:20 schreef Stali het volgende:

[..]

Mijn mond valt af en toe open wat mensen kennelijk allemaal normaal vinden in een relatie.
Zodra mijn partner dit soort dingen gaat voorstellen pak ik mijn spullen, zoveel is zeker.
Voor mij ook, als ik ergens niet tegen kan is het wel gecontroleerd worden steeds.
pi_87710072
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, ik zou het zelfs met alle liefde voor haar in elkaar flansen als dat betekent dat ze me meer vertrouwd, ik heb namelijk niets te verbergen. En stiekem vind ik het idee wel leuk dat ze af en toe vanaf thuis kijkt waar ik ben, toch een soort van aandacht :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:19:31 #45
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87710136
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef loop het volgende:

[..]

Ja, ik zou het zelfs met alle liefde voor haar in elkaar flansen als dat betekent dat ze me meer vertrouwd, ik heb namelijk niets te verbergen. En stiekem vind ik het idee wel leuk dat ze af en toe vanaf thuis kijkt waar ik ben, toch een soort van aandacht :)
Damn.. Ik zou er gestoord van worden, maar nu je aangeeft dat het is om aan te geven dat je vriendin je altijd kan vertrouwen heeft het wel iets liefs.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:26:49 #46
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_87710404
Vertrouwen is iets dat je geeft en neemt. Bij TS is die weg + vent belooft veel maar scheldt d'r alleen maar uit?

TS: er zit niet veel anders op. Of je gaat een laatste poging aan om dit te fixen met elkaar, of je dumpt hem. Denk daar eens goed over na. Je laten uitschelden, veel ruzie, kinderen die er getuige van zijn? Tijd voor maatregelen :Y
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_87710479
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Damn.. Ik zou er gestoord van worden, maar nu je aangeeft dat het is om aan te geven dat je vriendin je altijd kan vertrouwen heeft het wel iets liefs.
Ze zou zelfs mijn mobiel en netbook over mogen nemen via internet en de camera aanzetten die dan live streamt naar haar pc (zonder mijn medeweten) als dat haar gerust stelt. Ik verwacht dan wel dat ze me genoeg zou vertrouwen na verloop van tijd en ik zou ook bijvoorbeeld mijn werkgever moeten vragen wat die er van zou vinden.

Het gaat vooral om het idee dat ze ten alle tijde kan zien wat ik aan het doen ben, dat ze zeker weet dat haar angsten en zorgen ongegrond zijn. Zoals ik al zei, je kunt geen bewijs leveren voor iets wat niet is gebeurt of nog niet heeft plaatsgevonden in de toekomst, dan kun je van alles zeggen op duizend manieren maar ze zal je op je woord moeten geloven, je kunt niet iets "hards" produceren om haar te overtuigen (hoe dubbelzinnig :') ).
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:30:44 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87710552
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef loop het volgende:

[..]

Ze zou zelfs mijn mobiel en netbook over mogen nemen via internet en de camera aanzetten die dan live streamt naar haar pc (zonder mijn medeweten) als dat haar gerust stelt. Ik verwacht dan wel dat ze me genoeg zou vertrouwen na verloop van tijd en ik zou ook bijvoorbeeld mijn werkgever moeten vragen wat ze er van zouden vinden. Het gaat vooral om het idee dat ze ten alle tijde kan zien wat ik aan het doen ben, dat ze zeker weet dat haar angsten en zorgen ongegrond zijn. Zoals ik al zei, je kunt geen bewijs leveren voor iets wat niet is gebeurt of nog niet heeft plaatsgevonden in de toekomst, dan kun je van alles zeggen op duizend manieren maar ze zal je op je woord moeten geloven, je kunt niet iets "hards" produceren om haar te overtuigen (hoe dubbelzinnig :') ).
Ik denk niet dat het overtuigend is, ik bedoel, wie is er nou zo dom om vreemd te gaan met een camera met livestream naar zijn vriendin om zijn nek?

Ik hou het liever bij ouderwets vertrouwen. ;)
pi_87710867
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef loop het volgende:

[..]

Ze zou zelfs mijn mobiel en netbook over mogen nemen via internet en de camera aanzetten die dan live streamt naar haar pc (zonder mijn medeweten) als dat haar gerust stelt. Ik verwacht dan wel dat ze me genoeg zou vertrouwen na verloop van tijd en ik zou ook bijvoorbeeld mijn werkgever moeten vragen wat die er van zou vinden.
je hebt nog geen relatie hé :)
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:40:34 #50
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_87710935
Bij jou is het allemaal "ikke ikke ikke".
Zorg eerst maar eens dat dat veranderd.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')