wie heeft je dan gezonden en hou kan ik je retourneren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een gezonden jongen. Ik drink bijna nooit sterke drank en ik blow bijna nooit
Ik doe alleen vol op de billen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:49 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een handtekening op mijn linkerheup. Nu!
Zeer spijtigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Die heb 'k niet, mijn botten zijn mijn stootkussen.
I'm all bones.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeer spijtigDat zet ik mijn handtekening op jouw borstjes.
Houd je van poppers tijdens seks?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
=
[ link | afbeelding ]
Het was God. En je kan mij retourneren door mijn aan een kruis te hangen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wie heeft je dan gezonden en hou kan ik je retourneren?
Lolwut?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
=
[ link | afbeelding ]
Dan moet je iig bij priesters uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was God. En je kan mij retourneren door mijn aan een kruis te hangen.
Leuke halloween uiquote:
Mijn handtekening is een hartje..dus dat moet wel passenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Eén lap vel, niet te groot schrijven.
Meer van die vage-raadselachtige-dingen! Ik denk dat ik het nu een beetje snap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee die had ik dit weekend gesnoven en ik werd er bloedgeil van.
ga paddo's doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk, zet 'm maar neer!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn handtekening is een hartje..dus dat moet wel passen
Doe je ook anaal ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:00 schreef JanPiraat het volgende:
Een ijzige stilte in deze nachtbagger ik ga hem ontdooien
[ afbeelding ]
Ik moet bij jou altijd aan kapitein koek denkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:03 schreef JanPiraat het volgende:
heeft er iemand frituurvet voor me in de aanbieding ? heb een lege frituurpan en een ijskast vol met lekker frituurspullll![]()
![]()
ik aan zn broer, piet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd aan kapitein koek denken. Heel slecht.
Heb je een auto ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:03 schreef JanPiraat het volgende:
heeft er iemand frituurvet voor me in de aanbieding ? heb een lege frituurpan en een ijskast vol met lekker frituurspullll![]()
![]()
Ik denk bij jou altijd aan kapitein iglo heel raarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd aan kapitein koek denken. Heel slecht.
Maakt die ook koekenquote:
nee en ik zie een fryslan boppe staan dus daar had ik sowieso geen 2,5 uur voor gereden denk ik als dat wel het geval wasquote:
Die koeken hadden wel van die gruwelijk sterretjes aan de zijkantquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk bij jou altijd aan kapitein iglo heel raar
Ik had vroeger altijd de liga's met die magische binnenkantquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die koeken hadden wel van die gruwelijk sterretjes aan de zijkant
Haha ik heb het een keer geprobeerd voor ik moest toiletteren...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stiekem had ik vroeger altijd Brinky'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd de liga's met die magische binnenkant![]()
Draai de carterstop uit je motorblok en vang de olie die er uit komt op. Daar kan je prima in frituren. Daarna kan je rustig de gebruikte olie weer in je motor gieten. Wel de carterstop terug draaien met een nieuw koperen ringetje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 02:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee en ik zie een fryslan boppe staan dus daar had ik sowieso geen 2,5 uur voor gereden denk ik als dat wel het geval was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |