wie heeft je dan gezonden en hou kan ik je retourneren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een gezonden jongen. Ik drink bijna nooit sterke drank en ik blow bijna nooit
Ik doe alleen vol op de billen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:49 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een handtekening op mijn linkerheup. Nu!
Zeer spijtigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Die heb 'k niet, mijn botten zijn mijn stootkussen.
I'm all bones.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeer spijtigDat zet ik mijn handtekening op jouw borstjes.
Houd je van poppers tijdens seks?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
=
[ link | afbeelding ]
Het was God. En je kan mij retourneren door mijn aan een kruis te hangen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wie heeft je dan gezonden en hou kan ik je retourneren?
Lolwut?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[ link | afbeelding ]
+
=
[ link | afbeelding ]
Dan moet je iig bij priesters uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het was God. En je kan mij retourneren door mijn aan een kruis te hangen.
Leuke halloween uiquote:
Mijn handtekening is een hartje..dus dat moet wel passenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Eén lap vel, niet te groot schrijven.
Meer van die vage-raadselachtige-dingen! Ik denk dat ik het nu een beetje snap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee die had ik dit weekend gesnoven en ik werd er bloedgeil van.
ga paddo's doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee die had ik dit weekend gesnoven en ik werd er bloedgeil van.
Geen twijfel over mogelijk, zet 'm maar neer!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 01:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn handtekening is een hartje..dus dat moet wel passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |