Om 6 uur 's ochtends is het altijd weer om in bed te blijven liggen vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 06:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Het is buiten echt herfstweer om in bed te blijven liggen.
Weer om naar bed te gaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:22 schreef jna het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends is het altijd weer om in bed te blijven liggen vind ik persoonlijk
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Bloempje. het volgende:
Hoiik schaam me verschrikkelijk, ik werd gewoon pas om half 12 wakker...
Vragen mag altijd, maar of je een nuttig antwoord krijgtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Tamashii het volgende:
Mag je hier vragen of iemand nog een stage voor je weet?
Daar ben ik ook een beetje bang voor inderdaad...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, maar of je een nuttig antwoord krijgt
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:39 schreef PieterBas het volgende:
uhm... denk je lekker vroeg naar huis te gaan.. draai je de snelweg op.. sta je in de file...
Waarom sta ik altijd in de file, als ik nodig moet zeiken
Burn loose!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Tamashii het volgende:
Als je een foto post, mag je alles vragen hier.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:06 schreef Tamashii het volgende:
Bootje, ga van Luc zijn account af!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je een foto post, mag je alles vragen hier.![]()
![]()
quote:
quote:
Dude, je kent Tamashii niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je een foto post, mag je alles vragen hier.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |