Ik zal de OP nog wel wijzigen (later), het arme schaapquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Zeg Samson, kan je me even op komen vegen? Ik lig nu op de grond van het lachen...![]()
![]()
![]()
Nee joh, lekker laten staan zo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zal de OP nog wel wijzigen (later), het arme schaap
OK danquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, lekker laten staan zo.
Ze heeft het toch echt over zichzelf afgeroepen...
Hoezo, er is niks zeker? Jaella heeft daar met een stalen gezicht lopen beweren dat ze beschadigde ogen had door een ongeluk en ze eruit zag als een monster. Vervolgens zien die meiden haar met lenzen uit en is er helemaal niets met haar ogen aan de hand. Ik vind het nogal grof om op zo'n manier over een potentieel erg iets te liegen, enkel om te kunnen rechtvaardigen dat je een stel kleurlenzen draagtquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:13 schreef Tamashii het volgende:
Mwah ben het daar niet mee eens. Vond het zieliger van die meisjes die toen met helium stemmetjes gingen roepen. Tuurlijk heeft ze gelogen en dergelijke, maar er is niks zeker en om er dan zoveel fabeltjes bij te roepen waarvan ze niks zeker weten...
Je weet niet of ze daar over heeft gelogen. Het kan toch wel zo zijn geweest en steeds beter worden?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoezo, er is niks zeker? Jaella heeft daar met een stalen gezicht lopen beweren dat ze beschadigde ogen had door een ongeluk en ze eruit zag als een monster. Vervolgens zien die meiden haar met lenzen uit en is er helemaal niets met haar ogen aan de hand. Ik vind het nogal grof om op zo'n manier over een potentieel erg iets te liegen, enkel om te kunnen rechtvaardigen dat je een stel kleurlenzen draagt
We gaan het hopelijk zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet niet of ze daar over heeft gelogen. Het kan toch wel zo zijn geweest en steeds beter worden?
Hahaha so true!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Inx het volgende:
Lol!!
Ik vind trouwens Aischa (hoewel ik haar erg sympathiek vindt) zo'n dom hoofd hebben, in die foto van de OP ook weer, het lijkt alsof ze ergens boven zich een bloemkool ziet tapdansen ofzo.
ik hou niet van kouquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat piepen ze nou?! Ze zijn daar toch niet voor de lol. Grow up
Jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoorde ik dat goed? Zei Bastiaan 'Ik zie je foef zitten' tegen Renée?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
ohquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je dat in KLB postte vroeg iedereen om foto'squote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef MeloD het volgende:
Geinig, Frederieke en Aicha hebben dezelfde bikini als ik heb aan (alleen heb ik m in t paars)
quote:
Alleen meisjes en homo's zeggen 'foef'quote:
Een catwalk van 4 etages hoog? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Alleen meisjes en homo's zeggen 'foef'![]()
Maar srsly, zijn de meisjes wereldvreemd ofzo? Denken ze dat ze met champagne en bontjassen worden ontvangen op fotoshoots?
De deelneemsters aan ANTM gaan over lijken. In Cycle 15 lopen ze over een catwalk van 4 verdiepingen hoog zonder met hun ogen te knipperen.
Maar ze janken wel allemaal hun oogjes uit als hun haar wordt geknipt bij make-overs
Die stak als een soort duikplank uit het bovenste raam van een NYC apartment buildingquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een catwalk van 4 etages hoog? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ow ik wou net zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Hé Melissa zegt iets zinnigs
[..]
Die stak als een soort duikplank uit het bovenste raam van een NYC apartment building![]()
Ze kregen wel een lifeline om, maar toch....
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En maar boos zijn omdat je concurrenten je niet helpen in een wedstrijd.
Echt hequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Wat liep daar nou voorbij in koket jurkje met een helm op?
quote:
lalalala brazilquote:
En BNTM weet ze elk jaar allemaal bij elkaar te zettenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn er toch een nare wijven op de wereld
Ik heb ook een bril, dat is heftig hoor, ik kreeg er net op tijd één, anders was ik blind geworden!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Of ze blind word of niet... het is een BRIL! Geen zichtreddende operatie!
Dat hebben we niet gehoord he...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Of ze blind word of niet... het is een BRIL! Geen zichtreddende operatie!
Kleurlenzen heb je dan ook niet voor het zicht. Dus apart.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gehoord he...
Alleen dat ze sowieso een bril zou krijgen zodat ze haar kleurenlenzen niet meer hoeft te dragen.
Aïcha volgens mij.quote:
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Na zo'n aflevering BNTM word ik toch wel weer een stukje blijer met mezelf.
fuck me fuck mequote:
ik denk ook dat ze doorgaatquote:
Niemand mag renee.. zou er mensen zijn die nu aan het kijken zijn die renee wel tof vinden hoe ze doet ??quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Blossom86 het volgende:
Renee zal nooit winnen, dan heeft ze namelijk stemmen van het publiek nodig, en die krijgt ze niet.
Ik vond het wel raar dat Jaelle gewoon mee mag op reis, zonder enige moeite.
Je zag d'r net in een waterfiets zitten, dus ze is er iig niet met de auto naartoe gebracht. Dat ze is geholpen met een aanwijzing lijkt mij echter redelijk vanzelfsprekend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Samson het volgende:
Hoe is die Alix dan nu op de eindbestemming gekomen als ze bijna geen aanwijzing kon vinden? Zeggen ze wat van Jaella, maar volgens mij is die uiteindelijk door de productie ook gewoon daar maar afgezet
Straks door de krottenwijken van Rio de Janeiro.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Wat een provinciaaltjesverdwalen in Down Town Amsterdam
Normaal is een dergelijke opdracht in het buitenland.
Jupquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Na zo'n aflevering BNTM word ik toch wel weer een stukje blijer met mezelf.
Als ze nu vervolgens niet er al uit zag als een jaartje of 30 had ze idd wel kans om model te wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het zijn nog niet echt grote meiden, hé. Marjolein met d'r gevloek en geflip om heur haar, Alix ook janken en dat middelvingertje, Jaelle die de schuld afschuift op d'r ogen en d'r dooie pa. Frederieke lijkt me schijnheilig.
Behalve dan Renée. Ze weet waar ze mee bezig is en wat haar doel is en ze maakt handig gebruik van de onvolwassenheid van de andere meisjes. Niks mis mee!
Vandaag heb ik me (op het moederlijke bij het opruimen na) nog niet aan geërgerd. Het spel net speelde ze gewoon zoals het gespeeld moet worden, vals, hard en slim. Je hebt er niets aan je concurrenten te helpen bij dit soort dingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
Niemand mag renee.. zou er mensen zijn die nu aan het kijken zijn die renee wel tof vinden hoe ze doet ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |