Jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoorde ik dat goed? Zei Bastiaan 'Ik zie je foef zitten' tegen Renée?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
ohquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Als je dat in KLB postte vroeg iedereen om foto'squote:Op maandag 18 oktober 2010 20:48 schreef MeloD het volgende:
Geinig, Frederieke en Aicha hebben dezelfde bikini als ik heb aan (alleen heb ik m in t paars)
quote:
Alleen meisjes en homo's zeggen 'foef'quote:
Een catwalk van 4 etages hoog? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[..]
Alleen meisjes en homo's zeggen 'foef'![]()
Maar srsly, zijn de meisjes wereldvreemd ofzo? Denken ze dat ze met champagne en bontjassen worden ontvangen op fotoshoots?
De deelneemsters aan ANTM gaan over lijken. In Cycle 15 lopen ze over een catwalk van 4 verdiepingen hoog zonder met hun ogen te knipperen.
Maar ze janken wel allemaal hun oogjes uit als hun haar wordt geknipt bij make-overs
Die stak als een soort duikplank uit het bovenste raam van een NYC apartment buildingquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een catwalk van 4 etages hoog? Hoe moet ik dat voor me zien?
Ow ik wou net zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Hé Melissa zegt iets zinnigs
[..]
Die stak als een soort duikplank uit het bovenste raam van een NYC apartment building![]()
Ze kregen wel een lifeline om, maar toch....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |