quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En maar boos zijn omdat je concurrenten je niet helpen in een wedstrijd.
Echt hequote:Op maandag 18 oktober 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Wat liep daar nou voorbij in koket jurkje met een helm op?
quote:
lalalala brazilquote:
En BNTM weet ze elk jaar allemaal bij elkaar te zettenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zijn er toch een nare wijven op de wereld
Ik heb ook een bril, dat is heftig hoor, ik kreeg er net op tijd één, anders was ik blind geworden!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Of ze blind word of niet... het is een BRIL! Geen zichtreddende operatie!
Dat hebben we niet gehoord he...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Of ze blind word of niet... het is een BRIL! Geen zichtreddende operatie!
Kleurlenzen heb je dan ook niet voor het zicht. Dus apart.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gehoord he...
Alleen dat ze sowieso een bril zou krijgen zodat ze haar kleurenlenzen niet meer hoeft te dragen.
Aïcha volgens mij.quote:
Ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Na zo'n aflevering BNTM word ik toch wel weer een stukje blijer met mezelf.
fuck me fuck mequote:
ik denk ook dat ze doorgaatquote:
Niemand mag renee.. zou er mensen zijn die nu aan het kijken zijn die renee wel tof vinden hoe ze doet ??quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Blossom86 het volgende:
Renee zal nooit winnen, dan heeft ze namelijk stemmen van het publiek nodig, en die krijgt ze niet.
Ik vond het wel raar dat Jaelle gewoon mee mag op reis, zonder enige moeite.
Je zag d'r net in een waterfiets zitten, dus ze is er iig niet met de auto naartoe gebracht. Dat ze is geholpen met een aanwijzing lijkt mij echter redelijk vanzelfsprekend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef Samson het volgende:
Hoe is die Alix dan nu op de eindbestemming gekomen als ze bijna geen aanwijzing kon vinden? Zeggen ze wat van Jaella, maar volgens mij is die uiteindelijk door de productie ook gewoon daar maar afgezet
Straks door de krottenwijken van Rio de Janeiro.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Wat een provinciaaltjesverdwalen in Down Town Amsterdam
Normaal is een dergelijke opdracht in het buitenland.
Jupquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Na zo'n aflevering BNTM word ik toch wel weer een stukje blijer met mezelf.
Als ze nu vervolgens niet er al uit zag als een jaartje of 30 had ze idd wel kans om model te wordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Het zijn nog niet echt grote meiden, hé. Marjolein met d'r gevloek en geflip om heur haar, Alix ook janken en dat middelvingertje, Jaelle die de schuld afschuift op d'r ogen en d'r dooie pa. Frederieke lijkt me schijnheilig.
Behalve dan Renée. Ze weet waar ze mee bezig is en wat haar doel is en ze maakt handig gebruik van de onvolwassenheid van de andere meisjes. Niks mis mee!
Vandaag heb ik me (op het moederlijke bij het opruimen na) nog niet aan geërgerd. Het spel net speelde ze gewoon zoals het gespeeld moet worden, vals, hard en slim. Je hebt er niets aan je concurrenten te helpen bij dit soort dingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
Niemand mag renee.. zou er mensen zijn die nu aan het kijken zijn die renee wel tof vinden hoe ze doet ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |