quote:dat doet en deed floris ook iddOp dinsdag 2 november 2010 11:48 schreef nytar het volgende:
Ik vind het toch makkelijker om hele voedingen te hebben, enne bij ons (met jonas zn 6,5 kilo) drinkt ie gerust 180-210 weg. Wat ik eruit kolf krijgt ie gewoon weer terug via de fles. En als ik het in de koelkast bewaar kan ik het 9 van de 10 keer weggooien, op de een of andere manier krijgt ie op die momenten net geen fles. Toch zonde!
Tobias sliep voor het eerst door toen hij 3,5 maand oud was, toen stopte hij ook acuut met groeien, of hij stopte bijna, kwam iig veel te weinig aan. Op advies van cb én kinderarts ben ik toen 1 fles bij gaan geven en dat was funest. Meneer deed zijn best niet meer bij mij want had razendsnel door dat die fles veel makkelijker ging en mijn productie was binnen 4 weken weg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:39 schreef DaviniaHR het volgende:
orea, je kan ook een voeding in ijsblokzakjes opslaan. dan heb je ook keine hoeveelheden bij de hand, indien nodig. anders kan je alleenmaar hele voedingen ontdooien.
saffier, wat was er anders bij tobias dat het uiteindelijk niet goed is gegaan?
En als je ernstig gaat twijfelen aan je productie, kan je altijd een dagje nakolven. Ook goed voor de voorraad
Hongerlapquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:42 schreef Orea het volgende:
Die van mij drinkt dus gewoon door, vol of niet
Die zal gewoon flink vol gezeten hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef Saffier het volgende:
[..]
Hongerlap
Ik had het net uitgerekend en Ylana mag nu 93kommanogwat cc per voeding. afgelopen vrijdag hebben mijn ouders opgepast ivm het 1e kinderfeestje van Tobias en ze boden 100cc aan per keer. De laatste 10 cc gingen steeds nogal moeizaam zeiden mijn ouders
Ja, terwijl je weet waar het aan ligt, dat het gaat gebeuren...quote:
Klachten bij een groot gat zijn op zn max rond de 6 a 8 weken... Dat klopt dan dus. En nog steeds hoopte ik op een soort wonder dat het opeens over was ofzo..quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:25 schreef Orea het volgende:kan ik me helemaal voorstellen en vooral zo snel ook al.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klachten bij een groot gat zijn op zn max rond de 6 a 8 weken... Dat klopt dan dus. En nog steeds hoopte ik op een soort wonder dat het opeens over was ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |