je kunt een aap een papiertje geven maar het blijft een aap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Het toont aan dat succesvolle afgestudeerden dat overal aan danken, maar niet aan hun papiertje.
Zo, je bent na 100 reacties ook zo ver? Wij waren 8 jaar geleden al op de hoogte.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Het toont aan dat succesvolle afgestudeerden dat overal aan danken, maar niet aan hun papiertje.
Niet geheel juist. Het papiertje geeft bedrijven de verzekering dat iemand over bepaalde kennis en vaardigheden beschikt. In hoeverre die persoon binnen het bedrijf past of succesvol is hangt af van wat diegene doet met de kennis en vaardigheden die hem aangeleerd zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef EchtGaaf het volgende:
het hangt ook van het karakter en de instelling van desbetreffend persoon af. als beiden kut zijn (al dan niet veroorzaakt door externe factoren zoals een stoornis) dan maak je ook geen kans.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet geheel juist. Het papiertje geeft bedrijven de verzekering dat iemand over bepaalde kennis en vaardigheden beschikt. In hoeverre die persoon binnen het bedrijf past of succesvol is hangt af van wat diegene doet met de kennis en vaardigheden die hem aangeleerd zijn.
Het papiertje is geen 'garantie' voor succes. Daar moet je helaas zelf ook wat voor doen EchtGaaf. En nee, dat iets doen betekent niet op een forum verhalen vertellen over hoe onrechtvaardig de wereld wel niet zou zijn. Dat is jezelf elke dag gewoon weer 100% inzetten en jezelf bewijzen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus je bent het inmiddels met ons eens dat jouw falen in elk geval niet alléén maar ligt aan de kwaliteit van het onderwijs wat je hebt genoten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:19 schreef EchtGaaf het volgende:
dit is onzin, mensen als echtgaaf komen er ook niet als ze zich 100% inzetten. succes in het leven is niet voor iedereen weggelegd. Sommige mensen zijn er gewoon ongeschikt voor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het papiertje is geen 'garantie' voor succes. Daar moet je helaas zelf ook wat voor doen EchtGaaf. En nee, dat iets doen betekent niet op een forum verhalen vertellen over hoe onrechtvaardig de wereld wel niet zou zijn. Dat is jezelf elke dag gewoon weer 100% inzetten en jezelf bewijzen.
Nee jij met je falende posts, topics en inzicht komt er vast welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is onzin, mensen als echtgaaf komen er ook niet als ze zich 100% inzetten. succes in het leven is niet voor iedereen weggelegd. Sommige mensen zijn er gewoon ongeschikt voor.
ik heb een goedbetaalde baan, een leuke vriendengroep, en een leuk huisquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Nee jij met je falende posts, topics en inzicht komt er vast wel
Goede wijn behoeft geen krans, jouw post zegt in deze dus ook genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb een goedbetaalde baan, een leuke vriendengroep, en een leuk huis
Misschien een optie om aan te TU/e ( TUD, TUT...) te promoveren.. daar kan je je theoretische kennis in ieder geval in kwijt..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:36 schreef BlueMage het volgende:
TU/e aanklagen voor het geven van slecht onderwijs? Hmm ik wens je veel succes.
Wat ik me afvraag, EG, wíl je eigenlijk wel meer bereiken in dit leven? Idd misschien is het bedrijfsleven niks voor jou, ga dan het onderwijs in bijv? Of begin voor jezelf? Vindt iets uit met al je technische kennis waar mensen wat aan hebben en word zo stiekem heel rijk?D'r zijn (volgens mij dan) talloze mogelijkheden als je maar echt wil: je kan je zelfs van onderaf binnen een bedrijf proberen op te werken, veel mensen zonder diploma's is dat ook gelukt. Maar idd hou op met zeuren hier en begin ook niet aan dure rechtzaken die toch niks op gaan leveren, dat kun jij ook bedenken.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat eea 0,0 aansluit op de beroepspraktijk ? Dus misleiding. Maar iedereen lijkt het normaal te vinden dat je beduveld mag worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:29 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dus je bent het inmiddels met ons eens dat jouw falen in elk geval niet alléén maar ligt aan de kwaliteit van het onderwijs wat je hebt genoten?
Maanvis trolt graag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:44 schreef 1koffieKoekje het volgende:
[..]
Goede wijn behoeft geen krans, jouw post zegt in deze dus ook genoeg
Tuurlijk. Net zo goed dat je je nek breekt over de medesollicitantenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef Goover het volgende:
Als eigenaar van een HBO diploma Elektrotechniek en de banen voor het oprapen ga ik dit topic eens volgen.
Je hebt iig alle kwaliteiten in je om aan die poppenkast te voldoen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb een goedbetaalde baan, een leuke vriendengroep, en een leuk huis
en wat zou je zelf dan willen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt iig alle kwaliteiten in je om aan die poppenkast te voldoen.
in de poppenkast des levens!quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:09 schreef trancethrust het volgende:
Geef eens een voorbeeld van iets wat je niet toe kan passen in `het bedrijfsleven'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |