abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87689524
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zie topic. Ik ga niet crossposten. En ja, het devastating. Maar los daarvan voel ik mij gepiepeld door de instelling. Het was 100% theorie, die NIET valt te gebruiken. Maar vragen hoofdzakelijk social skills. Ja zelfs in de technische branche die ook nog een maximaal conjunctuurgevoelig is. (ik koos niet voor niks voor een technische brance.)

En er zijn nog 599 andere sollicitanten toen het voor mij nog aan de orde was. :')
Een universitaire studie gaan doen en je dan beklagen da het theoretisch is? Wat had je dan verwacht? Dat je een overall en een gereedschapskist moest kopen ipv studieboeken?

Alsof mensen die TU Bouwkunde hebben gedaan zich beklagen dat ze niet kunnen metselen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 21:13:21 ]
pi_87689535
Ach je merkt het toch op alle fronten hoe "succes" vandaag de dag wordt gegeven in dit kapitalisme?

Vanavond bij de crème de la crème talkshow van de PO: jawel Jokertje en Barbie van Oh Oh Cherso. Met neuken en feestvieren. Enig niveau? Nou nee, maar mogen wel plaats nemen op de eerste rang van de maatschappij. Studeer je je eigen kapot, dan wordt je nog net niet gemarteld.

Wie het snapt mag het zeggen. Ik niet zo.
pi_87689551
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee, pas daarna weet je werkelijk wat een opleiding waard is. Als het veel te laat is. :')!
Right :') .

(Dat was sarcastisch)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_87689745
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Een universitaire studie gaan doen en je dan beklagen da het theoretisch is? Wat had je dan verwacht? Dat je een overall en een gereedschapskist moest kopen ipv studieboeken?

Alsof mensen die TU Bouwkunde hebben gedaan zich beklagen dat ze niet kunnen metselen.
Onlogisch om te veronderstellen dat geen behoefte is naar theoretici?

En ja, de maatschappij is danig onderontwikkeld en simplistisch zo had ik zelf mogen ervaren.
pi_87689885
Het is toch raar om te denken dat iedereen zo ogenschijnlijk zo "tevreden" is over hun gedane opleiding.

Ik snap die gelatenheid van de Nederlandse burgers niet. Slaafs volk :r
pi_87689988
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach je merkt het toch op alle fronten hoe "succes" vandaag de dag wordt gegeven in dit kapitalisme?

Vanavond bij de crème de la crème talkshow van de PO: jawel Jokertje en Barbie van Oh Oh Cherso. Met neuken en feestvieren. Enig niveau? Nou nee, maar mogen wel plaats nemen op de eerste rang van de maatschappij.
Whaaaaaaa.
Gedurende 2 maanden wereldberoemd zijn op SBS. Als je dat al "eerste rang" noemt....
-
pi_87690061
quote:
Kapitalisme? Op welke planeet woon jij?

quote:
Vanavond bij de crème de la crème talkshow van de PO: jawel Jokertje en Barbie van Oh Oh Cherso. Met neuken en feestvieren. Enig niveau? Nou nee, maar mogen wel plaats nemen op de eerste rang van de maatschappij. Studeer je je eigen kapot, dan wordt je nog net niet gemarteld.
Je neemt erg selectief waar, en je overdrijft ontzettend. En sowieso, dat je beroemdheid als maatstaf voor geluk neemt, wat een pauperigheid.

quote:
Dat blijkt keer op keer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:23:34 #58
297051 schaal_9
Caissière B
pi_87690107
Speeltip 23:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_87690133
Speeltip 24: niet langer geloven in de poppenkast.
pi_87690165
Overigens, grotelijkst is geen Nederlands woord. Je kletst uit je nek, met al je pretenties, geflopte huiltechneut.
pi_87690188
Speelttip25: verwacht geen rechtvaardigheid.
pi_87690234
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:24 schreef heiden6 het volgende:
Overigens, grotelijkst is geen Nederlands woord. Je kletst uit je nek, met al je pretenties, geflopte huiltechneut.
Je kan niet anders dan op de man spelen. Over faalhazen gesproken. :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:27:00 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87690271
quote:

flikker op zeg, TV is de laagste rang van de maatschappij,w aarom noem je dat de eerste rang van de maatschappij? TV is het afvoerputje man!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87690354
Nou ja , vmbo'ers als Ali B. dan met zijn kunstje. Het wordt rijkelijk beloond hoor. Met weinig moeite.
pi_87690376
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Speelttip25: verwacht geen rechtvaardigheid.
Speelttip26: verwacht geen antwoorden van de TS op normale vragen.
pi_87690450
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Je kan niet anders dan op de man spelen. Over faalhazen gesproken. :')
Jij opent allerlei topics die louter ingegeven zijn door frustratie over je eigen leven, en daar ben je ook eerlijk over. Ga dan vervolgens niet doen alsof anderen het persoonlijk maken.

Je mocht willen dat je zo snugger was als Ali B.
pi_87690463
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Speelttip26: verwacht geen antwoorden van de TS op normale vragen.
Ach de reacties zijn weer zoals vanuit voorspelbaar. Stel je je kwetsbaar op, verwacht dan ook niks goed. Dit land is niet voor niks bedorven. Merk ik keer op keer.
pi_87690464
Laat je hier nu niet kennen EchtGaaf, dat siert je niet.
  maandag 18 oktober 2010 @ 21:32:52 #69
297051 schaal_9
Caissière B
pi_87690600
Veel mensen hebben het al gezegd: doe er wat aan.

Alvast een tip: zelf uw re-integratie regelen (speeltip 27).
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_87690607
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij opent allerlei topics die louter ingegeven zijn door frustratie over je eigen leven, en daar ben je ook eerlijk over. Ga dan vervolgens niet doen alsof anderen het persoonlijk maken.

Je mocht willen dat je zo snugger was als Ali B.
Mijn punt is dat je binnen drie posten niet meer op de inhoud reageert maar gewoon op de man gaat schelden. Of was je dat ontgaan?

En met die laatste zin doe je het weer. Al was het maar dat je NOOIT respect toont of anderen in zijn waarde weet te laten. Eigenlijk ben je gewoon geen reactie waard, maar kon het helaas niet laten.
pi_87690704
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef schaal_9 het volgende:
Veel mensen hebben het al gezegd: doe er wat aan.

[url=
http://www.uwv.nl/particu(...)en/index.aspx]Alvast een tip: zelf uw re-integratie regelen[/url] (speeltip 27).
Het is precies hoe ik over het onderwerp denk Schaal-9 "Pagina niet gevonden" :')!

Ook dat heb ik je meerdere malen uitgelegd.
pi_87690736
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zie topic. Ik ga niet crossposten. En ja, het devastating. Maar los daarvan voel ik mij gepiepeld door de instelling. Het was 100% theorie, die NIET valt te gebruiken. Maar vragen hoofdzakelijk social skills. Ja zelfs in de technische branche die ook nog een maximaal conjunctuurgevoelig is. (ik koos niet voor niks voor een technische brance.)

En er zijn nog 599 andere sollicitanten toen het voor mij nog aan de orde was. :')
En die gewenste sociale skills hebben geen relatie met je handicap (ik begreep autisme) ?
pi_87690788
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je binnen drie posten niet meer op de inhoud reageert maar gewoon op de man gaat schelden. Of was je dat ontgaan?

En met die laatste zin doe je het weer. Al was het maar dat je NOOIT respect toont of anderen in zijn waarde weet te laten. Eigenlijk ben je gewoon geen reactie waard, maar kon het helaas niet laten.
Jij spreekt zo denigrerend over anderen dat je wel zou moeten kunnen incasseren. Je koketteert met je veronderstelde intelligentie en beledigt Ali B, ik kaats de bal terug. Kap toch eens met die aangeleerde hulpeloosheid. Het is duidelijk dat je niet dom bent maar alle capaciteiten die je hebt en al je energie gaan verloren in kritiek op de maatschappij, die jou van alles heeft aangedaan en die jou zo veel verschuldigd is. :r
pi_87690851
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Monco10 het volgende:

[..]

En die gewenste sociale skills hebben geen relatie met je handicap (ik begreep autisme) ?
Ga daar gerust vanuit. Dus wat meet een opleiding dan?
pi_87690910
Dat er weinig inhoudelijke respons is heeft er misschien mee te maken dat je nauwelijks iets inhoudelijks brengt, want de hele OP is louter een klaagzang waarin je op cynische wijze advies vraagt om iets te doen aan het enorme onrecht wat je is aangedaan.

Ik begrijp best dat het niet makkelijk is om aan de bak te komen met een handicap en het zal best dat je teleurstelling over je opleiding (deels) gerechtvaardigd is. Maar met zo'n houding als die van jou doet dat niet eens meer ter zake, want zo kun je niet functioneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')