Een universitaire studie gaan doen en je dan beklagen da het theoretisch is? Wat had je dan verwacht? Dat je een overall en een gereedschapskist moest kopen ipv studieboeken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie topic. Ik ga niet crossposten. En ja, het devastating. Maar los daarvan voel ik mij gepiepeld door de instelling. Het was 100% theorie, die NIET valt te gebruiken. Maar vragen hoofdzakelijk social skills. Ja zelfs in de technische branche die ook nog een maximaal conjunctuurgevoelig is. (ik koos niet voor niks voor een technische brance.)
En er zijn nog 599 andere sollicitanten toen het voor mij nog aan de orde was.
Rightquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, pas daarna weet je werkelijk wat een opleiding waard is. Als het veel te laat is.!
Onlogisch om te veronderstellen dat geen behoefte is naar theoretici?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Een universitaire studie gaan doen en je dan beklagen da het theoretisch is? Wat had je dan verwacht? Dat je een overall en een gereedschapskist moest kopen ipv studieboeken?
Alsof mensen die TU Bouwkunde hebben gedaan zich beklagen dat ze niet kunnen metselen.
Whaaaaaaa.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach je merkt het toch op alle fronten hoe "succes" vandaag de dag wordt gegeven in dit kapitalisme?
Vanavond bij de crème de la crème talkshow van de PO: jawel Jokertje en Barbie van Oh Oh Cherso. Met neuken en feestvieren. Enig niveau? Nou nee, maar mogen wel plaats nemen op de eerste rang van de maatschappij.
Kapitalisme? Op welke planeet woon jij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Ach je merkt het toch op alle fronten hoe "succes" vandaag de dag wordt gegeven in dit kapitalisme?
Je neemt erg selectief waar, en je overdrijft ontzettend. En sowieso, dat je beroemdheid als maatstaf voor geluk neemt, wat een pauperigheid.quote:Vanavond bij de crème de la crème talkshow van de PO: jawel Jokertje en Barbie van Oh Oh Cherso. Met neuken en feestvieren. Enig niveau? Nou nee, maar mogen wel plaats nemen op de eerste rang van de maatschappij. Studeer je je eigen kapot, dan wordt je nog net niet gemarteld.
Dat blijkt keer op keer.quote:Wie het snapt mag het zeggen. Ik niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
Je kan niet anders dan op de man spelen. Over faalhazen gesproken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:24 schreef heiden6 het volgende:
Overigens, grotelijkst is geen Nederlands woord. Je kletst uit je nek, met al je pretenties, geflopte huiltechneut.
flikker op zeg, TV is de laagste rang van de maatschappij,w aarom noem je dat de eerste rang van de maatschappij? TV is het afvoerputje man!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Vanavond bij de crème de la crème talkshow van de PO: jawel Jokertje en Barbie van Oh Oh Cherso. Met neuken en feestvieren. Enig niveau? Nou nee, maar mogen wel plaats nemen op de eerste rang van de maatschappij. Studeer je je eigen kapot, dan wordt je nog net niet gemarteld.
Wie het snapt mag het zeggen. Ik niet zo.
Speelttip26: verwacht geen antwoorden van de TS op normale vragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Speelttip25: verwacht geen rechtvaardigheid.
Jij opent allerlei topics die louter ingegeven zijn door frustratie over je eigen leven, en daar ben je ook eerlijk over. Ga dan vervolgens niet doen alsof anderen het persoonlijk maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan niet anders dan op de man spelen. Over faalhazen gesproken.
Ach de reacties zijn weer zoals vanuit voorspelbaar. Stel je je kwetsbaar op, verwacht dan ook niks goed. Dit land is niet voor niks bedorven. Merk ik keer op keer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:29 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Speelttip26: verwacht geen antwoorden van de TS op normale vragen.
Mijn punt is dat je binnen drie posten niet meer op de inhoud reageert maar gewoon op de man gaat schelden. Of was je dat ontgaan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij opent allerlei topics die louter ingegeven zijn door frustratie over je eigen leven, en daar ben je ook eerlijk over. Ga dan vervolgens niet doen alsof anderen het persoonlijk maken.
Je mocht willen dat je zo snugger was als Ali B.
Het is precies hoe ik over het onderwerp denk Schaal-9 "Pagina niet gevonden"quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:32 schreef schaal_9 het volgende:
Veel mensen hebben het al gezegd: doe er wat aan.
[url=
http://www.uwv.nl/particu(...)en/index.aspx]Alvast een tip: zelf uw re-integratie regelen[/url] (speeltip 27).
En die gewenste sociale skills hebben geen relatie met je handicap (ik begreep autisme) ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zie topic. Ik ga niet crossposten. En ja, het devastating. Maar los daarvan voel ik mij gepiepeld door de instelling. Het was 100% theorie, die NIET valt te gebruiken. Maar vragen hoofdzakelijk social skills. Ja zelfs in de technische branche die ook nog een maximaal conjunctuurgevoelig is. (ik koos niet voor niks voor een technische brance.)
En er zijn nog 599 andere sollicitanten toen het voor mij nog aan de orde was.
Jij spreekt zo denigrerend over anderen dat je wel zou moeten kunnen incasseren. Je koketteert met je veronderstelde intelligentie en beledigt Ali B, ik kaats de bal terug. Kap toch eens met die aangeleerde hulpeloosheid. Het is duidelijk dat je niet dom bent maar alle capaciteiten die je hebt en al je energie gaan verloren in kritiek op de maatschappij, die jou van alles heeft aangedaan en die jou zo veel verschuldigd is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je binnen drie posten niet meer op de inhoud reageert maar gewoon op de man gaat schelden. Of was je dat ontgaan?
En met die laatste zin doe je het weer. Al was het maar dat je NOOIT respect toont of anderen in zijn waarde weet te laten. Eigenlijk ben je gewoon geen reactie waard, maar kon het helaas niet laten.
Ga daar gerust vanuit. Dus wat meet een opleiding dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:35 schreef Monco10 het volgende:
[..]
En die gewenste sociale skills hebben geen relatie met je handicap (ik begreep autisme) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |