och.. Ik lees het toch nooitquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij hebben een ja nee stikker, die in sinterklaastijd wordt overplakt, waardoor het ja ja wordt, als het dan oud en nieuw is geweest, gaat de overplakking er weer af
ook lekker vooral op witbroodquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is inmiddels niet meer voldoende voor me.
ik zeg toch altijd neequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
die komen hier ook niet meer aan de deur
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg toch altijd nee
De vorige keer had die kerel bij mij en mn buurman tegelijkertijd aangebeld en toen we allebei open deden vroeg ie ook nog of een van ons even wilde wachten
Ja maar dat krijgt ie bijna niet.quote:
Ja, want ik heb het.quote:
de brutaliteit!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg toch altijd nee
De vorige keer had die kerel bij mij en mn buurman tegelijkertijd aangebeld en toen we allebei open deden vroeg ie ook nog of een van ons even wilde wachten
Ja erg toch?quote:
dus ik gelijk dat ik echt niet geinteresseerd was en mn buurman zei ook van niet, kerel droop af en toen nog even met de buurman staan kletsen waarop mijn kat zijn huis insjeestequote:
ja, dan ga je niks verkopen natuurlijkquote:
Nee dat niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe je nam et iets te letterlijk?
doe je goedquote:
Ja leuk is datquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad dat ik ergens heen moest, en toen ik er bijna was was de accu vd tomtom op. ik heb nog dik een uur rondgereden terwijl ik volgens de tomtom 15 a 20 minuten van mijn bestemming verwijderd was
en schelden, niet te zuinig
nou ja als je ooit es verdwaalt in de buurt van apeldoorn je bent welkomquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Was gewoon een grote blamage toen ik de tomtom moest volgen.
Ik heb dan ook heel ouderwets een kaart van NL in de auto liggen, die sinds kort weer onder de stoel ligt, lag heel lang in de kofferbak. En verder heb ik zoiets van ik kom er wel.
U2quote:
Mooi. Daar reed ik zondag nog in de buurt btw.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja als je ooit es verdwaalt in de buurt van apeldoorn je bent welkom
das een behoorlijk ritjequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Daar reed ik zondag nog in de buurt btw.
Even van Emmen naar Purmerend via Deventer
heh, laatste keer dat ik met een navigatiesysteem aan het rijden was, was ik bijna op de plaats van bestemming.. en toen bedacht ik me dat ik in mijn haast het ding niet aangesloten had. dus maar een parkeerplaats oprijden en het beestje aansluiten. alle instellingen niet OK dus ik had er geen zak aan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Was gewoon een grote blamage toen ik de tomtom moest volgen.
Ik heb dan ook heel ouderwets een kaart van NL in de auto liggen, die sinds kort weer onder de stoel ligt, lag heel lang in de kofferbak. En verder heb ik zoiets van ik kom er wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |