Op je fiets?quote:
Aah reageren ze alles af op jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, mijn ouders zijn al 25 jaar samen nu, geen enkel gezeik gehoort (behalve in mijn richting)
whehehehe je nam et iets te letterlijk?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met een tomtom.
Tegenwoordig moet je tijdens rijlessen ook op tomtom rijden. Mn instructeur heeft heel hard gehoopt dat ik dat niet tijdens het examen hoefde want het ging helemaal mis
Als er geen ruzie in een relatie is, is het leven ook alleen maar saai hehquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ze zullen ook vast wel eens meningsverschillen hebben af en toe moet dat gewoon effe
en daarna natuurlijk goedmaaksex
ja, maar ik moet nog schoonmakenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ga even zitten en sta de komende paar uur niet meer op.
Sla hier links af!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe je nam et iets te letterlijk?
ik heb een keer gehad dat ik ergens heen moest, en toen ik er bijna was was de accu vd tomtom op. ik heb nog dik een uur rondgereden terwijl ik volgens de tomtom 15 a 20 minuten van mijn bestemming verwijderd wasquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met een tomtom.
Tegenwoordig moet je tijdens rijlessen ook op tomtom rijden. Mn instructeur heeft heel hard gehoopt dat ik dat niet tijdens het examen hoefde want het ging helemaal mis
Daarom moet je ook gewoon altijd een kaart in de auto hebben liggen. Want stel dat dat gebeurd in frankrijk... Daarom snap ik ook niet dat een tomtom verplicht examenonderdeel wordt, ze moeten gewoon de kaart weer in gaan voeren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad dat ik ergens heen moest, en toen ik er bijna was was de accu vd tomtom op. ik heb nog dik een uur rondgereden terwijl ik volgens de tomtom 15 a 20 minuten van mijn bestemming verwijderd was
en schelden, niet te zuinig
Dus jij had 3 weken terug mijn papiercontainer gejat....quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar mn oud papier staat wel na 2 maanden een keer buiten
Helemaal bezweet na afloop natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar mn oud papier staat wel na 2 maanden een keer buiten
dan vraag ik in het frans even de weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon altijd een kaart in de auto hebben liggen. Want stel dat dat gebeurd in frankrijk... Daarom snap ik ook niet dat een tomtom verplicht examenonderdeel wordt, ze moeten gewoon de kaart weer in gaan voeren.
het waren 2 heeeeuuuule grote bijna ontilbare dozenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helemaal bezweet na afloop natuurlijk
en toen heb ik het in het forum ook toegegeven. Dementie begint vroeg bij jouquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij had 3 weken terug mijn papiercontainer gejat....
heb ik ook gedaan scheelt een hoop troepquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het waren 2 heeeeuuuule grote bijna ontilbare dozen
Ik denk dat ik toch maar een sticker op mn brievenbus ga plakken
Wij hebben een ja nee stikker, die in sinterklaastijd wordt overplakt, waardoor het ja ja wordt, als het dan oud en nieuw is geweest, gaat de overplakking er weer afquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het waren 2 heeeeuuuule grote bijna ontilbare dozen
Ik denk dat ik toch maar een sticker op mn brievenbus ga plakken
Muziek doet wonderenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef missbehavin het volgende:
godver, weer een dipje... Zo maar eens eieren bakken enzo
maak dan een uitsmijterquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef missbehavin het volgende:
godver, weer een dipje... Zo maar eens eieren bakken enzo
ik ga 2 stickers plakkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan scheelt een hoop troep
Neuh, Minipuber wil roereiquote:
die komen hier ook niet meer aan de deurquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga 2 stickers plakken
Nee en Nee en Geen colportage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |