Ja zelfs via een advocaat. Maar ook dit levert niks op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:25 schreef karr-1 het volgende:
Ik neem aan dat je ze al een brief gestuurd hebt enzo?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet anders dan goed heb vernomen van .quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ken ze .. zijn sowieso nette zakenlui dus er zal vast nog iets anders spelen.
Een advocaat voor een incasso?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik heb bij *s een bestelling gedaan en hierbij is er per ongeluk twee keer betaald. Na veelvuldig telefonisch contact met het bedrijf en erkenning van het probleem werd mij verteld dat het bedrag werd teruggestort op mijn rekening.
Na weken lang wachten en meerdere malen contact op te nemen is er nog steeds niets veranderd. Zelfs het in schakelen van een advocaat voor een incasso verzoek wordt simpelweg genegeerd.
En dan ook negeren vanuit * haar kant? Het verhaal 'rammelt'quote:
Nou ja, weet je...bedrijven maken nou eenmaal ook fouten. Dus al lig je elke avond met ze in bed, het kan nog steeds zo zijn dat ze dit fout doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En dan ook negeren vanuit * haar kant? Het verhaal 'rammelt'
Ik vind het wel fijn om te weten, eigenlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef Five_Horizons het volgende:
TS: de bedrijfsnaam is niet relevant voor je verhaal.
Dan stuur je TS een PM.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om te weten, eigenlijk.
Google cachequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om te weten, eigenlijk.
Hoezo niet? Het is hun slordigheid, waarom zouden we niet mogen weten dat ze ook wel eens slordig zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef Five_Horizons het volgende:
TS: de bedrijfsnaam is niet relevant voor je verhaal.
Daarom nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is hun slordigheid, waarom zouden we niet mogen weten dat ze ook wel eens slordig zijn?
Maarre... ze hebben je brief niet in ontvangst genomen? Ze hebben er niet op gereageerd/ Ze hebben er wel op gereageerd maar niet naar tevredenheid? Kom eens met wat meer info.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:35 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ja zelfs via een advocaat. Maar ook dit levert niks op.
Zou je wel denken ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:54 schreef jeroen25 het volgende:
Die advocaat zal toch wel weten hoe het verder moet?
Ik denk niet dat chantage de zaak nu beter gaan maken of sneller opgelost krijgt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
TS: ik zou dit topic hier in WGR vanaf nu helemaal links laten liggen en een nieuwe in klaagbaak openen (met expliciet de insteek om te klagen over het bedrijf met dit verhaal als achtergrond).
Zet de bedrijfsnaam in de titel en maak deze heel kort en aansprekend "bv: bedrijf x heeft me bestolen". Maakt niet uit als het populustisch klinkt: als het maar redelijk te onderbouwen is, heel genant is voor hun marketingafdeling en pakkend is zodat je zeker weet dat de hele titel zichtbaar is in google, als iemand op de bedrijfsnaam googlet.
Check daarbij ook even op welke keywords het bedrijf in google adverteert (even snelle search doen op de bedrijfsnaam in google en dan de ads daaromheen bekijken en dan zie je welke woorden ze benadrukken "camera's bestellen?", "gratis verzendkosten", whatever). Dat zijn de waardevolle woorden voor ze die zij gebruiken om klanten mee binnen te halen en probeer die woorden prominent terug te laten komen in je verhaal.
Na een paar dagen staat je topic dan lekker hoog in de googleresultaten en dan ga je ze eens mailen met het aanbod dat zij het z.s.m. correct afhandelen, en dat jij dan een slotpost tikt waarin je aangeeft dat jullie er tot tevredenheid uit zijn gekomen. En zo niet, dan kun je aangeven dat ze daar heel lang last van zullen gaan hebben.
Vergeet ook niet deze tactiek in deze post helemaal uitgebreid uit te leggen, zodat ze direct zien waar ze mee te maken hebben en het veel handiger is voor hun bedrijfsvoering om jou niet te negeren.
Laat je nog wel even weten waar het topic in KLB staat?
Te zwaar in mijn ogen en het maakt je zaak er niet sterker op. Over het algemeen verhoogt chantage de kansen op succes niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef Vagere_Hein het volgende:
Als ze je niet serieus nemen (zelfs een brief via een advocaat), dan is het imo gerechtvaardigd om tot dit soort -toegegeven- zware middelen over te gaan.
Nou ja, ik zou zeggen doe wat je niet laten kunt. Ik zou het in ieder geval nooit op die manier doen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
Hij heeft sowieso een zaak, dus of het zijn zaak er niet sterker op maakt boeit niet zo veel (zo lang hij binnen de wettelijke kaders blijft en geen onwaarheden schrijft).
Blijft alleen de vraag over of het zijn kansen op succes vergroot of verkleint. Wel, als ze hem herhaaldelijk al genegeerd hebben dan rest hem eigenlijk alleen de mogelijkheid maar om het even heel hard aan te zetten.
Vergeet niet dat hij er al lang mee bezig is en het kennelijk zo geëscaleerd is dat ze brieven van advocaten negeren omdat ze zo smug zijn dat ze verwachten dat hij er het geld/de moeite niet voor over heeft.
Dit topic staat ook in Google en heeft (in ieder geval nu nog) de titel van voordat de bedrijfsnaam eruit verwijderd werd. Zoeken op de bedrijfsnaam en het woord betaling levert (bij mij) dit topic als eerste hit op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef Vagere_Hein het volgende:
Zet de bedrijfsnaam in de titel en maak deze heel kort en aansprekend "bv: bedrijf x heeft me bestolen". Maakt niet uit als het populustisch klinkt: als het maar redelijk te onderbouwen is, heel genant is voor hun marketingafdeling en pakkend is zodat je zeker weet dat de hele titel zichtbaar is in google, als iemand op de bedrijfsnaam googlet.
Dankjewel, water over mijn toetsenbord.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
OMG...wat een fucking faalhaas is Vagere_Hein
Alsjeblieft..kun je dat aangekoekte zaad een keer loswekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dankjewel, water over mijn toetsenbord.
lol, dat domme.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
OMG...wat een fucking faalhaas is Vagere_Hein
Inderdaad, het straalt er vanaf.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Conrad_Electronic het volgende:
@TheSeeker_NL: Als eerste onze excuses dat de terugbetaling nog niet uitgevoerd is. Zou je aub je gegevens (naam, klantnummer en contactgegevens) willen sturen naar webcare@conrad.nl, dan gaan we het direct oplossen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad Webcare
Wat ben jij voor klapjostie? TS heeft helemaal geen zaak...het is geen toeval dat deze gast snel is met het maken van een bericht maar er later niet meer op terug komt. Ik zal het je nog sterker vertellen.... het hele verhaal is fake. TS wil gewoon zijn gram halen op het bedrijf. Wellicht een ontevreden ex werknemer?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:25 schreef Vagere_Hein het volgende:
Als ze je niet serieus nemen (zelfs een brief via een advocaat), dan is het imo gerechtvaardigd om tot dit soort -toegegeven- zware middelen over te gaan.
Beste Martijn, bedankt voor je reactie. Ik stel dit zeer op prijs en zal morgenochtend een e-mail versturen. Hopelijk is alles dan snel afgerond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Conrad_Electronic het volgende:
@TheSeeker_NL: Als eerste onze excuses dat de terugbetaling nog niet uitgevoerd is. Zou je aub je gegevens (naam, klantnummer en contactgegevens) willen sturen naar webcare@conrad.nl, dan gaan we het direct oplossen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad Webcare
Ja, en je ziet meteen dat dit soort posts meer effect hebben dan eindeloos aan de telefoon hangen (na een dag al op de eerste pagina van google). Kudo's voor de nette reactie van Conrad Electronics overigens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:30 schreef Bonkiehonkie het volgende:
Vagere_Hein, vind het wel een goede post van je!.
Haha, jij klein mens. Als je de situatie even op je had laten inwerken en emotionele afstand had genomen dan had je gezien dat de reactie van Conrad het verhaal van TS in zoverre ondersteunt dat hij nu weer in direct contact met ze staat en dat hij een probleemeigenaar heeft gevonden binnen dat bedrijf. Of hij een 'zaak' heeft is dan verder helemaal niet relevant want dat zal dan wel in die verdere discussie met conrad bekeken worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat ben jij voor klapjostie? TS heeft helemaal geen zaak...het is geen toeval dat deze gast snel is met het maken van een bericht maar er later niet meer op terug komt. Ik zal het je nog sterker vertellen.... het hele verhaal is fake. TS wil gewoon zijn gram halen op het bedrijf. Wellicht een ontevreden ex werknemer?
A: wie zegt dat die reactie echt van Conrad is, B: TS heeft kosten gemaakt voor een advocaat...wie gaat die kosten betalen? Ik vind het nog steeds een rammelend verhaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:35 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja, en je ziet meteen dat dit soort posts meer effect hebben dan eindeloos aan de telefoon hangen (na een dag al op de eerste pagina van google). Kudo's voor de nette reactie van Conrad Electronics overigens.
[..]
Haha, jij klein mens. Als je de situatie even op je had laten inwerken en emotionele afstand had genomen dan had je gezien dat de reactie van Conrad het verhaal van TS in zoverre ondersteunt dat hij nu weer in direct contact met ze staat en dat hij een probleemeigenaar heeft gevonden binnen dat bedrijf. Of hij een 'zaak' heeft is dan verder helemaal niet relevant want dat zal dan wel in die verdere discussie met conrad bekeken worden.
Dat kan ik bevestigen, overigens.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
A: wie zegt dat die reactie echt van Conrad is,
Kudo's voor Conrad dan... zie je dat het een goed bedrijf isquote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen, overigens.
Ik heb vanochtend een e-mail gestuurd naar het betreffende adres met daarin alle correspondentie etc. Ik hoop in elk geval vandaag of morgen een antwoord te krijgen. Ik hou uiteraard jullie even op de hoogte mocht er wat veranderenquote:
Ik zet niet graag mensen voor 'lul'. Maar als je op een gegeven moment in een situatie komt waar niks verder werkt heb je het goede recht om je beklag te doen. Het is een principe kwestie geworden, het geld hoort gewoon terug gestort te worden en daarnaast worden beloftes niet nagekomen. Ik weet niet wat jij daar mee doet, maar ik word daar gewoon heel boos van en ja dan kan ik best een advocaat in schakelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
A: wie zegt dat die reactie echt van Conrad is, B: TS heeft kosten gemaakt voor een advocaat...wie gaat die kosten betalen? Ik vind het nog steeds een rammelend verhaal.
Overigens ben ik sowieso tegen het online voor 'lul' zetten van bedrijven maar dat terzijde.
Die Conrad user...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
A: wie zegt dat die reactie echt van Conrad is, B: TS heeft kosten gemaakt voor een advocaat...wie gaat die kosten betalen? Ik vind het nog steeds een rammelend verhaal.
Overigens ben ik sowieso tegen het online voor 'lul' zetten van bedrijven maar dat terzijde.
Ik begrijp dat je je recht wilt halen, dat zou ik natuurlijk zelf ook willen. Alleen mensen die spreken van "ze reageren niet op mijn advocaat" daar heb ik wat moeite mee. Het blijkt dat 98% van de mensen die spreken van 'mijn advocaat' het niet hebben over een advocaat maar over iemand met enige (juridische??) kennis? Voorts vraagt een advocaat al een starttarief wat hoger ligt als jouw totaalvordering vandaar mijn sceptische kijk op de gang van zaken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Ik zet niet graag mensen voor 'lul'. Maar als je op een gegeven moment in een situatie komt waar niks verder werkt heb je het goede recht om je beklag te doen. Het is een principe kwestie geworden, het geld hoort gewoon terug gestort te worden en daarnaast worden beloftes niet nagekomen. Ik weet niet wat jij daar mee doet, maar ik word daar gewoon heel boos van en ja dan kan ik best een advocaat in schakelen.
Verder hoop ik gewoon dat het opgelost wordt en dat ik weer vrolijk kan blijven bestellen bij het betreffende bedrijf. Ik ben echt geen zuurpruim en als dit netjes wordt afgehandeld is het gewoon "zand erover".
Dat mag je stellen hoor. Het goede woord is dan misschien bedrijfsjurist en geen advocaat. Maar verder veranderd het niet veel aan de situatie. Maar een aangetekende brief van deze bedrijfsjuristquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je recht wilt halen, dat zou ik natuurlijk zelf ook willen. Alleen mensen die spreken van "ze reageren niet op mijn advocaat" daar heb ik wat moeite mee. Het blijkt dat 98% van de mensen die spreken van 'mijn advocaat' het niet hebben over een advocaat maar over iemand met enige (juridische??) kennis? Voorts vraagt een advocaat al een starttarief wat hoger ligt als jouw totaalvordering vandaar mijn sceptische kijk op de gang van zaken.
Derhalve ontken ik niet dat jij een vordering op Conrad hebt, echter durf ik wel te stellen dat jij geen advocaat hebt ingeschakeld
Helemaal duidelijk. In ieder geval (welgemeend) succes met de afwikkelingquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:16 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Dat mag je stellen hoor. Het goede woord is dan misschien bedrijfsjurist en geen advocaat. Maar verder veranderd het niet veel aan de situatie. Maar een aangetekende brief van deze bedrijfsjuristis simpelweg genegeerd.
Ik heb overigens een kort antwoord op mijn e-mail gehad van Conrad en ik hoop morgen een duidelijke reactie te krijgen op hoe ze de situatie willen gaan afhandelen.
quote:Da's verder niet dubieus, maar zoals gezegd: als je daarover per se wat kwijt wilt, dan kun je terecht in ons FB-topic.Op donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef heiden6 het volgende:
Dubieus dat de bedrijfsnaam eerst niet in het topic mocht, en nu blijkbaar wel.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |