abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:22:54 #1
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_87671754
Ik heb bij een bedrijf een bestelling gedaan en hierbij is er per ongeluk twee keer betaald. Na veelvuldig telefonisch contact met het bedrijf en erkenning van het probleem werd mij verteld dat het bedrag werd teruggestort op mijn rekening.

Na weken lang wachten en meerdere malen contact op te nemen is er nog steeds niets veranderd. Zelfs het in schakelen van een advocaat voor een incasso verzoek wordt simpelweg genegeerd.

Ik ben ontzettend boos en vooral verbaasd dat zo'n groot bedrijf zo'n houding aanneemt naar haar klanten. Het is toch te gek voor woorden dat er hier zo moeilijk over gedaan wordt. Ik voel me machteloos en niet serieus genomen door het bedrijf. Zijn er nog acties die ik kan ondernemen? Het gaat om een niet zo'n heel groot bedrag ongeveer ¤125,-. Maar vooral het feit dat ze ja zeggen en nee doen, maakt me erg boos.

[ Bericht 1% gewijzigd door Five_Horizons op 18-10-2010 15:11:38 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:25:39 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_87671846
Ik neem aan dat je ze al een brief gestuurd hebt enzo?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_87671869
Ga langs de winkel :P
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:32:51 #4
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87672096
Consumentenbond inschakelen? :D
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:35:03 #5
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_87672161
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:25 schreef karr-1 het volgende:
Ik neem aan dat je ze al een brief gestuurd hebt enzo?
Ja zelfs via een advocaat. Maar ook dit levert niks op.
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:50:30 #6
180174 Diemux
People vs Me
pi_87672701
Heb je om een schriftelijke bevestiging gevraagd toen zij vertelden dat ze gingen betalen?
pi_87672931
Ik ken ze .. zijn sowieso nette zakenlui dus er zal vast nog iets anders spelen.
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:57:26 #8
180174 Diemux
People vs Me
pi_87672984
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ken ze .. zijn sowieso nette zakenlui dus er zal vast nog iets anders spelen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet anders dan goed heb vernomen van .

Ook vind ik het raar dat er geen reactie komt op een officieel schrijven van een advocaat... Maar ja, je weet maar nooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 18-10-2010 15:12:15 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:58:32 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_87673024
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:22 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik heb bij *s een bestelling gedaan en hierbij is er per ongeluk twee keer betaald. Na veelvuldig telefonisch contact met het bedrijf en erkenning van het probleem werd mij verteld dat het bedrag werd teruggestort op mijn rekening.

Na weken lang wachten en meerdere malen contact op te nemen is er nog steeds niets veranderd. Zelfs het in schakelen van een advocaat voor een incasso verzoek wordt simpelweg genegeerd.
Een advocaat voor een incasso? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Five_Horizons op 18-10-2010 15:13:04 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 18 oktober 2010 @ 14:58:53 #10
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_87673043
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Consumentenbond inschakelen? :D
TS is Kassa/Radarvolk
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_87673335
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:58 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Een advocaat voor een incasso? :')
En dan ook negeren vanuit * haar kant? Het verhaal 'rammelt' ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 18-10-2010 15:12:26 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:10:58 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_87673624
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En dan ook negeren vanuit * haar kant? Het verhaal 'rammelt' ;)
Nou ja, weet je...bedrijven maken nou eenmaal ook fouten. Dus al lig je elke avond met ze in bed, het kan nog steeds zo zijn dat ze dit fout doen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 18-10-2010 15:12:39 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_87673634
Mijn ervaring met * is ook zuiver positief. Wel kreeg ik de indruk dat het allemaal erg gestandaardiseerd en geautomatiseerd is. De afhandeling zal wel ergens tussen twee bureaus terecht gekomen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Five_Horizons op 18-10-2010 15:12:50 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87673740
TS: de bedrijfsnaam is niet relevant voor je verhaal.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_87673833
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef Five_Horizons het volgende:
TS: de bedrijfsnaam is niet relevant voor je verhaal.
Ik vind het wel fijn om te weten, eigenlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87673874
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vind het wel fijn om te weten, eigenlijk.
Dan stuur je TS een PM.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 18 oktober 2010 @ 15:18:15 #17
132191 -jos-
Money=Power
pi_87673927
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vind het wel fijn om te weten, eigenlijk.
Google cache :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_87674025
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:13 schreef Five_Horizons het volgende:
TS: de bedrijfsnaam is niet relevant voor je verhaal.
Hoezo niet? Het is hun slordigheid, waarom zouden we niet mogen weten dat ze ook wel eens slordig zijn?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87674075
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo niet? Het is hun slordigheid, waarom zouden we niet mogen weten dat ze ook wel eens slordig zijn?
Daarom niet :)

Verdere discussie kun je *hier* voeren.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_87674287
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:35 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Ja zelfs via een advocaat. Maar ook dit levert niks op.
Maarre... ze hebben je brief niet in ontvangst genomen? Ze hebben er niet op gereageerd/ Ze hebben er wel op gereageerd maar niet naar tevredenheid? Kom eens met wat meer info.
pi_87675401
Die advocaat zal toch wel weten hoe het verder moet?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:09:46 #22
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_87681029
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:54 schreef jeroen25 het volgende:
Die advocaat zal toch wel weten hoe het verder moet?
Zou je wel denken ja.
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  maandag 18 oktober 2010 @ 18:24:33 #23
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_87681492
Stuur een incassobureau op ze af (dat zouden ze immers ook doen als jij niet zou betalen).
So we just called him Fred
pi_87686719
Kost een advocaat niet meer dan die 125 euro?

Of hoe krijg je een gratis advocaat?
pi_87689951
TS: ik zou dit topic hier in WGR vanaf nu helemaal links laten liggen en een nieuwe in klaagbaak openen (met expliciet de insteek om te klagen over het bedrijf met dit verhaal als achtergrond).

Zet de bedrijfsnaam in de titel en maak deze heel kort en aansprekend "bv: bedrijf x heeft me bestolen". Maakt niet uit als het populustisch klinkt: als het maar redelijk te onderbouwen is, heel genant is voor hun marketingafdeling en pakkend is zodat je zeker weet dat de hele titel zichtbaar is in google, als iemand op de bedrijfsnaam googlet.

Check daarbij ook even op welke keywords het bedrijf in google adverteert (even snelle search doen op de bedrijfsnaam in google en dan de ads daaromheen bekijken en dan zie je welke woorden ze benadrukken "camera's bestellen?", "gratis verzendkosten", whatever). Dat zijn de waardevolle woorden voor ze die zij gebruiken om klanten mee binnen te halen en probeer die woorden prominent terug te laten komen in je verhaal.

Na een paar dagen staat je topic dan lekker hoog in de googleresultaten en dan ga je ze eens mailen met het aanbod dat zij het z.s.m. correct afhandelen, en dat jij dan een slotpost tikt waarin je aangeeft dat jullie er tot tevredenheid uit zijn gekomen. En zo niet, dan kun je aangeven dat ze daar heel lang last van zullen gaan hebben.

Vergeet ook niet deze tactiek in deze post helemaal uitgebreid uit te leggen, zodat ze direct zien waar ze mee te maken hebben en het veel handiger is voor hun bedrijfsvoering om jou niet te negeren.

Laat je nog wel even weten waar het topic in KLB staat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')