TS: ik zou dit topic hier in WGR vanaf nu helemaal links laten liggen en een nieuwe in klaagbaak openen (met expliciet de insteek om te klagen over het bedrijf met dit verhaal als achtergrond).
Zet de bedrijfsnaam in de titel en maak deze heel kort en aansprekend "bv: bedrijf x heeft me bestolen". Maakt niet uit als het populustisch klinkt: als het maar redelijk te onderbouwen is, heel genant is voor hun marketingafdeling en pakkend is zodat je zeker weet dat de hele titel zichtbaar is in google, als iemand op de bedrijfsnaam googlet.
Check daarbij ook even op welke keywords het bedrijf in google adverteert (even snelle search doen op de bedrijfsnaam in google en dan de ads daaromheen bekijken en dan zie je welke woorden ze benadrukken "camera's bestellen?", "gratis verzendkosten", whatever). Dat zijn de waardevolle woorden voor ze die zij gebruiken om klanten mee binnen te halen en probeer die woorden prominent terug te laten komen in je verhaal.
Na een paar dagen staat je topic dan lekker hoog in de googleresultaten en dan ga je ze eens mailen met het aanbod dat zij het z.s.m. correct afhandelen, en dat jij dan een slotpost tikt waarin je aangeeft dat jullie er tot tevredenheid uit zijn gekomen. En zo niet, dan kun je aangeven dat ze daar heel lang last van zullen gaan hebben.
Vergeet ook niet deze tactiek in deze post helemaal uitgebreid uit te leggen, zodat ze direct zien waar ze mee te maken hebben en het veel handiger is voor hun bedrijfsvoering om jou niet te negeren.
Laat je nog wel even weten waar het topic in KLB staat?