Kun je nagaan. Een derde zweetoksel met haringodeurquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het meestal meer een visgeur. Hangt een beetje tussen zalm en haring in.
Zonder uitjes uiteraard. En zonder vissaus, alhoewel dat van het moment afhangt
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het meestal meer een visgeur. Hangt een beetje tussen zalm en haring in.
Zonder uitjes uiteraard. En zonder vissaus, alhoewel dat van het moment afhangt
Wat zou die bio-lerares daarover zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Een derde zweetoksel met haringodeuren vissaus
die zou een knalrood hoofd krijgenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zou die bio-lerares daarover zeggen
Maar goed, je krijgt toch ook les over orale seks, ontmaagding, zwangerschap, SOA's, voorbehoedsmiddelen (met als hoogtepunt een condoom om een banaan doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:37 schreef omearos het volgende:
[..]
die zou een knalrood hoofd krijgen
Daar was namelijk niet veel voor nodig
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar goed, je krijgt toch ook les over orale seks, ontmaagding, zwangerschap, SOA's, voorbehoedsmiddelen (met als hoogtepunt een condoom om een banaan doen). Hoe behandelde ze dat dan?
"Ja ehh, als de man met zijn 11e vinger in de buurt van je 3e oksel komt, dan moet er wel een soort zakje over want euhhmm anders kan je 3e oksel ziek worden. En dat willen we niet! En het helpt ook goed tegen de groei van 3 nieuwe kleine okseltjes (of 2 oksels en 11 vingers) in je 3e oksel"
Oh wij volgens mij bij bio. We hadden ook een redelijk jonge docente, dus die had er geen problemen mee het gewoon uit te leggen. En eigenlijk weet je op die leeftijd 90% toch gewoon alquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef omearos het volgende:
[..]
dat kregen we dus niet bij biologie, maar bij verzorging ()
zij was van de oude stempel, met lange rok aan en knot in het haar (nog net geen potloden in de knotquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wij volgens mij bij bio. We hadden ook een redelijk jonge docente, dus die had er geen problemen mee het gewoon uit te leggen. En eigenlijk weet je op die leeftijd 90% toch gewoon al
"Oh wauw! Een zelfgekweekt stelsel van micro-organismen. En het beweegtquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zou die bio-lerares daarover zeggen
Wij kregen het te horen van onze mentrix maar er was geen zak aan. Geen banaan, wel een condoom maar die wilde ze nergens op afrollenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wij volgens mij bij bio. We hadden ook een redelijk jonge docente, dus die had er geen problemen mee het gewoon uit te leggen. En eigenlijk weet je op die leeftijd 90% toch gewoon al
De slet, die ging ze natuurlijk in de kleine pauze gebruiken met meneer De Bruijn van Wiskundequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij kregen het te horen van onze mentrix maar er was geen zak aan. Geen banaan, wel een condoom maar die wilde ze nergens op afrollen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog nooit een condoom gezien
Die was van Duits. Wiskunde was meneer Den Hartogh. Maar ze deed het met beiden denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De slet, die ging ze natuurlijk in de kleine pauze gebruiken met meneer De Bruijn van Wiskunde
Ik zie helemaal geen reclamequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die was van Duits. Wiskunde was meneer Den Hartogh. Maar ze deed het met beiden denk ik![]()
Zien jullie ook die Sanexreclame?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
ZIEN JULLIE OOK DIE LACTACYD RECLAME
Die zat een tijdje in de PM-box, daar zie je nl. als abo-houder wel nog reclame.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Roep dat eens niet over ons af
Ja, dat is stap 1 he, mensen uit de ontkenningsfase halenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zat een tijdje in de PM-box, daar zie je nl. als abo-houder wel nog reclame.
Iets over hoe het met de hygiene van m'n vagina was.
Goed denk ikWant ik heb heul geen vagina
1111!111!einz!11!zweidrei!1!keinevaginadabei!1111
dan moet je het met een wattenstaafje gebruikenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zat een tijdje in de PM-box, daar zie je nl. als abo-houder wel nog reclame.
Iets over hoe het met de hygiene van m'n vagina was.
Goed denk ikWant ik heb heul geen vagina
1111!111!einz!11!zweidrei!1!keinevaginadabei!1111
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
waarom krijg ik ontharingsreclames? ik ben blij met mijn haar
ik nu een spaarbankquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik krijg reclame voor een zitbank
Wel cool dat zelfs internet denkt dat ie een meisje isquote:
Ik nu een andere reclame voor zitmeubelenquote:
Iedereen ziet gewoon die reclamequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel cool dat zelfs internet denkt dat ie een meisje is
Ik nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedereen ziet gewoon die reclame
Liegbeest:quote:
jezus dat was ik zelf alweer vergeten, nou wel twee keer danquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liegbeest:
Dikke mensen
Service van Acer
Heb jij die?quote:
niet raar, maar is:quote:
dan weer reden tot:quote:
??????????????????????????????????????????quote:
Nee nog steeds niet. Ik ben wel waar aan het werk maar ik zweet me doodquote:
Oh grieperig nog dus? Tis wel echt een nasty virusje dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Ik ben wel waar aan het werk maar ik zweet me dood
Het was toch bronchitis?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh grieperig nog dus? Tis wel echt een nasty virusje dan?
Niet echt grieperig. Ik weet niet wat het is. En idd brongietersquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh grieperig nog dus? Tis wel echt een nasty virusje dan?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was toch bronchitis?
Sterkte Miauw
Als je beter bent kunnen we wel een keer lunchen ofzo
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet echt grieperig. Ik weet niet wat het is. En idd brongieterswat Tombo zegt
Mij had ze het gepmd, dus ik weet niet of het wel in het forum stondquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemistdas wel pittig
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Nou ik moet eerlijk zeggen dat het een week heel heftig was, het gehoest maar het is nu al een stuk minder. Ik voel me alleen belabberd nog en moe en lekker zweterigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemistdas wel pittig
Jij houdt niet meer van mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
En waarom krijg ik geen poezenPM's meer?
Ook al niet op de skaaips, geen PM, geen SMS
Ze houdt niet meer van me
Ik had haar gepmd, en toen gaf ze antwoord, misschien ligt het aan jouquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
En waarom krijg ik geen poezenPM's meer?
Ook al niet op de skaaips, geen PM, geen SMS
Ze houdt niet meer van me
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee sorry, het is puur lichamelijk... maar daar heb ik momenteel ook niet zoveel aan hé
Kun je nagaan hoe ik me voel. Je bent tegenwoordig niet meer dan een lege huls..en die huls is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okee sorry, het is puur lichamelijk... maar daar heb ik momenteel ook niet zoveel aan hé
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe ik me voel. Je bent tegenwoordig niet meer dan een lege huls..en die huls is ook niet meer wat het geweest is
Oh de volgende meet. In zijn slaapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miauw, als ik jou was zou ik hem opzoeken en neerhoeken
Snel wat andere termen roepen dan!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh de volgende meet. In zijn slaap![]()
Ok, ik denk dat we dit hele topic lang advertenties krijgen over anti-transpirant en overmatig zweten
Ik help wel mee en maak wel foto'squote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh de volgende meet. In zijn slaap![]()
Rexona?quote:Ok, ik denk dat we dit hele topic lang advertenties krijgen over anti-transpirant en overmatig zweten
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik help wel mee en maak wel foto's
[..]
Rexona?
En de poezieprijs 2010 gaat náááár........quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw word beter nou want we houden van jou en straks kom je om met die kou.
Wauw.
ali-b, ben jij dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Miauw word beter nou want we houden van jou en straks kom je om met die kou.
Wauw.
Die nieuwe koffie gedronken zeker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
YES-R IN THA HOUSE.
Aight homiez, boks! Jweettog, ik spit die lyrics als een madmen
Welke nieuwe?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die nieuwe koffie gedronken zeker?
Reclame van DE met AliBquote:
Die ken ik nietquote:
Daarom zit die link er ook bijquote:
"waarde tombolafan"?quote:
Mevrouw Tombola?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"waarde tombolafan"?
Dan voel ik me oud
Ik vond Tombeau leukerquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
Tombonbon? Tombolle? Tombopper? Tombobo? Tombosuitje?
Tombellequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
Tombonbon? Tombolle? Tombopper? Tombobo? Tombosuitje?
quote:
quote:
Je vindt me oudquote:
Je vindt me een lekker snoepjequote:
Je vindt me dikquote:Tombolle?
Je vindt me op Bob de Rooy lijkenquote:Tombopper?
Je vindt me op een blauw konijn lijkenquote:Tombobo?
Je vindt me groente?quote:Tombosuitje?
Je noemt me een manquote:
En een beestquote:Of Tombeast
Ik praat teveel?quote:
Beau is knap in het Frans, de mannelijke versie van Belle (= mooi)quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom ben je een man als ik je Tombeau noem?
Doe even lekker mee ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
tomblalalala, het gaat weer nergens over
Ja verdomme, ik spreek toch niet de taal der knoflookvreters.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beau is knap in het Frans, de mannelijke versie van Belle (= mooi)
belle is vrouwelijk, beau is mannelijk
[..]
Doe even lekker mee ofzo
Oh, dus je bedoelt het lief?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik spreek toch niet de taal der knoflookvreters.
Tombofkont.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus je bedoelt het lief?![]()
Mijn dag is weer goed
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:13 schreef tombolafan het volgende:
Als ik het op een rijtje zet:
[..]
[..]
Je vindt me oud
[..]
Je vindt me een lekker snoepje
[..]
Je vindt me dik
[..]
Je vindt me op Bob de Rooy lijken
[..]
Je vindt me op een blauw konijn lijken
[..]
Je vindt me groente?
[..]
Je noemt me een man
[..]
En een beest
[..]
Ik praat teveel?
1 positief antwoord...![]()
Ik weet weer waar ik sta *kraskraskras*
Ja natuurlijk, de grap is dat het betekent dat je moooooooooi bent en het klinkt precies als Tombo. Tombelle doet dat nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus je bedoelt het lief?![]()
Mijn dag is weer goed
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, de grap is dat het betekent dat je moooooooooi bent en het klinkt precies als Tombo. Tombelle doet dat niet
Nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, de grap is dat het betekent dat je moooooooooi bent en het klinkt precies als Tombo. Tombelle doet dat niet
Pics.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kijk dat weet ik nietAl zal het haast wel
Je hebt me irl gezienquote:
Ik had gisteren een foto gepost op Skypequote:
kitao, ben jij dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet, ik geloof er niks van!
Volgens mij ben je gewoon een mooi wiefke
Geloof me nou maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet, ik geloof er niks van!
Volgens mij ben je gewoon een mooi wiefke
maar de post van miauw ging over mijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had gisteren een foto gepost op Skypeik denk dat je al weg was
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, miauw toen ze ongeveer nog jouw leeftijd was
well that backfired, uh?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, die grap maakte ik daarstraks ook tegen iemand...
Verdomme, moet ik straks toch nog gaan Skypenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Noes!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag ik je (nou als) poes zien?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:00 schreef -Miauw- het volgende:
Was een heel oude foto. Toen ik nog een kitten was
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
En Bella ook. Bella is mooiecht heel erg lief ook
Net toen ik weg was zeker?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bella ook gezien op skype, fotootje. Echt een knap meisje
Heb jij ook geskyped?quote:
Ja bella is leukquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bella ook gezien op skype, fotootje. Echt een knap meisje
Ninja-edit failquote:
En jij dacht; laat ik het dan toch nog maar eens gaan quoten en benoemen, dan valt het niet opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat jij postte mag niemand weten gok ik?
Niemand die weet dat jij postte dat Miauw eigenlijk een man isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij dacht; laat ik het dan toch nog maar eens gaan quoten en benoemen, dan valt het niet op
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, toen je weg was, zelfs heel eventjes met cam
Wij zijn de enige niet Skypers geloof ikquote:
Eh jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij zijn de enige niet Skypers geloof ik
Of wacht! Zei jij zaterdag niet dat je ook geskyped had?
Niks, ik deed je POW maar dan iets heftigerquote:
Aah balen. Kun je niet langs gaan om 'm t verzorgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:22 schreef omearos het volgende:
rustig, vriend is ziekdus die zie ik pas in het weekend ipv vanavond
zou wel willen, maar is te verquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Aah balen. Kun je niet langs gaan om 'm t verzorgen
Oh das balen! Heb je niet zoiets van dat je ook die kant op wilt verhuizen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:37 schreef omearos het volgende:
[..]
zou wel willen, maar is te vermoet morgen weer gewoon werken
Zijn net ruim een maand samen, dus nog geen verhuisplannenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh das balen! Heb je niet zoiets van dat je ook die kant op wilt verhuizen?
En goedemorgen Omearos
quote:Goedemorgen
quote:Dus er kan weer gebatst wordenOp donderdag 21 oktober 2010 18:26 schreef omearos het volgende:
dan naar Drizzt
ik ben idd alweer beter gelukkig
quote:als hij beter is jaOp donderdag 21 oktober 2010 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus er kan weer gebatst worden
quote:Dus in jullie relatie is HIJ van het zwakkere geslacht?Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef omearos het volgende:
[..]
al een week. Tegelijk met mij, alleen werd ik beter en bleef hij ziek
quote:tja, mannelijke biebmiep en vrouwelijke staalarbeiderOp donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus in jullie relatie is HIJ van het zwakkere geslacht?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus in jullie relatie is HIJ van het zwakkere geslacht?
quote:GeniaalOp donderdag 21 oktober 2010 19:47 schreef omearos het volgende:
[..]
tja, mannelijke biebmiep en vrouwelijke staalarbeiderdus er klopt sowieso al een hoop niet
quote:maar......... ik ben ontzettend burgerlijkOp donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GeniaalDas toch prachtig, zulke niet-burgerlijke stelletjes
quote:Ik kan me nou niet echt een burgerlijke vrouw voorstellen die staalarbeidster isOp donderdag 21 oktober 2010 20:12 schreef omearos het volgende:
[..]
maar......... ik ben ontzettend burgerlijk
quote:2 kattenOp donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan me nou niet echt een burgerlijke vrouw voorstellen die staalarbeidster is
quote:3 kattenOp donderdag 21 oktober 2010 20:19 schreef omearos het volgende:
[..]
2 katten
waslijnen op het balkon
auto voor de deur (en motor)
wassen in het weekend
's avonds op de bank doorbrengen
heerlijk burgerlijk
quote:In het weekend slaat ze me verrot, roept de hele tijd "kut!" en vreet shag als ontbijtOp donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan me nou niet echt een burgerlijke vrouw voorstellen die staalarbeidster is
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In het weekend slaat ze me verrot, roept de hele tijd "kut!" en vreet shag als ontbijt
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In het weekend slaat ze me verrot, roept de hele tijd "kut!" en vreet shag als ontbijt
quote:Dan moeten we wel nog even doorpostenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef omearos het volgende:
volgende TT: "praat hier over koop en verkoop"
quote:NoesOp vrijdag 22 oktober 2010 09:22 schreef -Miauw- het volgende:
We kunnen deze sc eigenlijk wel opdoeken
quote:Dan komen er hier straks van die échte V&A'ersOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef omearos het volgende:
volgende TT: "praat hier over koop en verkoop"
quote:Wie zijn de aanwezigen hier? Lijstje in OP?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes
De charme van een SLOWchat met maar weinig aanwezigen is bijna nergens meer te vinden
quote:Das ook werkOp vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hoef pas woensdag weer aan het werk. Nou ja ik moet nog studeren
quote:Ja, dat is het rotte van studerenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:39 schreef omearos het volgende:
ik ben blij dat mijn werk alleen tijdens werktijden is, dus 's avonds en in het weekend echt vrij
Nog 3 uurtjes.......
quote:Tell me about itOp vrijdag 22 oktober 2010 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is het rotte van studeren
quote:True, maar ik ben er nu wel klaar mee eigenlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tell me about it
Maar tis voor een goed doel
quote:Nee dat ben je niet, je moet nog 2 tentamensOp vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True, maar ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk
quote:Vast een domme vraag hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 13:50 schreef omearos het volgende:
ik ben 9,5 jaar student geweestwerk pas sinds een half jaar, en ondanks dat het meer uren per week is vind ik het rustiger. Omdat het me dus niet meer bezighoudt buiten werktijd en ik dan echt kan ontspannen
quote:Van de uni naar HBO overgestapt omdat ik meer van de praktijk hou, en van industrieel ontwerpen naar werktuigbouwkunde overgestapt omdat ik meer van techniek houOp vrijdag 22 oktober 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vast een domme vraag hoormaar ik stel hem toch maar, want er vragen het er vast zich meer af
Waarom ben je staalarbeidster als je 9,5 hebt gestudeerd
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat ben je niet, je moet nog 2 tentamens
quote:Zoiets zei je laatst zelfOp vrijdag 22 oktober 2010 13:57 schreef omearos het volgende:
[..]
Van de uni naar HBO overgestapt omdat ik meer van de praktijk hou, en van industrieel ontwerpen naar werktuigbouwkunde overgestapt omdat ik meer van techniek hou
Afstudeeropdracht in een ijzergieterij, voorliefde voor metaalkunde, daarom werk ik nu in een staalgieterij. Ben dus geen staalarbeidster zoals je zou denkenik werk op de afdeling kwaliteitscontrole
quote:Die PI erbij ook
quote:Ja, volgende keer ga ik ook iets leuks studerenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, en toch is industrieel ontwerpen leuk
quote:was ook wel leuk, maar vond de technische kant het leukste, dus kreeg toen de tip om bij werktuigbouwkunde te gaan kijkenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, en toch is industrieel ontwerpen leuk
quote:wat doe je nu voor saais dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, volgende keer ga ik ook iets leuks studeren
quote:waarom ben je dat in eerste instantie niet gaan doen dan?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, volgende keer ga ik ook iets leuks studeren
quote:ik vind alletwee de kanten leuk, en zou me eigenlijk in beide richtingen meer willen verdiepenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:06 schreef omearos het volgende:
[..]
was ook wel leuk, maar vond de technische kant het leukste, dus kreeg toen de tip om bij werktuigbouwkunde te gaan kijken
quote:ik geloof dat ik daar al bekend mee benOp vrijdag 22 oktober 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal m'n vriendin eens vragen, die kent nog een heel leuk liedje over IO geloof ik
quote:pedagogische wetenschappen
quote:Wat ik wilde doen kon niet, en toen maar dit gekozen, maar hierna wil ik PABO doenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom ben je dat in eerste instantie niet gaan doen dan?
quote:ben benieuwdOp vrijdag 22 oktober 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zal m'n vriendin eens vragen, die kent nog een heel leuk liedje over IO geloof ik
quote:mijn neef doet ook PABOOp vrijdag 22 oktober 2010 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pedagogische wetenschappen
[..]
Wat ik wilde doen kon niet, en toen maar dit gekozen, maar hierna wil ik PABO doen
quote:tombo bedoelt deze pabo:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:12 schreef omearos het volgende:
[..]
ben benieuwd
[..]
mijn neef doet ook PABOwanneer ga je naar de PABO?
quote:dat mag ookOp vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tombo bedoelt deze pabo:
http://www.pabo.nl/
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:16 schreef omearos het volgende:
[..]
dat mag ook![]()
alleen zal je daar mijn neef niet snel tegenkomen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Meh op Google vind je alleen pro-IO liederen
quote:Daar heb ik nog gewerktOp vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tombo bedoelt deze pabo:
http://www.pabo.nl/
quote:Hebben ze een afgietsel gemaakt van bepaalde lichaamsdelen om daar vervolgens producten op te baseren?
quote:Ja, mijn hoofd. Hadden ze iets om op te meppen als er stress op de werkvloer wasOp vrijdag 22 oktober 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben ze een afgietsel gemaakt van bepaalde lichaamsdelen om daar vervolgens producten op te baseren?
quote:en ze "vergisten" zich allemaal zekerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, mijn hoofd. Hadden ze iets om op te meppen als er stress op de werkvloer was
quote:UiteraardOp vrijdag 22 oktober 2010 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ze "vergisten" zich allemaal zeker
quote:wheheOp vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben een enorme kartonnen doos vól dildo's wel dankbaar btw.
Ik stond een keer bovenaan een trap, die ik schijnbaar met 1 poot op een kleine verhoging had gezet (niks van gemerkt, dacht dat ie gewoon stabiel stond). Ik strekte mijn linkerarm om iets uit het schap te pakken en flikker ZO achterover naar beneden... eerst met mijn rug op een stalen balk en vervolgens tussen de dildo'sDa's maar goed ook want anders was ik op een half kapot europallet gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |