Acerquote:Op maandag 21 december 2009 12:42 schreef robertapeldoorn het volgende:
Naja, vorig jaar laptopje van Acer gekocht.
Vrijdag avond ineens problemen (waarschijnlijk tussen moederbord en SSD).
Had hem 19 december vorig jaar gekocht.
Naja, je verwacht dat een groot bedrijf met een beetje service denkt
"Hij is net de dag dat garantie verliep kapot gegaan, die repareren we nog wel".
Maar neehoor, ik moet eventjes 55 euro dokken voor transport kosten + reparatie omdat op vrijdag avond/zaterdag de Acer helpcenter dicht is.
Klacht:
Bedrijven die 55 euro gaan vragen om een reparatie net een paar dagen buiten garantie.
Dit.quote:Op maandag 21 december 2009 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Acer
Service
dit had je niet van te voren kunnen zien aankomen?
Dat dus.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
Ze zijn wettelijk verplicht jou 2 jaar garantie te geven.. Apple bitched ook altijd na 1 jaar.
Gewoon ze erop wijzen dat ze het verplicht kosteloos moeten fixen en dat je niet betaald. klaar
Bron bron? Anders ben ik zometeen nog eventjes of mail ik ze ^^quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
Ze zijn wettelijk verplicht jou 2 jaar garantie te geven.. Apple bitched ook altijd na 1 jaar.
Gewoon ze erop wijzen dat ze het verplicht kosteloos moeten fixen en dat je niet betaald. klaar
Acer is helemaal niets verplicht. TS had bij z'n leverancier moeten aankloppen.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef sc00p het volgende:
En dat is relevant omdat?quote:Op maandag 21 december 2009 13:00 schreef kthxbye het volgende:
ik heb deze nu iets langer dan een jaar, wat een bazenapparaat nog steeds zeg:
[ afbeelding ]
geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast, dit kon je van te voren bedenken !
Je hebt hun nieuwe radio commercial toch wel gehoord ?
Deze is echt geniaal en heeft ook veel geld gekost aan een reclame bureau.
Hierdoor hebben ze geen geld meer om garantie te geven...
Eigen schuld...
Sorry! Het is niet persoonlijk, zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:12 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Nu voel ik me gediscrimineerd!
quote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..
quote:Op maandag 21 december 2009 13:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
geen geld om garantie te geven? dan vaal je heeel hard..
omdat die van mij het nog prima doet na een jaarquote:Op maandag 21 december 2009 13:03 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
En dat is relevant omdat?
OT: Acer en service gaan niet echt samen. Althans, Acer en goede service niet
er bestaan zeker wel betere merkenquote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb meerdere Acer laptops gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad met die dingen. Dus Acergaat echt niet altijd op.
ja statistisch gezien moet er soms ook per ongeluk een goeie tussen zittenquote:Op maandag 21 december 2009 13:24 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb meerdere Acer laptops gekocht en eigenlijk nooit problemen gehad met die dingen. Dus Acergaat echt niet altijd op.
Gelukkig maar, ik schrok al!quote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Sorry! Het is niet persoonlijk, zo bedoelde ik het niet
En die van jou is ook een Acer?quote:Op maandag 21 december 2009 13:25 schreef kthxbye het volgende:
[..]
omdat die van mij het nog prima doet na een jaar
dat is ook wel waar, maar als TS een budget budget merk koopt, het ding vervolgens het tot na de garantie uit heeft weten te houden, en dan vervolgens klaagt over de service... dan dus welquote:Op maandag 21 december 2009 13:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maar het is niet alleen maar kommer en kwel met Acer dat bedoel ik.
Dingen verzekeren waar je garantie op hebt.quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef Szura het volgende:
Verzeker dat ding dan ook voor 5 euro per maand
Packard Bell is nog meer budget dan Acer. Toch wordt er veel van die 'troep' zoals Acer/Packard Bell en zo op de markt gezet. Dus zijn er blijkbaar mensen die het kopen. Als het zo slecht is gaat het vanzelf wel van de markt af.quote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is ook wel waar, maar als TS een budget budget merk koopt, het ding vervolgens het tot na de garantie uit heeft weten te houden, en dan vervolgens klaagt over de service... dan dus wel
Lenovoquote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dit.
Je koopt een Acer en verwacht dat hij het langer uithoudt dan een jaar?De service bij die gasten is ook om te huilen.
Ik heb zelf ook een Acer laptop gehad en zoals verwacht ging hij na een jaar kapot, toch nog maar opgestuurd en ze hadden het probleem maar voor de helft gefixed en de audio gesloopt.
Koop een Sony Vaio of een Asus laptop.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja statistisch gezien moet er soms ook per ongeluk een goeie tussen zitten
Totdat ze je naaien en zeggen dat een bepaalde schade buiten de garantie valt ja.quote:Op maandag 21 december 2009 13:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dingen verzekeren waar je garantie op hebt.
Gooi je geld dan liever in de container.
Fantastische laptops idd.quote:
Der is iets mis met de grafiek. Toshiba staat niet achteraanquote:
GAVE NAAMquote:Op maandag 21 december 2009 13:01 schreef mirelia het volgende:
Er is voor fabrikanten voor zover mij bekend nog geen wettelijke verplichting tot 2 jaar garantie geven.
Overigens geven veel grote merken maar 1 jaar garantie wat natuurlijk belachelijk is.
Iets wat heel goed werkt normaal is de winkel de RMA laten aanmelden en dan vraagt Acer naar de verkoopdatum. Als de winkelier dan vervolgens bijv 22 dec 2008 opgeeft dan wordt dat klakkeloos aangenomen zonder overleggen van aankoopnota. Maar in dit geval heb je het serienummer al opgegeven en werkt dit niet meer.
Heul niet waar! Toshibaquote:Op maandag 21 december 2009 13:58 schreef Vampess het volgende:
[..]
Der is iets mis met de grafiek. Toshiba staat niet achteraan![]()
Wat een bagger laptops zijn dat
Ik ben wel benieuwd waarop dat gebaseerd is. Zo'n lijstje is makkelijk te maken natuurlijk maar op hoeveel laptops is dat getest en in welke periode, welk jaar etc.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |