Samen met:quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat en het feit dat Barbra 1 van de grotere gay queens is van de wereld
Ik zie geen verschil tussen auto's, dus voor mij maakt het niet uit welke auto het is, als ie maar zwart isquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar dan is het volgende punt, wordt een auto ook mooier als ;ie zwart is? Is een zwarte multivla mooier dan een rode, of blijft het gewoon een onding?
Je hebt geen auto voorkeurquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen auto's, dus voor mij maakt het niet uit welke auto het is, als ie maar zwart is
En Cher.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Samen met:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Voorklep?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is dat ding dat daar op de voorklep zit? Het lijken wel ogen
Niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt een goede huidskleur voor blond haar
Jij hebt een voorkeur voor vliegende schotels toch?quote:
Maar ik wil een oldtimer minicooperquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
No shit sherlock.![]()
Maar die kan je gewoon om stickeren.
Niet gekquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik kwam een vriend aanmoedigen en die is gisteren wereld kampioen geworden
Die kan je ook stickeren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ik wil een oldtimer minicooper
Een mutltibla herken je wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen auto's, dus voor mij maakt het niet uit welke auto het is, als ie maar zwart is
quote:
Jep. Ook al.quote:
die is ook wel erg vet jaquote:
JAquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook veel beter in het zwart, maar dat model staat me soberso niet aanquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een mutltibla herken je wel.
[ afbeelding ]
quote:
maar ik wil geen stickersquote:
Wil je dood? Met al die grote bakken op de weg tegenwoordig moet je niet meer in die karretjes op de weg. Een aanrijding en je wordt onthoofd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |