Succes met ruzie maken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het ff gehad hier, ben weg
heul niet! Mijn droomauto(otje) is citroengeel met gifgroen interieurquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat is jouw mening, daar heb je recht op.
het feit is dat een zwarte auto altijd mooier is
blonde meisjes zijn het leukst, klaar!quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff wat ben je weer serieus vandaag.![]()
ik mis wat, volgens mijquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is bang dat Ang3l anders met een kratje bier langskomt
Dat is ms maar beter ook.quote:
Auw?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet! Mijn droomauto(otje) is citroengeel met gifgroen interieur
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul niet! Mijn droomauto(otje) is citroengeel met gifgroen interieur
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
blonde meisjes zijn het leukst, klaar!
Jij bent een vrouw, dat telt nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het feit is dat jij een zwarte auto mooier vindt, en dat geen feit is omdat ik het met mijn mening ontkracht.
Zo zitten we elkaar niet in de weg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
blonde meisjes zijn het leukst, klaar!
Antraciet is mooi en ik zie zelfs de laatste tijd weer meer witte auto's rondrijden waarvan ik denk: Die moet echt wel in het witquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
dat is jouw mening, daar heb je recht op.
het feit is dat een zwarte auto altijd mooier is
Maar wat heeft dat met barbra streisand te maken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Angel is homoseksueel, kratje bier -> dronken. tenminste zo begrijp ik hem
nee,quote:
Euh geen ideequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met barbra streisand te maken?
Jij zei van de week barbara ipv barbra en daar zei Ang3l iets van. Nu zei je het wel goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met barbra streisand te maken?
Sorry dat ik zo serieus reageerde, ben een beetje in een serieuze buiquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo zitten we elkaar niet in de weg.![]()
Bekijk het gvd nou eens positief.
Moet je je piemeltje weer compenseren?quote:
Das vaak erger jaquote:
ik vond mij blond heul niet mooierquote:
Pics?quote:
Aha, okquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zei van de week barbara ipv barbra en daar zei Ang3l iets van. Nu zei je het wel goed
Gisteren en vandaag is er DMC DJ World Championships. Gisteren was supergaaf. Maar vanavond zit het er niet in ben ik bang. Buikgriepje .. heb de hele nacht overgegeven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus je bent niet in AmstelveenWat doe je in Londen?
En wat heb je?
Roze stond mij beter dan blond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond mij blond heul niet mooier
quote:
oh jeetje, het is er zo 1quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je je piemeltje weer compenseren?
Dat zet je aan het denken hequote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vond mij blond heul niet mooier
Whut, das zwaar klote manquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag is er DMC DJ World Championships. Gisteren was supergaaf. Maar vanavond zit het er niet in ben ik bang.
die auto is heul niet citroengeelquote:
dat hoef ik er dan weer niet op maar verder vind ik em uber vetquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:57 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Echt? Ik zie hem zo voor me met nazi vlaggetjes.
quote:
No shit sherlock.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die auto is heul niet citroengeel
opzich ook niet verkeerd maar ik ben een liefhebber van old timersquote:
En wat ze post is een lekker courant model wilde je zeggen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich ook niet verkeerd maar ik ben een liefhebber van old timers
Dat en het feit dat Barbra 1 van de grotere gay queens is van de wereldquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zei van de week barbara ipv barbra en daar zei Ang3l iets van. Nu zei je het wel goed
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
Zwarte auto'sVoorderest skip ik het onderwerp auto's hoor
Da's KITT.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is dat ding dat daar op de voorklep zit? Het lijken wel ogen
Je hebt ook niet echt een goede huidskleur voor blond haarquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roze stond mij beter dan blond.
zwart vind ik mij stukken beter staan. Met een plukje blondquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Roze stond mij beter dan blond.
Dat is een oldtimer. 69 weet je.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich ook niet verkeerd maar ik ben een liefhebber van old timers
Ik kwam een vriend aanmoedigen en die is gisteren wereld kampioen gewordenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut, das zwaar klote manBeterschap
Doe je er zelf aan mee of ga je er alleen heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |