Ze komt zelf uit Grunn iig.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, even off-topic: die meid op de foto naast "Lana" lijkt verdomde veel op een cassičre bij de supermarkt waar ik vaak boodschappen doe. Waar heb je deze foto vandaan als ik vragen mag?
ff kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 17:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben wel HEEL benieuwd naar de film "Pieflos, de Oksellikkende Heks" trouwnes
Ze woont in Amsterdam (samen in een huis met Fay/titia). Meisje naast d'r ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, even off-topic: die meid op de foto naast "Lana" lijkt verdomde veel op een cassičre bij de supermarkt waar ik vaak boodschappen doe. Waar heb je deze foto vandaan als ik vragen mag?
Oh, oke. Stom toevallig dus dat het kassameisje op dit meisje lijkt en andersom ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:27 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ze woont in Amsterdam (samen in een huis met Fay/titia). Meisje naast d'r ook.
Ja dat vond ik ook al zo stom, die hele Sydney vind ik maar een neppe bink.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom zei Sydney: "Poing, poing, poing, poing." Terwijl hij op zijn hoofd sloeg?
ja hahaquote:Op zondag 13 februari 2011 11:13 schreef alors het volgende:
jaaaa Flip, deze is veel leuker dan die hysterische dramaqueen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Check de stylist op het eind:
Volgens mij hebben ze Wijnand daarop gebaseerd
wehehehe ja typischquote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef zeebeschuit het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Die rotkop zal nooit bijtrekken.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:09 schreef .Glow het volgende:
Het valt me op dat iedereen die eerst "slecht" was inmiddels een van de leukste mensen van de serie is geworden (Annabella, Stan...). Dus Charley zal ook nog wel bijtrekken. Jammer.
Jij bent echt tegen iedereen die een beetje anders is in 't leven he..quote:Op zondag 20 februari 2011 18:22 schreef alors het volgende:
omg die Jelle is net zo'n weirdo als Maja, ik zeg match made in heaven, strik erom en weg met die twee.
Tering, ik dacht dat we van die irritant zeiknicht af waren, issie er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |