quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, moet je ook niet boven de poolcirkel gaan wonen he
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
dat helpt, zelfs je schouw ziet blauw van de kou
Pixelneuken?quote:
Ik wil ook gratis wiet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wiet en dure camera's, z'n gangetje
Dan ga je iedere zondag ff bij oh oh op bezoekquote:
Klinkt als een Tweakers.net meetquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wiet en dure camera's, z'n gangetje
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ga je iedere zondag ff bij oh oh op bezoek![]()
Wel een aanhangwagentje meenemen...
bij wiet heb je alleen wat aan de bloemen, in de bladeren zit nauweliks THCquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop echt dat je dr nog wat aan hebt, veel is het ook niet hoor.
Zo een roze foon met flubbers?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu je het zegtmaar dan moeten we toch ook allemaal een laptop en fancy telefoon meenemen?
Oh nou, volgens die pliesie man kon je t prima roken, als het je niet bevalt, sue himquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij wiet heb je alleen wat aan de bloemen, in de bladeren zit nauweliks THC
och het kan wel, je moet alleen veel meer je best doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, volgens die pliesie man kon je t prima roken, als het je niet bevalt, sue him
quote:
Ik wel, een keertje echt lang geleden. En toen merkte ik gewoon echt helemaal *NIETS* en was ik helemaal teleurgesteld en toen hoefde het van mij niet meer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het zelfs nog nooit geprobeerd
ach dat hebben wij eens gedaan bij een vriend, die stond buiten een shaggie te roken waar geen wiet in zat, hij kwam high binnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, een keertje echt lang geleden. En toen merkte ik gewoon echt helemaal *NIETS* en was ik helemaal teleurgesteld en toen hoefde het van mij niet meer.
Ja nee, dat had best gekund, maar dat was toen echt niet zo, heb het zelf gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach dat hebben wij eens gedaan bij een vriend, die stond buiten een shaggie te roken waar geen wiet in zat, hij kwam high binnen
zelfde vriend overigens die we dronken hebben gevoerd op alcohol vrij bier, hij was bijzonder makkelijkmanipuleerbaar
Nee in dit geval echt nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
als je er niets van merkt ben je denk ik in het ootje genomen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee in dit geval echt niet![]()
Op zich ben ik ook vrij naïef met dat soort dingen, maar misschien was ik te hyper ofzo?
dat ook ja, en inmiddels rennen ze naakt over straatquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de hele tijd alleen maar ikvoelniks ikvoelniks ikvoelniks roepen, en volgens mij is dat dan hun tripje
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ook ja, en inmiddels rennen ze naakt over straat
Er komt echt niks uit mijn handen vandaag.quote:
Hi jij! Ik heb van je gedroomd vannachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Er komt echt niks uit mijn handen vandaag.
Hai jij
Toen had ik dr nog geen maar wilde ik dr al wel eenquote:
Oh please do tellquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi jij! Ik heb van je gedroomd vannacht
Napoleon is een held, ik ben een beetje verliefd!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:37 schreef DeZwabber het volgende:
bonjour napoleon, hieperdepiep joepiedepoepie toettoettoet pieppieppiep
[ afbeelding ]
Starship Troopers? Stoned is ook de enige manier om die film te bekijkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me nu te ergeren omdat ik de naam van die film niet meer weet ...
ja, alles wat ik postte kan hij echt zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Napoleon is een held, ik ben een beetje verliefd!
(Mits hij echt joepiedepoepie kan zeggen!)
quote:
Godsamme ja, ik zag m nog es nuchter, ik dacht damn, dat was zo een leuke film, zelden zo gelachen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Starship Troopers? Stoned is ook de enige manier om die film te bekijken
Nee, hij knalt echt heerlijk van het schermquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
kan ik er wat aan doen dat hij zo fel geel is
Neem dat een keer voor me op, dat ie joepiedepoepie zegt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, alles wat ik postte kan hij echt zeggen
ik zal het eens proberen, hij valt heel vaal stil als je de camera pakt, en dan gaat hij zichzelf bekijken in de lensquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem dat een keer voor me op, dat ie joepiedepoepie zegt?![]()
Ja, doe!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Zullen we allemaal fake filmpjes maken voor Greys van onze huisdieren die joepiedepoepie zeggen?
joepiedepoepie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig wat zie ik op tegen die afwas die er nog staat van het weekend.
Maar hij kan praten!quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
het is een parkiet hoor, geen bovennatuurlijk wezen
Whehehehe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:55 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig wat zie ik op tegen die afwas die er nog staat van het weekend.
Serieus???quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef DeZwabber het volgende:
dat zeker wel, en als je met drinken in je hand de kamer binnen komt lopen maakt hij het geluid van klaterend water
quote:
Da's was het probleem niet idd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe.
Tis niet dat je er geen tijd voor had toch?
![]()
Hoezee, je bent een lichtend voorbeeld voor ons allen!quote:Mijn aanrecht is leeg en mn sink is geshined
Vet cool daar wil ik echt een filmpje van hoorquote:
Ik zou me echt vreselijk schuldig voelen als ik een vaatwasser zou nemen voor een 1 persoonshuishoudenquote:
Ik had er destijds eentje gratis gekregen van een collega en ik draaide 'm 1x in de 5 dagen o.i.d. dus dat vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou me echt vreselijk schuldig voelen als ik een vaatwasser zou nemen voor een 1 persoonshuishouden
APK? Wat leuk!quote:
Gewoon in het wild nog wel?quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik had er destijds eentje gratis gekregen van een collega en ik draaide 'm 1x in de 5 dagen o.i.d. dus dat vond ik wel meevallen.
Nu hebben we zo'n mini formaat en daar doen we ook zeker 2 a 3 dagen over voordat we 'm draaien op de eco stand maar je moet wel genoeg borden en pannen hebben om het zo te kunnen doen.
JA!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
Tombo, als je nu JA roept klik ik op bestellen en hebben we heel toffe plaatsen voor 2 november
Voordeel van in de Jordaan werkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gewoon in het wild nog wel?Het is wat!
Ik vind 'm niettrouwens. Verre van.
Ik ben een lui wezen, ik geef het eerlijk toe.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb genoeg servies ed om een restaurant te beginnen.
Maar ik doe t gewoon wel ff zo, ik vind het echt geen heel vervelend klusje, meestal kook ik ook heel netjes en terwijl ik wacht op dingen die klaar worden was ik al af wat er staat en zo.
Gemeen tot op het botquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij moesten elke dag afwassen thuis want die ontieglijke rotouders van me kochten pas een afwasmachine toen mijn zusje en ik het huis uit waren.
En zo hoeft mijn 12 jaar jongere broertje die gewoon nog steeeeeeeeeeeds thuis woont NOOIT af te wassen![]()
quote:
quote:Bedankt
Uw betaling is succesvol ontvangen. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Uw kaarten krijgt u thuisgestuurd.
Hartelijk dank voor uw bestelling.
Rocky over the Rainbow
oude Luxor Theater 2 november 2010 | 20:00 uur Musical & muziektheater
Nou echt!quote:
Een spetterende rockshow met een truttig poesiealbumrandjequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo en Greys, wat voor leuks gaan jullie naar toe?
ik las gisteren op fok een topic over een jongen van 15, en zijn ouders en zijn broer waren op new york naar vakantie en hij mocht niet mee want daar was geen geld voorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Wij moesten elke dag afwassen thuis want die ontieglijke rotouders van me kochten pas een afwasmachine toen mijn zusje en ik het huis uit waren.
En zo hoeft mijn 12 jaar jongere broertje die gewoon nog steeeeeeeeeeeds thuis woont NOOIT af te wassen![]()
Whehehehe, nou als we dr wel es iets van zeiden / zeggen, dan zeggen mn ouders idd wel dat het logisch was dat ze toen es groot konden uitpakken, want de grote kostenposten gingen de deur uitquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik las gisteren op fok een topic over een jongen van 15, en zijn ouders en zijn broer waren op new york naar vakantie en hij mocht niet mee want daar was geen geld voor
Dat klinkt echt leuk zeg!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Een spetterende rockshow met een truttig poesiealbumrandje
www.rockyovertherainbow.nl
Twee musicalklassiekers – The Wizard of Oz en The Rocky Horror Picture Show – worden samengesmolten. Het resultaat? Een onverwachte hitmusical met de klinkende naam Rocky over the Rainbow: een waanzinnige musicalparodie waarin een sterrencast over de ‘Yellow Brick Road’ door Transsylvanië huppelt. Dat levert een bonte stoet misverstanden en kruisbestuivingen op, die uitmonden in een allesomvattende chaos.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Is het gerelateerd aan de Rocky Horror Picture show?
Dies keileuk in theaters
Ik vraag me af waarom ze die twee nou weer willen mixenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee musicalklassiekers – The Wizard of Oz en The Rocky Horror Picture Show – worden samengesmolten. Het resultaat? Een onverwachte hitmusical met de klinkende naam Rocky over the Rainbow: een waanzinnige musicalparodie waarin een sterrencast over de ‘Yellow Brick Road’ door Transsylvanië huppelt. Dat levert een bonte stoet misverstanden en kruisbestuivingen op, die uitmonden in een allesomvattende chaos.
Met onder meer: Daphne Flint, Linda Wagemakers, Darryll Charles, Jorge Verkroost, Rolf Koster, Jacqeline Aronson en Paul Walthaus.
[ afbeelding ]
Ah, net hoe je het wilt zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
waarom heb ik meer het gevoel dat het een truttig poesiealbumshow is met een randje van sterkverzwakte matige milde poprock
Ah ja. De één vijlt haar nagels, de ander FOKt en weer een ander beltquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Nieuw dieptepunt op kantoor.
Mn collega zit te bellen met haar kleinzoon ( die niet eens haar kleinzoon is want dr zoon is niet de vader ) van 1,5. Ik vond het al altijd bizar dat zij echt ELKE dag alledrie haar kinderen belt vanaf haar werk ( zij is 53, haar jongste zoon is 26 jaar oud ).
Nu krijgen we dit dr nog bij elke dag zeker
Ik zou gek worden als mijn moeder me elke dag zou bellen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Nieuw dieptepunt op kantoor.
Mn collega zit te bellen met haar kleinzoon ( die niet eens haar kleinzoon is want dr zoon is niet de vader ) van 1,5. Ik vond het al altijd bizar dat zij echt ELKE dag alledrie haar kinderen belt vanaf haar werk ( zij is 53, haar jongste zoon is 26 jaar oud ).
Nu krijgen we dit dr nog bij elke dag zeker
Ja maar serieus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja. De één vijlt haar nagels, de ander FOKt en weer een ander belt
Klinkt bekend. Mijn, 3 jaar oudere, zus ging met mijn vader voor een maand naar familie in Amerika toen ze 16 was. Mij werd toen verteld dat ik ook zou mogen wanneer ik 16 was.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik las gisteren op fok een topic over een jongen van 15, en zijn ouders en zijn broer waren op new york naar vakantie en hij mocht niet mee want daar was geen geld voor
dat je geen pony mocht?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Mijn, 3 jaar oudere, zus ging met mijn vader voor een maand naar familie in Amerika toen ze 16 was. Mij werd toen verteld dat ik ook zou mogen wanneer ik 16 was.
Raad 'ns, wat me verteld werd toen ik eindelijk 16 werd?
Arme Baafquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Mijn, 3 jaar oudere, zus ging met mijn vader voor een maand naar familie in Amerika toen ze 16 was. Mij werd toen verteld dat ik ook zou mogen wanneer ik 16 was.
Raad 'ns, wat me verteld werd toen ik eindelijk 16 werd?
en een vaatwasserquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:13 schreef oh-oh het volgende:
En mn arme kleine broertje die toen nog niet bestond moest het later maar doen met fucking Eurodisney
Ja, afwassen heeft ie nooit hoeven doen.quote:
Niet?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Toen ik 16 werd kreeg ik een brommert...oh, wat was ik blij
Poep ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Geen kostgeld? Dat is relaxed een eigen vermogen op bouwen dan.
Heb ik het toch verkeerd gedaan vroegah
Haha maar dat was het ook wel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Toch klinkt het gezellig bij jullie vroeger oh-oh
Mijn eerste vriendje ruilde mij in voor een vriendjequote:
Dat was een faaaaaaasequote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje ruilde mij in voor een vriendje![]()
Lach maar, mn tweede vriendje, daarvan weet ik zeker dat ie homo is, maar die is nog steeds niet uit de kastquote:
Pattern anyone?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lach maar, mn tweede vriendje, daarvan weet ik zeker dat ie homo is, maar die is nog steeds niet uit de kast
Ik ben echt keigoei met homo's.quote:
Wie zegt dat ik dat niet gewoon doequote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou hup, smijt eens zo'n ruig type je bed in dan. Maar wel eentje met een klein hartje want hij moet niet je hondjes het bed uit smijten. Nou ja misschien tijdelijk voor goede koffiemaar daarna moeten ze weer terug mogen.
Ja kolere, je praat wel over je duffe collega die met haar kleinzoon van 1,5 belt maar je bedavonturen hou je voor jezelf? DA KEN NIEquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja kolere, je praat wel over je duffe collega die met haar kleinzoon van 1,5 belt maar je bedavonturen hou je voor jezelf? DA KEN NIE
Tis t enige wat ik kan bedenken wat ik met zo een foon zou kunnen wat ik nu niet kanquote:
Ja, was het leuk? Ik ga naar Rocky over the Rainbowquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef Bamba het volgende:
Hoe is het hier allemaal? Nog over kinderhandjes gehad?
![]()
Ik ben nog aan het nagenieten van het concert van Voice Male afgelopen zaterdag
FOK!en tijdens de sex?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu internet op mn foon had dan kon ik mss ondertussen wel gewoon Fokken ja![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, was het leuk? Ik ga naar Rocky over the Rainbow
Ik zie echt hele grappige situaties voor me jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK!en tijdens de sex?
Lijkt me best lachen, ergens![]()
Ik zal het volgende keer proberenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
FOK!en tijdens de sex?
Lijkt me best lachen, ergens![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal het volgende keer proberen
Wat me let?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie echt hele grappige situaties voor me ja![]()
Nou Greys, jij hebt internet op je foon, wat let je
Nohquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat me let?
Nou, wel 't één en ander
Ik denk dat jij aan een andere 'één en ander' denkt dan ik, dat me belet.quote:
Willikhetweten is de vraagquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat jij aan een andere 'één en ander' denkt dan ik, dat me belet.
Maar dat leg ik nog wel eens uit
Ik parkeer de laptop gewoon naast me op bed/de bank/de tafel/de wasmachinequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij internet op je telefoon???????????
Kijk zo krijg je mij nieuwschierigquote:
Als je het standaard doet dan lijkt het me ook niet alles neequote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh god de wasmachine.
Ik ken echt een stel dat twee keer per week een vluggertje deed op de centrigugerende wasmachine.
Hoe saai moet dat wel niet worden op den duur
Holymolymacaroniquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cybersex of telefoonsex en je kan gewoon onderwijl fokken
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je het standaard doet dan lijkt het me ook niet alles neeJe gaat ook niet standaard met je hoofd in een locker seksen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Best druk, lijkt me.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Cybersex of telefoonsex en je kan gewoon onderwijl fokken
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo het topic aanvullen, maar alvast een previewAww, dat doen die van mij de laatste tijd ook nadat ze elkaar eerst de tent uit mepten. Ik kan dan uren kijken naar ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo het topic aanvullen, maar alvast een previewMwahhhhhhhhhhhhhhhhh, OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vast. En vooral niks in het verkeerde schermpje invoeren
Het was DML !!!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Hoe zijn we in godsnaam op dit onderwerp gekomen?
*terugleest*
Eh, nou, wat wil je in godsnaam nog meer weten dan je al kon concluderen uit:quote:
quote:
Zo liefquote:
Heb je even?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nou, wat wil je in godsnaam nog meer weten dan je al kon concluderen uit:
[..]
Jaquote:
Ja wat zou dat nu zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nou, wat wil je in godsnaam nog meer weten dan je al kon concluderen uit:
[..]
Vraag maar hoor, waar ik antwoord op wil geven geef ik wel antwoord opquote:
Smoesjes poesjesquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niettus!
Ik wilde alleen dat oh-oh de spannende verhalen deelde ipv de duffe![]()
Ik zei niet dat ze moest fokken tijdens de daad, daar kwam ze zelf mee.
Dus....
Fokken en de daad is toch hetzelfde!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niettus!
Dus....
en de ruiming van gisteren was toch ook spannend?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Niettus!
Dus....
Nou, jij hebt dus gewoon met ons zitten FOK!en terwijl je ondertussen aan het telefoonsexen was? Of lees ik het nou fout?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vraag maar hoor, waar ik antwoord op wil geven geef ik wel antwoord op
Muggenzifterquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fokken en de daad is toch hetzelfde!
Of bedoel je FOK!ken tijdens het fokken?
Niet spannend genoeg blijkbaar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de ruiming van gisteren was toch ook spannend?
okquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Weet je wat, ik moet me dat soort dingen ook gewoon niet afvragen
Jij haakt echt te snel af, doordrammen moet je, dan kom je er wel in het levenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Weet je wat, ik moet me dat soort dingen ook gewoon niet afvragen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet spannend genoeg blijkbaar.
Ik moet maar een moord gaan plegen of zo...
Ik moet wegquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij haakt echt te snel af, doordrammen moet je, dan kom je er wel in het leven![]()
![]()
Ik ga plassen en naar huis, ze kunnen me hier wat met die stomme telefoontjes![]()
Ik had het antwoord al gepost, maar die heb ik weggehaald voor Greysquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij haakt echt te snel af, doordrammen moet je, dan kom je er wel in het leven![]()
![]()
Ik ga plassen en naar huis, ze kunnen me hier wat met die stomme telefoontjes![]()
Mij niet meevragen naar een musical, jij en Greys zijn uit de gratiequote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mij niet meevragen naar een musical, jij en Greys zijn uit de gratie
quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar
Misschien nu gewoon roepen dat we 2 november gaan en wie mee wil mag?
Misschien wil Maes of GB wel mee?
Maar ik zag toch dat er al besteld was!quote:
Ja, dat jij nou niet online komt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik zag toch dat er al besteld was!
Ik moet werken, dan kan ik amper tot niet online komenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou niet online komt?
En ik heb jouw nummer niet
Snap ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet werken, dan kan ik amper tot niet online komen![]()
Misschien kun je er nog bij?quote:Maar geeft niets hoor, ik haal wel een keertje in
Goed, maar ik heb de baan niet. Ze konden niet voldoen aan mij voorwaarde (en dat heeft te maken met het voortzetten van mijn studie, dus erg belangrijk). Ik baal dus een beetje..quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Hoe is je sollicitatie gegaan eigenlijk?
[..]
Misschien kun je er nog bij?
Of kun je 2 november niet?
Ik kan er zó een stoel naast boekenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik zag toch dat er al besteld was!
Oh, dat is balenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed, maar ik heb de baan niet. Ze konden niet voldoen aan mij voorwaarde (en dat heeft te maken met het voortzetten van mijn studie, dus erg belangrijk). Ik baal dus een beetje..
quote:Nah, zal wel op plaats gaan, gaan jullie maar samen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan er zó een stoel naast boekenDat heb ik eerst nagevraagd.
Vandaar
Oké, ik dacht dat lastig was! 2 november, wat is dat voor dag?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan er zó een stoel naast boekenDat heb ik eerst nagevraagd.
Vandaar
Nee, want er zijn nu nog stoelen naast vrij en zelfs als dat inmiddels niet meer zo was, hadden ze ons verplaatst naar een plek waar er wel nog meer vrij waren, telefonischquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat lastig was! 2 november, wat is dat voor dag?
Ja, en GB is op dinsdag hopelijk altijd vroeg klaar met werkenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want er zijn nu nog stoelen naast vrij en zelfs als dat inmiddels niet meer zo was, hadden ze ons verplaatst naar een plek waar er wel nog meer vrij waren, telefonisch
Dinsdagavond.
Ik denk er nog even over na (omdat de dinsdag wel wat lastig is, eerder met vervoer terug), maar ik vind het wel een leuk idee in ieder gevalquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en GB is op dinsdag hopelijk altijd vroeg klaar met werken
Je kan met mij mee rijdenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na (omdat de dinsdag wel wat lastig is, eerder met vervoer terug), maar ik vind het wel een leuk idee in ieder geval
We hebben het er vanavond wel even over, en anders gaan wij gewoon nog een keerquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na (omdat de dinsdag wel wat lastig is, eerder met vervoer terug), maar ik vind het wel een leuk idee in ieder geval
Dat dacht ik alquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
@Tombo, ik had het toch nog gelezen hoor![]()
Was het met een FOK!er dan, of zat er te lang tussen de smsjes/MSN zodat je afgeleid raakte?
Ja, wel begrijpelijk van hun kant hoor. Maar toch balenquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben het er vanavond wel even over, en anders gaan wij gewoon nog een keer
Balen van die baan. Jammer dat ze niet aan die voorwaarde konden voldoen
Maar toch niet dát?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Nee, het was idd zo dat er soms wat tijd tussen zat, en dan moet je toch wat
Nou ja, als je online bent op msn en al op FOK! zit, dan is het makkelijk om als er even geen antwoord komt door te FOK!kenquote:
Welke straat werk jij?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef tombolafan het volgende:
Vraag maar hoor, waar ik antwoord op wil geven geef ik wel antwoord op
Hé, da's dat opgelapte wrak van mijn buurman.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Pagan het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
En Citroën Xantia Break Turbodiesel.
Morgen kunnen we hem ophalen.
Zeg, ga eens iets zoets drinken?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, da's dat opgelapte wrak van mijn buurman.
Buurman heeft 'em nog gewoon hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
Snel geregeld Pagan!
Zeg, ga eens iets zoets drinken?
Zijn heerlijke auto's. Een oom en tante van mij hebben ook jaren zo'n auto gehad, maar dan met een benzineblok.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:42 schreef Pagan het volgende:
Deze
[ afbeelding ]
En Citroën Xantia Break Turbodiesel.
Morgen kunnen we hem ophalen.
Da's dan niet Dé Buurman, toch?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Buurman heeft 'em nog gewoon hoor.
Maar hij had 'em net en toen werden opeens alle parkeerplaatsen in de straat verwijderd en een paar weken later liep zijn vrouw weg.
Oh nevermind, dat schijnt ook alweer nep te zijnquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)p-snelweg#post-38559
Nee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Da's dan niet Dé Buurman, toch?
Of wel? Anders kan ik wel een reden bedenken dat zijn vrouw wegliep
Ja, logisch. Die kon hij daar niet meer parkeren natuurlijk.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Buurman heeft 'em nog gewoon hoor.
Maar hij had 'em net en toen werden opeens alle parkeerplaatsen in de straat verwijderd en een paar weken later liep zijn vrouw weg.
Is idd altijd een moeilijke keuze voor een man: Vrouw of auto?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:34 schreef Cat22 het volgende:
Ja, logisch. Die kon hij daar niet meer parkeren natuurlijk.
Ik kan de keren op een hand tellen en dat is omdat het een heftige werking op me heeft. Een te hoog THC-gehalte kan ik niet hebben want daar ga ik echt van trippen en dat is niet grappig. Voor ik Joel had, in mijn studententijd, had ik er geen last van, maar nadat ik hem had bleek ik er niet meer tegen te kunnen. Daarna dus ook maar drie keer gedaan waarvan twee keer een hel waren. Daarvoor heb ik ook maar een paar keer geblowd en ik vond het niet bijzonder. ik werd er iig niet relaxed van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, een keertje echt lang geleden. En toen merkte ik gewoon echt helemaal *NIETS* en was ik helemaal teleurgesteld en toen hoefde het van mij niet meer.
Ik kreeg laatst een of andere papieren zak van de AH toegestuurd met als opdruk 'Hele zak, halve prijs'quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan met die kortingsbonnen van AH, scheelde 11 euro[/krent]
Dus jij kwam bij de kassa en toen..............quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een of andere papieren zak van de AH toegestuurd met als opdruk 'Hele zak, halve prijs'
Dacht dat ze het persoonlijk bedoelden.
Siesta!![]()
En waar haal je die kortingsbonnen?
AH Kortingsbonnen, deel 4quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een of andere papieren zak van de AH toegestuurd met als opdruk 'Hele zak, halve prijs'
Dacht dat ze het persoonlijk bedoelden.
Siesta!![]()
En waar haal je die kortingsbonnen?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan met die kortingsbonnen van AH, scheelde 11 euro[/krent]
Kwam wel onder andere door het wasmiddel wat 3,49 ipv 7 euro kostte, maar toch; dat is ook wel weer heel goedkoop voor wasmiddelquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
11 euro is vet veel![]()
Ik heb net de gft bak buiten gezet en de afwas gedaan![]()
* schouderklopje aan mezelf geeft *
Ik heb ook boodschappen gedaan met die bonnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben ook dol op koopjes kopen maar ik ga daarom alleen al niet naar AHquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kwam wel onder andere door het wasmiddel wat 3,49 ipv 7 euro kostte, maar toch; dat is ook wel weer heel goedkoop voor wasmiddel![]()
Yakult voor de helft, soep in zak voor de helft, maaltijdsalade voor de helft. I like
Nee, doe eens een linkje!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook boodschappen gedaan met die bonnenheb je mn verhaal in het topic nog gelezen? Stel mongolen
Wasmiddel zeg je? Is dat nog interessant voor DTH?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kwam wel onder andere door het wasmiddel wat 3,49 ipv 7 euro kostte, maar toch; dat is ook wel weer heel goedkoop voor wasmiddel![]()
Yakult voor de helft, soep in zak voor de helft, maaltijdsalade voor de helft. I like
Ik hou van koopjes én luxe producten. En de AH zit dichtbij.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben ook dol op koopjes kopen maar ik ga daarom alleen al niet naar AH![]()
Ik scoor altijd goed op de markt
AH Kortingsbonnen, deel 4quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, doe eens een linkje!Ik bij de kassa: "Voor we beginnen: ken je deze bonnen?"
Ook alles reiniger. p/s 67 cent geloof ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wasmiddel zeg je? Is dat nog interessant voor DTH?
Geen idee of DTH gebruik maakt van specifieke wasproducten? Dit was persil (je mag trouwens maar twee producten meenemen).quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een faalhazenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
AH Kortingsbonnen, deel 4
Echt, wat een faal.
I was like "quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een faalhazenEn jouw actie
Wel tof dat ze bij supermarkt Y in ieder geval een beetje hersens hebben
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
AH Kortingsbonnen, deel 4
Echt, wat een faal.
maaaaaaar ik heb nu wel 2 zakken soep, bitterkoekjes cake, en haagen daszquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]lekker gewoon alles laten staan, whehehehe
HAAGEN DASZ?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
maaaaaaar ik heb nu wel 2 zakken soep, bitterkoekjes cake, en haagen dasz
Ninja edit; Ja, ik was zo geirriteerd. Ik had echt zoiets van "ga met je bagger kop alles maar terug zetten, trut."
OOH MAN! Lees jij die bonnen niet?quote:
LAF JOEquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
OOH MAN! Lees jij die bonnen niet?
Hier heb je het juiste linkje met ALLE bonnen ;
http://www.zshare.net/download/81666362ee1ce4e7/
Oke, bijna. Hier ook de tweede ;
http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf
Ik ook niet echt. Het is niet vies hoor.. maar ik zei net nog tegen MM dat ik Ben and Jerry lekkerder vindt. Ze hebben (althans bij deze AH, die kut ah van dat domme wijf had het helemaal niet) ook maar 3 smaken. Waaronder Belgische chocolade. Ik vind chocolade ijs niet lekkerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nou nooit zo de lol vaan haagen dasz begrepen, ik heb dan ook maar 1 smaak geprobeerd in m'n leven
maar ze hebben geen cookie dough
Wolvenweetje: Doorgaans zijn wolven erg schuw, ze zullen niet snel in de buurt van mensen komen, tenzij er een erg strenge winter is en ze echt nergens voedsel vandaan halen. Sommige biologen hebben een half jaar wolven bestudeerd aan de hand van sporen, uitwerpselen en kadavers, de dieren zelf hebben ze nooit gezien.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nevermind, dat schijnt ook alweer nep te zijn
Haagen Dasz is heerlijk, maar Cookie Dough staat bij mij ook op nummer 1quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nou nooit zo de lol vaan haagen dasz begrepen, ik heb dan ook maar 1 smaak geprobeerd in m'n leven
maar ze hebben geen cookie dough
is dat een nieuw lush product?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
geweldige fantastische reuzenaardbei ambachtelijk gemaakt appeltaart ijs
quote:
Ik eet het nu. Tis niet vies hoor... Maar ook niet echt zo van WOWquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs met bonnen ga ik geen Haagen Dasz halen.
Ik ga voor de WOW factor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet het nu. Tis niet vies hoor... Maar ook niet echt zo van WOW
Die lust ik nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Raaaaaare mensen zijn jullie. Ik prijs mezelf maar gelukkig dat ik ze gewoon allebei lekker vindQ, je had strawberry cheesecake moeten nemen!
Die is echt goddelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik snap niet waarom alle mensen die ik ken chunky munky niet lekker vinden![]()
ik bedoel, kom op, banaan en walnoot
Hij is wat kleiner als de huidige,quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Ziet er goed uit.Lekker ruim ook, voor alle bagage en hulpmiddelen die mee moeten.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is al snel Pagan. Gefeliciteerd ermee
Thanx!quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:47 schreef oh-oh het volgende:
Fijn Pagan, ik kan me voorstellen dat jullie niet zonder auto kunnen.
Bekend probleem. Onze dure Denon snapt niets van huisgebakken DVD's, en het cheap-ass kassakoopje van de drogist speelt ze prima.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:45 schreef nokwanda het volgende:
@Pagan en Strega: we hebben de film nog niet gezien. Onze nieuwe dvd-speler en bijbehorende spullen stonden nog bij mijn moeder. Die hebben we het afgelopen weekend opgehaald en nokManda gaat ze morgen installeren. Dan kunnen we Agora met dolby surround kijken. De ouwe dvd-speler bleek het schijfje niet te pakken. Maar nu....... gaan we genieten.
En vergeet de chocolaaaaa niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik snap niet waarom alle mensen die ik ken chunky munky niet lekker vinden![]()
ik bedoel, kom op, banaan en walnoot
Tis een mooi dingquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hij is wat kleiner als de huidige,maar niet veel.
[..]
[..]
Thanx!
[..]
Bekend probleem. Onze dure Denon snapt niets van huisgebakken DVD's, en het cheap-ass kassakoopje van de drogist speelt ze prima.![]()
Leve de mediaspeler.
een foto van een zakje oregano?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Barbaaf het volgende:
Nu even topic niet dichtgooien, over een paar minuten heb ik een foto die (eindelijk) recht doet aan de TT
LIDL heeft deze week 2 anderhalve liter flessen voor 4 euroquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
LIDL heeft deze week 2 anderhalve liter flessen voor 4 euro![]()
* weer weg is
Ja, en die korreltjes zijn zoutkristallenquote:
Ik kan best ff een stuk of wat halen heur.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halen?Hoeveel hebben we nog in kas?
Ing? Greys? Anyone?
whehehe, die sluitertijd, bizar kortquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en die korreltjes zijn zoutkristallen![]()
[ afbeelding ]voor NokManda
Nog ongeveer eh..... 220 euroquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Halen?Hoeveel hebben we nog in kas?
Ing? Greys? Anyone?
Ook prima.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan best ff een stuk of wat halen heur.
Het zit hier om de hoek bij wijze van spreken.
Dus Greys, tsjek de rekening en gil maar ff hoeveel ik moet halen.
Bellen mag ook, weet niet of ik er vanaaf nog ben.
Meneer I. en ik zijn aan het keuken sausen![]()
Nou ja, hij saust, ik dartel er om heen met keukenrol en pak de kwast aan enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |