quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:41 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, moet je ook niet boven de poolcirkel gaan wonen he
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:43 schreef DeZwabber het volgende:
dat helpt, zelfs je schouw ziet blauw van de kou
Pixelneuken?quote:
Ik wil ook gratis wiet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wiet en dure camera's, z'n gangetje
Dan ga je iedere zondag ff bij oh oh op bezoekquote:
Klinkt als een Tweakers.net meetquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wiet en dure camera's, z'n gangetje
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ga je iedere zondag ff bij oh oh op bezoek![]()
Wel een aanhangwagentje meenemen...
bij wiet heb je alleen wat aan de bloemen, in de bladeren zit nauweliks THCquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop echt dat je dr nog wat aan hebt, veel is het ook niet hoor.
Zo een roze foon met flubbers?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu je het zegtmaar dan moeten we toch ook allemaal een laptop en fancy telefoon meenemen?
Oh nou, volgens die pliesie man kon je t prima roken, als het je niet bevalt, sue himquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bij wiet heb je alleen wat aan de bloemen, in de bladeren zit nauweliks THC
och het kan wel, je moet alleen veel meer je best doenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, volgens die pliesie man kon je t prima roken, als het je niet bevalt, sue him
quote:
Ik wel, een keertje echt lang geleden. En toen merkte ik gewoon echt helemaal *NIETS* en was ik helemaal teleurgesteld en toen hoefde het van mij niet meer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb het zelfs nog nooit geprobeerd
ach dat hebben wij eens gedaan bij een vriend, die stond buiten een shaggie te roken waar geen wiet in zat, hij kwam high binnenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik wel, een keertje echt lang geleden. En toen merkte ik gewoon echt helemaal *NIETS* en was ik helemaal teleurgesteld en toen hoefde het van mij niet meer.
Ja nee, dat had best gekund, maar dat was toen echt niet zo, heb het zelf gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach dat hebben wij eens gedaan bij een vriend, die stond buiten een shaggie te roken waar geen wiet in zat, hij kwam high binnen
zelfde vriend overigens die we dronken hebben gevoerd op alcohol vrij bier, hij was bijzonder makkelijkmanipuleerbaar
Nee in dit geval echt nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
als je er niets van merkt ben je denk ik in het ootje genomen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee in dit geval echt niet![]()
Op zich ben ik ook vrij naïef met dat soort dingen, maar misschien was ik te hyper ofzo?
dat ook ja, en inmiddels rennen ze naakt over straatquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de hele tijd alleen maar ikvoelniks ikvoelniks ikvoelniks roepen, en volgens mij is dat dan hun tripje
quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ook ja, en inmiddels rennen ze naakt over straat
Er komt echt niks uit mijn handen vandaag.quote:
Hi jij! Ik heb van je gedroomd vannachtquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Er komt echt niks uit mijn handen vandaag.
Hai jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |