Dat vraag ik me ook wel eens af, denk dat de illegalen wel in de minderheid zijn. Al zijn er ook veel met een scharreltje of net met een gebroken hart.quote:
Volgens mij zijn dat allemaal van die net-niet-jes. Van die hunkemol setjes, je weet wel: Alleen als je een blinde vent hebt.quote:
we moeten een poll startenquote:
dat heb ik gemistquote:
Ik ben niet illegaal, jammer genoegquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af, denk dat de illegalen wel in de minderheid zijn. Al zijn er ook veel met een scharreltje of net met een gebroken hart.
picsquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb toch pas een onzettend mooi pakje gekocht bij New Yorker, of all places. Kostte geen ruk maar zie je er dus niet aan af.
Maar was het maar eens 2 keer uit en het is naar de klote.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb toch pas een onzettend mooi pakje gekocht bij New Yorker, of all places. Kostte geen ruk maar zie je er dus niet aan af.
Vorige week was ik nog illegaal, nu zit ik in het asielzoekerscentrum te wachten op een verblijfsvergunningquote:
Ja en 24x sex op 1 dag is ook wel veelquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden, welke info bij welke hoort enzo
Internet, de betere lingeriezaken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:48 schreef L-E het volgende:
En waarom kan ik geen mooie lingerie vinden?
De tragiek van mijn leven.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
ahhhhhhhhhquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet illegaal, jammer genoeg
Als ik een blinde vent zou hebben, zou ik besparen en gewoon geen lingerie dragen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat allemaal van die net-niet-jes. Van die hunkemol setjes, je weet wel: Alleen als je een blinde vent hebt.
Hangt er vanaf.. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik liever naar de Bijenkorf ga dan een echte zaak (en dan bedoel ik niet Hunkemoller en Liveraquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat allemaal van die net-niet-jes. Van die hunkemol setjes, je weet wel: Alleen als je een blinde vent hebt.
dat dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden, welke info bij welke hoort enzo
Nee heb het al gewassen, met de hand, en nog prima.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar was het maar eens 2 keer uit en het is naar de klote.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Internet, de betere lingeriezaken.ik lees weer net op tijd mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit vraagt om pics.
![]()
En dan huilen als je hangers gekregen hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik een blinde vent zou hebben, zou ik besparen en gewoon geen lingerie dragen.
Ik ben net weer legaal. Er staat nog wodka cola naast me. Hmmm...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af, denk dat de illegalen wel in de minderheid zijn. Al zijn er ook veel met een scharreltje of net met een gebroken hart.
Gewoon wachten tot je legaal bent, dan kunnen we trouwenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben niet illegaal, jammer genoeg
Dan moet ik er echt met een blocnote gaan zitten.quote:
ga er eens heen, zie wat van de wereldquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja! Die heb ik dus echt onlangs ook ontdekt he. Leuke spulletjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:54 schreef missbehavin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |