Een juweeltje in die categorie: Style by Jury op rtl8, elke dag om half 8. Beetman en ik kijken het altijd omdat het zo verschrikkelijk is dat het weer leuk wordt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker het idee met programma's sommige reacties komen zo geacteerd over, dat ik me af vraag wat mensen nou werkelijk vinden.
Geen probleem op zich, volgens mij zijn wel meerdere Singles niet single en toch komen ze hier posten. Kijk maar naar Tally, zwanger ook nog.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk!
Goed! Zit hier ook illegaal want niet single en heel verliefd.
Nee nee. Bij ons 24 mannen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik klap al dicht bij 1 vreemde, laat staan 16 achter elkaar
Ooh tof om te horenquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk!
pics van jou in lingerie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag wel eens in mijn la neuzen, ik heb heel veel moois.
Ik kijk soms een stukje omdat ik wil zien wat ervoor of erna komt en soms moet ik wel lachen hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:48 schreef Kluts het volgende:
Dat hele takemeout is gewoon een in scene gezet baggerprogramma.
Maar zit er wat tussen?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee nee. Bij ons 24 mannen.Na iedere 8 pauze.
Drom!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee joh, je komt toch eerst nog eens koffie drinken enzo
Hm hoeveel % is illegaal hier?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk!
24?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee nee. Bij ons 24 mannen.Na iedere 8 pauze.
Oh dat is al geweestquote:
Tell me 'bout it, ik post hier ook pas 3 weken du dat wist ik niet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen probleem op zich, volgens mij zijn wel meerdere Singles niet single en toch komen ze hier posten. Kijk maar naar Tally, zwanger ook nog.
Nah. Als ik eerlijk ben ja hoor. Het is alleen zo niet mijn ding. Had op dat moment ook een date die ik wel zag zitten dus ging er niet echt heel erg naartoe van ik wil iemand ontmoeten.quote:
Dat kan ik dan weer niet zienquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een juweeltje in die categorie: Style by Jury op rtl8, elke dag om half 8. Beetman en ik kijken het altijd omdat het zo verschrikkelijk is dat het weer leuk wordt.
Newbiequote:Op maandag 18 oktober 2010 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tell me 'bout it, ik post hier ook pas 3 weken du dat wist ik niet.
Wat wat?quote:
Online hebben ze best veel, maar in de winkel zelf wat meer. Voordeel is ook dat de prijzen uit een lopen van wat goedkoper, naar zo duur als je zelf wil.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede tip trouwens. Tot nu toe alleen online en in winkels in P. gekeken.
Ik zou helemaal gek worden, welke info bij welke hoort enzoquote:
Voordeel van vriendinnetjes met smaak, je kent de goeie merken daardoor. Nadeel is dat je minimaal elke kerst blut bent...quote:
Ik ben ooit eens meegesleept naar de opnames door een vriendin. "ja maar dat is echt leuk en gezellig!" je kent het wel, dus ik mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kijk soms een stukje omdat ik wil zien wat ervoor of erna komt en soms moet ik wel lachen hoor
Maar een hele aflevering zou ik niet uit mezelf opzetten nee
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Voordeel van vriendinnetjes met smaak, je kent de goeie merken daardoor. Nadeel is dat je minimaal elke kerst blut bent...
Bij de Bijenkorf hebben ze topmerken hoor, dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Voordeel van vriendinnetjes met smaak, je kent de goeie merken daardoor. Nadeel is dat je minimaal elke kerst blut bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |