quote:Ik hoop met je meeOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik zou wel willen. Waar ik op hoop is dat degene die ik nu vervang blijft zitten waar ze nu zit, dan heb ik meer kans om te blijven.
Ze heeft nu de garantie dat ze volgend jaar terug mag komen, maar er bestaat een kans dat wat ze nu doet een vaste functie wordt en dat ze wil/kan blijven, daar hoop ik op.
quote:GefeliciflapstaartOp maandag 25 oktober 2010 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
Canon 50mm 1.8 II besteld! Morgen komt hij binnen, en dan ga ik er de hele dag mee spelen
quote:Bedankt. Dit wordt het eerste stukje hardware wat niet uit de Dark_Angelus verzameling komt
quote:Ik had er ook nog wel eentje liggenOp maandag 25 oktober 2010 17:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt. Dit wordt het eerste stukje hardware wat niet uit de Dark_Angelus verzameling komt
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had er ook nog wel eentje liggen
Ik wil wel voor de 1.4 versie gaan eigenlijk
quote:Jammer. Ik probeer m'n 100-400L nog te dumpen.Op maandag 25 oktober 2010 17:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Ik had hem van je wel kunnen overnemen
Laten we dat maar niet doen. Dan begin ik op een dumpplek te lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Of je luistert voortaan gewoon eerder naar mijOp maandag 25 oktober 2010 16:38 schreef kanovinnie het volgende:
Canon 50mm 1.8 II besteld! Morgen komt hij binnen, en dan ga ik er de hele dag mee spelen
quote:Je kunt mensen zoveel wijsmakenOp maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of je luistert voortaan gewoon eerder naar mij.
quote:Isdatzo 0 : 1 rest van FOTOp maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je kunt mensen zoveel wijsmakenWie zegt dat je gelijk hebt
quote:De praktijk.Op maandag 25 oktober 2010 19:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Je kunt mensen zoveel wijsmakenWie zegt dat je gelijk hebt
quote:Waar baseer jij die tussenstand op
quote:En ze zijn allemaal veel groter. Pak iemand van je eigen formaatOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De rest van FOT is ook met veel meer dan isdatzo
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jammer. Ik probeer m'n 100-400L nog te dumpen.Ik heb al een 70-300. Dus helaas pindakaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Naar Dark_Angelus bedoel je?Op maandag 25 oktober 2010 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of je luistert voortaan gewoon eerder naar mij.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Ik ben alleen aardig zodat ik nog is een keer iets voor veels te weinig geld kan overnemen
quote:Je hebt me al aardig leeg gekochtOp maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben alleen aardig zodat ik nog is een keer iets voor veels te weinig geld kan overnemen
quote:Ik heb gelukkig de 40D en 50D laten liggenOp maandag 25 oktober 2010 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt me al aardig leeg gekocht
quote:En de 1DM2 en m'n lenzenOp maandag 25 oktober 2010 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig de 40D en 50D laten liggen
quote:Eigen bedrijfje beginnen?Op maandag 25 oktober 2010 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En de 1DM2 en m'n lenzen
Hoe dan ook, 40D is inmiddels ook weer verkocht en ben aan het sparen voor een 1DM3/4
Je moet wat met je geld, ohja en morgen even naar de KvK
quote:Die 2 zijn niet te vergelijkenOp maandag 25 oktober 2010 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb al een 70-300. Dus helaas pindakaas.
quote:Klopt, zijne heeft iets meer bereik
quote:Nah, gewoon voor m'n fotografie. Krijg wat opdrachten en die moet ik toch wel gaan verantwoorden op ten duur. En het is gewoon wel prettig om te hebben
quote:Om over de kwaliteit maar niet te beginnenOp maandag 25 oktober 2010 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, zijne heeft iets meer bereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |