quote:Das balenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:40 schreef Chanty het volgende:
Afgewezen
Sturen ze ff lekker een algemene brief die in het weekend aankomt, lekker lomp.
quote:Vind het niet echt netjes als je iemand hebt gesproken. Dan is een telefoontje met uitleg een kleine moeite.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das balenDie brief is een beetje en standaard procedure als je aan het solliciteren bent
Had ik ook. Maandag ff bellen waarom je afgewezen bent?
quote:VInd ik niet, juist als je belt en ze geven goede argumenten waarom je bent afgewezen, geeft het jezelf wat rust. En je kunt er van leren, zodat je het de volgende keer anders en beter kunt doen (al ligt dat aan de reden natuurlijk).Op zaterdag 23 oktober 2010 21:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vind het niet echt netjes als je iemand hebt gesproken. Dan is een telefoontje met uitleg een kleine moeite.
Ik weet nog niet of ik ga bellen, komt ook zo wanhopig over. Kennelijk waren er betere kandidaten. Het is en blijft natuurlijk een onderzoek waarbij ik me in een ander vakgebied had moeten verdiepen.
quote:Dat dusOp zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
VInd ik niet, juist als je belt en ze geven goede argumenten waarom je bent afgewezen, geeft het jezelf wat rust. En je kunt er van leren, zodat je het de volgende keer anders en beter kunt doen (al ligt dat aan de reden natuurlijk).
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:40 schreef Chanty het volgende:
Afgewezen
Sturen ze ff lekker een algemene brief die in het weekend aankomt, lekker lomp.
quote:Dat is zo'n verschikkelijk lief beest!
quote:Dat hangt inderdaad van de reden af. Ik kan niet ineens een andere studierichting hebben gedaan, of spontaan meer werkervaring hebben om maar wat te noemen. En ik ben ook niet van plan om me anders voor te doen of over dingen te gaan liegen/ overdrijven.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:57 schreef taxibabe het volgende:
[..]
VInd ik niet, juist als je belt en ze geven goede argumenten waarom je bent afgewezen, geeft het jezelf wat rust. En je kunt er van leren, zodat je het de volgende keer anders en beter kunt doen (al ligt dat aan de reden natuurlijk).
quote:Mogge! Ben ff blij dat ik geen deadlines hebOp zondag 24 oktober 2010 10:48 schreef Xilantof het volgende:
Chanty: Balen van je afwijzing!
@All: Goedemorgen! Staat er nog wat fotografisch op de planning?
quote:Hangt er een beetje van af wat jouw ding is. Er is zoveel moois in dit landje te fotograferen!Op zondag 24 oktober 2010 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een week vrij, en een ov. Maar ik heb nog niet echt een idee van wat ik wil gaan doen. Suggesties?
quote:Yoo, vandaag trouwens even niet zo handig qua Leiden en bezoek. Van de week even een biertje doen?Op zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
Mogge! Ben ff blij dat ik geen deadlines heb. Wel wat nadenken over een vrije shoot in december. Wil beetje G-star RAW stijl pakken met een model.
[..]
Hangt er een beetje van af wat jouw ding is. Er is zoveel moois in dit landje te fotograferen!
quote:Kijk maar even op mijn Flickr. Ik ben nu vooral bezig met een heel klein beetje landschapsfotografie, en verder gewoon dingetjes die ik tegen kom en waar ik iets in zie.Op zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
Mogge! Ben ff blij dat ik geen deadlines heb. Wel wat nadenken over een vrije shoot in december. Wil beetje G-star RAW stijl pakken met een model.
[..]
Hangt er een beetje van af wat jouw ding is. Er is zoveel moois in dit landje te fotograferen!
quote:Ik had ooit de Fastpack 250 en die viel tegen. Niet echt verfijnd, terwijl de LowePro tassen juist vaak zo slim in elkaar zitten. De vakken zijn grof en groot, dat kan handig zijn als je lenzen dat ook zijn, maar ik had er vrij weinig aan. De padding op de rug is erg dun, waardoor - als je er een laptop insteekt - het lijkt alsof je een houten plank op je rug hebt. Ik miste ook wel een paar dingen, zo kan je er geen statief aan hangen en is er geen regenhoes.Op zondag 24 oktober 2010 11:19 schreef Puala het volgende:
Voor vandaag niet. Ik ga van de week voor het eerst schieten op mijn werk en als het goed lukt wordt het gebruikt in het promotiemateriaal
Heeft toevallig iemand hier de Lowepro Fastpack 350? Zo ja, bevalt deze?
quote:Idee! Ik ga deze week naar de boerderij van mijn oom toe, en daar wat foto's makenOp zondag 24 oktober 2010 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
quote:Hmm, goed punt. Schaapjes op de foto zetten.Op zondag 24 oktober 2010 15:15 schreef problematiQue het volgende:
Ga vroeg, grasland in de vroege ochtend doet het denk ik wel goed.
quote:Ik kan op zich vrijdagmiddag wel waarschijnlijk. Verder in de PM?Op zondag 24 oktober 2010 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yoo, vandaag trouwens even niet zo handig qua Leiden en bezoek. Van de week even een biertje doen?
quote:Altijd leuk! Probeer een beetje een thema of onderwerp te pakken. Dan fotografeer je niet meer 'lukraak', maar moet je proberen iets in beeld te brengen. Die focus is erg belangrijk om onder de knie te krijgen imo.Op zondag 24 oktober 2010 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Idee! Ik ga deze week naar de boerderij van mijn oom toe, en daar wat foto's maken
quote:Belgische vrouwen heb ik wel mooie exemplaren gezien hoor! Iets met een verlaten brouwerij en een model met rood haar tot op haar welgevormde Glutus Maximus...
quote:Ik zal het proberen. Wat voor thema doel je dan op? Bijvoorbeeld de dieren, de machines, het gebouw als 3 afzonderlijke thema's?Op zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef freud het volgende:
[..]
Altijd leuk! Probeer een beetje een thema of onderwerp te pakken. Dan fotografeer je niet meer 'lukraak', maar moet je proberen iets in beeld te brengen. Die focus is erg belangrijk om onder de knie te krijgen imo.
quote:Oh, ja ik ook wel hoor. Alleen dat accent hè. Dat is op zich wel schattig maar ik denk dat 't behoorlijk snel verveeltOp zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef freud het volgende:
[..]
Belgische vrouwen heb ik wel mooie exemplaren gezien hoor! Iets met een verlaten brouwerij en een model met rood haar tot op haar welgevormde Glutus Maximus...
quote:Maakt niet uit, zolang 't er maar voor zorgt dat je goed nadenkt over je foto's (als foto en als geheel) ben je al een heel eindOp zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Wat voor thema doel je dan op? Bijvoorbeeld de dieren, de machines, het gebouw als 3 afzonderlijke thema's?
quote:Valt reuze mee hoorOp zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja ik ook wel hoor. Alleen dat accent hè. Dat is op zich wel schattig maar ik denk dat 't behoorlijk snel verveelt.
quote:Nou.. ik heb een tijdje in een bedrijf gewerkt waar 't stikte van de Limburgers. In het begin was dat lachen maar na een tijdje kwam 't me de strot uit
quote:Een tijdje geleden was ik mee met hooien, achteraf had ik daar wel een mooie themashoot van kunnen maken.Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang 't er maar voor zorgt dat je goed nadenkt over je foto's (als foto en als geheel) ben je al een heel eind.
quote:Wellicht dat het aan deze kant weer anders is als aan de kant van LimburgOp zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou.. ik heb een tijdje in een bedrijf gewerkt waar 't stikte van de Limburgers. In het begin was dat lachen maar na een tijdje kwam 't me de strot uit. Als ze dan weer in hun taaltje begonnen kon ik ze gewoon niet meer serieus nemen
.
Maar goed, als 't een heel leuk meiske is kan ik er misschien wel mee leven.
quote:Mwah, vind ik wel meevallenOp zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wellicht dat het aan deze kant weer anders is als aan de kant van Limburg.. Belgse dames zijn over het algemeen meer
als de Nederlandse
quote:De verkeerde kant? Kijk je alleen naar de mannen?Op zondag 24 oktober 2010 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, vind ik wel meevallen. Of ik zit aan de verkeerde kant, dat kan ook
.
quote:Dan was jij je dus aardig buiten de groep aan het plaatsen.Op zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou.. ik heb een tijdje in een bedrijf gewerkt waar 't stikte van de Limburgers. In het begin was dat lachen maar na een tijdje kwam 't me de strot uit. Als ze dan weer in hun taaltje begonnen kon ik ze gewoon niet meer serieus nemen
.
quote:Onder andere, ja.Op zondag 24 oktober 2010 11:19 schreef Puala het volgende:
Heeft toevallig iemand hier de Lowepro Fastpack 350?
quote:Ja, op zich wel.Zo ja, bevalt deze?
quote:Mja, probeer foto's te maken alsof je een reportage moet maken over oude boerderijen, gevaren op het boerenland, spinnen in hun natuurlijke omgeving, etc. Je moet met je foto's een doel hebben, dan kan je wat gerichter denken over je compo, etc.Op zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Wat voor thema doel je dan op? Bijvoorbeeld de dieren, de machines, het gebouw als 3 afzonderlijke thema's?
quote:Het belgisch accent is wel schattig, maar klinkt al snel 'dommig'Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja ik ook wel hoor. Alleen dat accent hè. Dat is op zich wel schattig maar ik denk dat 't behoorlijk snel verveelt. En in dit geval ging 't over een Nederlands exemplaar
.
quote:Hey pas erop hè!Op zondag 24 oktober 2010 22:43 schreef freud het volgende:
[..]
Het belgisch accent is wel schattig, maar klinkt al snel 'dommig'. Brabonië en Limbabwe blijven een beetje bufferprovincies
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:En in welk land denk je dat Mestreech dan ligtOp zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb er niks op tegen om de Belgische grens wat te verleggen, een stukje richting noorden.?
Huilen dan.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey pas erop hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
![]()
![]()
quote:Het Luikse (inclusief het Loonse) zou voor mij prima zijnOp zondag 24 oktober 2010 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En in welk land denk je dat Mestreech dan ligt?
quote:Pff, ik moet er niet aan denken dat de wegen hier van een dergelijk slechte kwaliteit zouden zijnOp zondag 24 oktober 2010 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Het Luikse (inclusief het Loonse) zou voor mij prima zijn.
quote:Moet je eens in Vlaams-Brabant komen. Daar heb je pas bagger wegen (ben er gisteren nog op de fiets geweest). Luik is goed vergeleken daarmee.Op zondag 24 oktober 2010 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pff, ik moet er niet aan denken dat de wegen hier van een dergelijk slechte kwaliteit zouden zijn. Dan kon ik de racer wel inruilen voor een enduro-fiets
.
quote:Goed idee! Ik heb nu al wat meer ideetjes gekregen.Op zondag 24 oktober 2010 22:43 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, probeer foto's te maken alsof je een reportage moet maken over oude boerderijen, gevaren op het boerenland, spinnen in hun natuurlijke omgeving, etc. Je moet met je foto's een doel hebben, dan kan je wat gerichter denken over je compo, etc.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:21 schreef taxibabe het volgende:
Een collega van mijn oude afdeling is sinds vorige week ziek, nu zit de nieuwe collega (mijn oude plek) dus alleen. Belt mijn oude afdelingshoofd of ik nog een paar uurtjes over heb om (weer) bij te springen. Ben er net 3 weken weg..
Ik was daar tijdelijk (vervanging wegens ziekte van een ander) tot ze een nieuwe hadden gevonden.
quote:Wegens een aankomende organisatiewijziging wordt een deel van mijn huidige afdeling verplaatst naar andere afdelingen. Mijn functie kan in principe overal (stond ook in het stuk). Dus bij de bijeenkomst vanmorgen met de directie vroeg ik dus waar ik dan terecht kom. Zegt de algemeen directeur 'waar jij wilt, je hebt toch al bijna overal gezeten'Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je bent onmisbaar
Het wordt tijd dat zij dat nu ook eens snappen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Wegens een aankomende organisatiewijziging wordt een deel van mijn huidige afdeling verplaatst naar andere afdelingen. Mijn functie kan in principe overal (stond ook in het stuk). Dus bij de bijeenkomst vanmorgen met de directie vroeg ik dus waar ik dan terecht kom. Zegt de algemeen directeur 'waar jij wilt, je hebt toch al bijna overal gezeten'
quote:Ik zou wel willen. Waar ik op hoop is dat degene die ik nu vervang blijft zitten waar ze nu zit, dan heb ik meer kans om te blijven.Op maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Kunnen ze je niet gewoon een vast contract geven? Dit schiet toch niet op joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |