quote:Mwah, een body van 900+ euro zou ik niet laten versturen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
opletten voor de opgestuurde bakstenen en gestolen meuk![]()
quote:Leuke foto, duurde even voordat ik doorhad wat het was.Op woensdag 20 oktober 2010 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)es/l/in/photostream/
Beste foto van vandaag denk ik
quote:Serienummer opvragen en daar verder onderzoek naar doenOp donderdag 21 oktober 2010 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En je weet toch niet of het gejat is?
quote:Hehehe. Vandaag is onze nieuwe open haard geïnstalleerd, daarbij is mijn "hel" foto op Flickr niets! Zal vanavond even mijn foto's uploaden, ben nu te lui om 5 meter te lopen om mijn camera te pakkenOp donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Leuke foto, duurde even voordat ik doorhad wat het was.
quote:Dat kan wel ja! Heeft canon een database waar je kan aangeven dat je materiaal gejat is? Dat zou wel handig zijn!Op donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Serienummer opvragen en daar verder onderzoek naar doen
quote:Moet wel kunnen denk ik. Maar ik heb nog nooit mijn ketting gesmeerd.Op donderdag 21 oktober 2010 20:48 schreef Cryothic het volgende:
Hier zitten ook wel mensen met verstand van fietsen...
M'n ketting piept (sinds ik kan fietsen naar m'n werk staat ie altijd buiten, ATB, dus ketting...)
Kan ik die ketting inspuiten met WD40? of moet ik speciale kettingspray hebben?
quote:Is 't ook in je opgekomen dat de ISO 1600 wellicht de veroorzaker van die ruis kan zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Tips hoe ik deze beter had kunnen maken? Ik moet er de volgende keer sowieso recht voor gaan staan.
Ik moet door een ruit heen schieten, dus dat levert ruis op, kan ik dat nog tegen gaan?
Het is trouwens het vuur in onze nieuwe openhaard.
quote:Oja, had hem voor iets proberen op 1600 gezet, daarna niet meer terugOp donderdag 21 oktober 2010 22:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is 't ook in je opgekomen dat de ISO 1600 wellicht de veroorzaker van die ruis kan zijn?(gezien de gebruikte camera weet ik dat wel zeker eigenlijk)
En wat is die rand bovenin? Iets weggewerkt ofzo? Heb het dus over dat rechthoekige strookje helemaal aan de bovenrand, halverwege en rechts van de heldere vlam.
quote:Ik vind de witte vlammen te overbelicht. Maar daar kan ik waarschijnlijk niets aan doen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:57 schreef Omniej het volgende:
Wat wil je er beter aan hebben dan? Ik zie gewoon vrij nette vlammen namelijk.
quote:Er zijn hier zelden vlammen, maar als ik ze zou moeten fotograferen zou ik zeggen flitsen.. Heb geprobeerd mijn ''voorbeeld'' vlammen foto te zoeken maar kon 'm niet vinden, exif was iets van 1/200 f4 ISO400 en dan rechtstreeks flitsen op 1/4e ofzo.. Maar dat zijn dan ook weer heel andere situatiesOp donderdag 21 oktober 2010 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had het trouwens niet over de ruis, maar gewoon over het algemeen. Hoe ik de vlammen er beter opkrijg.
quote:Ik heb geen aparte flitser, dus alleen mijn onboard flitser. Moet ik die dan gebruiken?Op vrijdag 22 oktober 2010 02:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Er zijn hier zelden vlammen, maar als ik ze zou moeten fotograferen zou ik zeggen flitsen.. Heb geprobeerd mijn ''voorbeeld'' vlammen foto te zoeken maar kon 'm niet vinden, exif was iets van 1/200 f4 ISO400 en dan rechtstreeks flitsen op 1/4e ofzo.. Maar dat zijn dan ook weer heel andere situaties
quote:Rellen?
quote:We kunnen wel wat plannen hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 08:41 schreef Chanty het volgende:
Bijna weekend
En mijn eerste weekend waarin niks gepland staat. Kan ik eindelijk eens foto's nabewerken van eind augustus
quote:Kan je proberen, maar bedenk me net dat je door glas moet schieten, werkt niet echt fijn als je flitstOp vrijdag 22 oktober 2010 07:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte flitser, dus alleen mijn onboard flitser. Moet ik die dan gebruiken?
quote:Wij moeten inderdaad nog bijkletsen een avondje
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wij moeten inderdaad nog bijkletsen een avondje![]()
Avondje vrij de komende drie dagen?
quote:Wat slechtOp vrijdag 22 oktober 2010 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nee
Vanavond bandjes in Den Haag, morgenavond misschien bandjes in Den Haag en zondagavond ben ik eerst naar http://www.lp2.nl/content/pid/136 en vervolgens hoop ik op tijd in Den Haag te zijn voor...jawel...een bandje
Dat eindigt om 18:00 uur en dan nog naar huis
quote:Is goooooooooooooooooed! Gelijk een dinnerdate van makenOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat slecht
Dan binnenkort maar eens kijken voor door de weeksMailen wel ff anders.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 07:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte flitser, dus alleen mijn onboard flitser. Moet ik die dan gebruiken?
quote:Ik zou het niet doen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet door een ruit heen schieten
quote:Ik mag de haard nog niet aansteken
quote:Flink contrast pimpen, en bij glas zorgen dat het achter je donker is. Glas heeft niets met ruis te maken zoals al gezegd isOp donderdag 21 oktober 2010 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Tips hoe ik deze beter had kunnen maken? Ik moet er de volgende keer sowieso recht voor gaan staan.
Ik moet door een ruit heen schieten, dus dat levert ruis op, kan ik dat nog tegen gaan?
Het is trouwens het vuur in onze nieuwe openhaard.
quote:Mijn geheim is Red Bull en door je dipje heenbijten. Val je bijna in slaap, dan even je oordoppen uitOp vrijdag 22 oktober 2010 10:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond dan toch maar even naar ADE fotograferen, ben het niet meer gewend zo laat op te zijn
quote:Ik las "baard nog niet aansteken"Op vrijdag 22 oktober 2010 13:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mag de haard nog niet aansteken
quote:Ah, dan ga ik voordat ik weg ga er even twee in mijn tas duwenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:19 schreef freud het volgende:
Mijn geheim is Red Bull en door je dipje heenbijten. Val je bijna in slaap, dan even je oordoppen uit.
quote:Als er iets is wat geen effect heeft op mij zijn het wel energy drankjesOp vrijdag 22 oktober 2010 16:19 schreef freud het volgende:
Mijn geheim is Red Bull en door je dipje heenbijten. Val je bijna in slaap, dan even je oordoppen uit.
quote:ADE is toch hoofdzakelijk binnen? Dan is een flitser wel essentieel imo. Je hebt toch wel vaker party geschoten?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik voordat ik weg ga er even twee in mijn tas duwen
Ook maar even een flitser (580EXII) erbij voor vanavond. Lijkt me wel prettig af en toe wat meer licht.
quote:Alleen buiten zomer evenementen.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef freud het volgende:
[..]
ADE is toch hoofdzakelijk binnen? Dan is een flitser wel essentieel imo. Je hebt toch wel vaker party geschoten?
quote:Ja zoiets, eerste gordijn kan ook prima. 5.6 - 4.0 en sluitertijden ook laag. ETTL. Verder gewoon aanpielen denk ik maarOp vrijdag 22 oktober 2010 17:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
ISO 4/800 - Sluiter 1/20 - F/4 - Flitsen op 2e gordijn?
quote:Wauw! toffe foto!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:19 schreef freud het volgende:
[..]
Flink contrast pimpen, en bij glas zorgen dat het achter je donker is. Glas heeft niets met ruis te maken zoals al gezegd is. Je krijgt dan (zonder glas) zoiets:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Zou liever mijn 2e gordijn gebruiken als je in drukte gaat fotograferen en zulke sluitertijden gaat gebruikenOp vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja zoiets, eerste gordijn kan ook prima. 5.6 - 4.0 en sluitertijden ook laag. ETTL. Verder gewoon aanpielen denk ik maar
quote:Same here, was gezellig gisteren!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:02 schreef Xilantof het volgende:
Zo! Lekker uitgeslapen en ontbeten.
Straks de stad in en vanmiddag een baby-bezoekje en een verjaardag op de planning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |