Volgens mij zijn het unieke views op je Flickr zelf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik een foto op FOK! plaats, telt Flickr dat dan ook mee als view?
API koppeling bouwen, en je Flickr-foto's op je eigen site tonen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarbij stuur ik nu vaker m'n eigen site door dan m'n Flickr dus daalt het aantal bezoekers ook wat
Of gewoon een Flickr Feed zodat mensen er toch naar toe kunnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
API koppeling bouwen, en je Flickr-foto's op je eigen site tonen.
Alleen geen idee of ze dan mee tellen als view, als dat je dat misschien zelf kan aanroepen.
Ik ben zoiets aan het bouwen met picasa. Gratis hosting van 1GB aan foto's, en voor 5 dollar 20GB, en het kost mij nauwelijks bandbreedte/opslag ruimte op de webserver
Tja, ik heb m'n flickr-feed aan m'n hyves gekoppeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of gewoon een Flickr Feed zodat mensen er toch naar toe kunnen
Ik was al blij dat ik hulp kreeg bij een domeinnaam aanvragen en dat ik mijn site online heb gekregenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik heb m'n flickr-feed aan m'n hyves gekoppeld
Alleen dat werkt ook niet voor views
Koop dan dezequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:52 schreef Timmos het volgende:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_42/OFF02.SHTML
Zaterdag maar even eentje halen denk ik
Als je dan iets nieuws op Flickr zet krijg je een melding op hyves?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik heb m'n flickr-feed aan m'n hyves gekoppeld
Alleen dat werkt ook niet voor views
Zat ik ook al naar te kijken... Een van de 750Gb schijven uit mijn systeem omruilen met degene in de externe enclosure...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Of die.
Ja, eens per dag leest ie die RSS feed uit, en voegt de foto's toe aan een album op je hyves pagina.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je dan iets nieuws op Flickr zet krijg je een melding op hyves?
Oei, dat is zuur. Welke band zou je gaan beschieten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Grmbl.. Sta je in de HMH is je accreditatie niet goed geregeld..
Status Quo, nog even gebeld met promotions & label maar tourmanager deed moeilijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oei, dat is zuur. Welke band zou je gaan beschieten?
Ruk zeg... Waar parkeer jij trouwens voor de HMH?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Status Quo, nog even gebeld met promotions & label maar tourmanager deed moeilijk.
Al had ik de bevestiging etc gewoon op m'n tel staan. Het moet ergens bij een externe persoon fout zijn gegaan.
Zet m'n fiets gewoon voor de receptiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:28 schreef freud het volgende:
[..]
Ruk zeg... Waar parkeer jij trouwens voor de HMH?
Apple is gewoon duur. Maar ook het design betaal je voor. Die MacPro is dan wel erg bruut voor photoshoppen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:38 schreef freud het volgende:
HAHAHA, ok, handig als je in de buurt woont.
Ik zit me net wat in te lezen op het nieuwe 27" scherm van Apple, maar dat ding schijnt dus niet echt goed te wezen voor het geld wat je neer moet leggen. Vooral door het gebruik van LED's ipv CCFL heb je veel minder kleurbereik. Dan toch maar een Dell denk ik...
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Cryothic het volgende:
M'n moeders laptop is zo langzamerhand aan vervanging toe.
Had m'n broertje geroepen dat ze een MacBook moest kopen (hij werkt in een apple store).
WTF?
1000.- euro voor de goedkoopste laptop.
En het enige wat ze er mee doet is internet bankieren, websurfen, en wat spelletjes (die Zylom dingen).
Blij dat ze zelf ook inzag dat het niet echt in haar voordeel is om zo'n ding te kopen.
Apple discussies zijn per definitie kansloosquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Apple is gewoon duur. Maar ook het design betaal je voor. Die MacPro is dan wel erg bruut voor photoshoppen.![]()
Maar ik blijf wel braaf bij mijn eigen systeem. Al moet ik nog over naar windows7 64bits
Nou...10 man is minder concurrentie dan je andere brievenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:11 schreef Chanty het volgende:
Zo dat was mijn eerste sollicitatiegesprek![]()
Voor mijn gevoel ging het wel goed. Een korte black-out maar verder verliep het gesprek soepel en heb ik best zinnige dingen gezegd![]()
Nu is het afwachten. Er komen in totaal 10 mensen op gesprek, dus er is nogal wat concurrentie. Ze willen zo snel mogelijk uitsluitsel geven of ik uitgenodigd wordt voor een tweede ronde dus ik verwacht wel uiterlijk begin volgende week meer te weten.
Klopt, maar 9 mensen die daadwerkelijk op gesprek komen omdat ze in het profiel passen op basis van hun brief en cv, vind ik wat zwaarder wegen dan 80 mensen die menen dat ze geschikt zijn en daarom een brief hebben gestuurdquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...10 man is minder concurrentie dan je andere brievenBen benieuwd
Zo sneu is dat altijd.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toen ik dit als, kreeg ik weer de WTF herinnerring van een verkoper van de oude Byte (later DynaByte) die de ouders van een brugklasser een pc van toen 3000 gulden door de strot probeerde te drukken terwijl het meiske alleen maar huiswerk moest maken met een tekstverwerken en een rekenprogramma.
Ouders die nog nooit van een pc hadden gehoord. Maar Dat kind had echt een NASA systeem nodig volgens de verkoper. Anders werden de teksten niet goed in beeld gebracht.
Is dat niet omdat de gelijke hardware duurder is dan de standaard hardware om in je laptop te laten zetten?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Apple discussies zijn per definitie kansloos![]()
Maar als je een vergelijkbaar systeem zoekt met gelijke specs (en dus ECHT gelijke specs) dan is een mac niet eens zo heel veel duurder. Je betaald inderdaad wel iets extra voor het merk maar de goedkoopste Macbook is al niet te vergelijken met de goedkoopste acer
Potvierdikkie..bekijk het positiefquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klopt, maar 9 mensen die daadwerkelijk op gesprek komen omdat ze in het profiel passen op basis van hun brief en cv, vind ik wat zwaarder wegen dan 80 mensen die menen dat ze geschikt zijn en daarom een brief hebben gestuurd
Ik heb het laatst gedaan in de fotowinkel hier, niet over de prijs dan maar goed, verkopertje vertelde oud mannetje dat je tegenwoordig alleen nog maar camera's hebt met liveview en dus niet meer door de zoeker kunt fotograferen.. Uhuquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zo sneu is dat altijd.Nog wat van gezegd eigenlijk? Ik zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen denk ik om die mensen er daadwerkelijk met een PC van 3000 gulden de deur uit te laten gaan.
Hoe kan zo iemand überhaupt in een fotowinkel werken vraag je je dan toch af.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gedaan in de fotowinkel hier, niet over de prijs dan maar goed, verkopertje vertelde oud mannetje dat je tegenwoordig alleen nog maar camera's hebt met liveview en dus niet meer door de zoeker kunt fotograferen.. Uhu.. Meneer maar even de correcte info gegeven
Ik bekijk dingen liever realistischquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Potvierdikkie..bekijk het positiefNu heb je 10% kans dat je het wordt
Tenzij die betreffende meneer / mevrouw zich laat beinvloeden door uiterlijk...dan vallen alle nerds af en blijf jij over
Nee, Amstel. Ik heb alleen het contrast een beetje verhoogd, verder niets.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef Cryothic het volgende:
Nice, kleuren komen zo erg mooi uit
station Bijlmer?
Amstel? Wtf? Daar heb ik naast op school gezeten. Sinds wanneer is die verbouwd dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:41:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, Amstel. Ik heb alleen het contrast een beetje verhoogd, verder niets.
quote:Hmm, werkt hij in Delft? Mac gebruiken als n00b is vragen om misbruik. Mac gebruikers zijn mega naief doordat ze jaren uit de wind zijn gebleven met virussen. Nu het meer phishing en dergelijke is, doet Mac gewoon mee, en dan is het raak. Ik zit ook aardig in de IT security hoek, en ik moest me in de winkel echt inhouden toen de verkoper het oude praatje afstak... "Ja meneer, Mac is het veiligste, virusscanner heb je alleen om windows gebruikers wat te beschermen. Je hoeft je met een mac nergens zorgen om te maken, er kan je niets gebeuren!"Op woensdag 20 oktober 2010 11:22 schreef Cryothic het volgende:
M'n moeders laptop is zo langzamerhand aan vervanging toe.
Had m'n broertje geroepen dat ze een MacBook moest kopen (hij werkt in een apple store).
WTF?
1000.- euro voor de goedkoopste laptop.
En het enige wat ze er mee doet is internet bankieren, websurfen, en wat spelletjes (die Zylom dingen).
Blij dat ze zelf ook inzag dat het niet echt in haar voordeel is om zo'n ding te kopen.
quote:Nee, in groningen.Op woensdag 20 oktober 2010 19:22 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, werkt hij in Delft? Mac gebruiken als n00b is vragen om misbruik. Mac gebruikers zijn mega naief doordat ze jaren uit de wind zijn gebleven met virussen. Nu het meer phishing en dergelijke is, doet Mac gewoon mee, en dan is het raak. Ik zit ook aardig in de IT security hoek, en ik moest me in de winkel echt inhouden toen de verkoper het oude praatje afstak... "Ja meneer, Mac is het veiligste, virusscanner heb je alleen om windows gebruikers wat te beschermen. Je hoeft je met een mac nergens zorgen om te maken, er kan je niets gebeuren!"
Echt... Ik die zaak gemaild met wat artikelen van secutiry sites over de kwetsbaarheden van Mac, maar niets terug gehoord helaas. Beetje kinderachtig.
quote:opletten voor de opgestuurde bakstenen en gestolen meukOp donderdag 21 oktober 2010 15:37 schreef Omniej het volgende:
Wtf, een 5D Mk2 op Marktplaats voor 899 euro... What's the catch?
Volgens mij doet de gemiddelde 5D2 tweedehands wel iets meer toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |