Dat er dvd's uit 2004 zijn, had ik ook net gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef vosss het volgende:
Ik heb die dvd's nog Sally
Ik zal eens kijken van het weekend of ik die kan uploaden naar usenet.
Moet ik even uitvogelen hoe dat ook alweer ging, want dat is al lang geleden dat ik iets geupload heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb graag dingen origineel, er zit een heel boekje bij met verhaal. Zo ook bij deze dvd's, neem ikaan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Knipoogje staat erbij hequote:
quote:Geheel toevallig was ik net begonnen met studeren in 1994 en had ik als 'bewegend behang' de tv aan en het geluid van DE race op Imola aan alsachtergrond geluid. Ik mocht thuis nooit F1 kijken: verspilling van brandstof, rubber en motoren, "rij je zelf maar kapot", het waren allemaal uitspraken van mijn vader, die veul liever voetbal keek (met het bijbehorende "Schiet dan toch! Oooeehhh."Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Keek iemand van jullie toevallig F1 in 1994??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Ik rende als 8 jarig mannetje naar de tv toe, omdat ik het vergeten was en nog even snel wilde kijken voordat ik ergens naartoe moest. Dat was een half rondje voor het gebeurde. Toen nog een uur gekeken in plaats van de 5 minuutjes. Volgens mij vergeet ik die dag nooit meerOp woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef WeGaanNaarDeKlote het volgende:
Keek iemand van jullie toevallig F1 in 1994??
quote:Graag gedaan.Op donderdag 21 oktober 2010 23:42 schreef Sally het volgende:
Dus echt dank voor de tip van deze docu, ik ben erg benieuwd![]()
quote:Ik kreeg meteen kippenvel."En Senna gaat eraf! Ayrton Senna schiet eraf! Op een volgaspositie gaat Ayrton Senna radeloos rechtdoor! Mijn god, wat gebeurt hier allemaal?"
Die CD heb ik!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:56 schreef Sally het volgende:
Het lijkt wat op spam, dit topic... Heb je aandelen in de filmmaatschappij ofzo?
P.S. Gratis tip: Het plaatsen van tips/links/enz. naar illegaal te verkijgen zaken, is verboden volgens de FOK!policy. Je krijgt er een ban voor. Dus beter via PM doen.
Mss wil je je posts nog editen WeGaanNaarDeKlote?
Maar dank voor de tip van de docuIk ga het in de gaten houden!
Ander vraagje:
Iemand nog de originele cd's van A Tribute to Ayrton Senna uit 2004? Die heb ik achtergelaten bij m'n vriend toen het uit ging. Ik vind het nog zonde dat ik ze niet meegejat hebHmpf, grm.
Ik kan helaas geen 20,- excl. verzendkosten neerleggen...
edit: en ik zie dat het alleen 2e-hands te krijgen is ook nog bij bol.com
Jammer, post is van te lang geleden (voor mij). Omdat ik niet zo heel veel gebruik maak van newsservers, gebruik ik die van mijn provider ipv een abo'tje.quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef vosss het volgende:
http://binsearch.info/ind(...)sort=date&font=small
Hier zijn ze te downloaden
Die van 2,71GB en die van 4,nogwat moet je hebben
Mijn dank is groot! Deze kan in het archief. Ben ook nog op zoek naar jaaroverzichten (jaren '80 en '90), die zijn slecht te vinden.quote:Op woensdag 27 oktober 2010 21:22 schreef vosss het volgende:
http://binsearch.info/ind(...)sort=date&font=small
Hier zijn ze te downloaden
Die van 2,71GB en die van 4,nogwat moet je hebben
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |