Ik ben zelfs een man.quote:
Ok, aan jou wil ik het dan wel uitleggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:18 schreef Vanyel het volgende:
Maar dat geldt eigenlijk ook voor de eennalaatste.
L-Word bedoel je?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:42 schreef Addictionnz het volgende:
Die series maken mij echt een computer/ TV junk![]()
Ben al bij season 4
Seizoen 4 ben ik pas bij EP 1 maar seizoen 3 was wel zielig dat dina dood ging en Shane Carmen liet staan voor het altaar. Dat tina een nieuwe husband heeft gevonden haha.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
L-Word bedoel je?
Da's ook gewoon heul fijn om te kijken
Is Seizoen 4 dat zielige seizoen?
Je weet toch wel dat dat eigenlijk een heel fijne bezigheid is he?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb Lip Service nog steeds in de planning staan, maar op een of andere manier heeft lesbo's kijken blijkbaar niet genoeg prio. Jammer.
Aan het eind vragen over sporten.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Wat een lange lijst zeg.
En stiekem toch best wel een beetje bias richting negatieve ervaringen.
Ja?quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:38 schreef Vanyel het volgende:
Dat vroegen ze toch ook of niet?
Ik vond dat helemaal een onzinnige aanvulling.
Tuurlijk joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vanyel op 18-10-2010 12:52:45 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee ik ben onduidelijk. Ik vond de hele sportaanvulling nogal loos (vreemde vragen), niet de optie om aan te geven dat je bij een homosportvereniging sport.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja?
Op zich vind ik daar wel wat in zitten eigenlijk, die homosportverenigingen bestaan niet voor niks.
Nou voor deze keer dan.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:48 schreef lezzer het volgende:
Gadverdamme Vanyel, kan dat in een spoiler?
Nou, bij mij doet de spoilerfunctie het gelukkig uitstekend. Dankquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou voor deze keer dan.
Niet dat dat bij mij helpt, ik zie plaatjes in spoilers ook gewoon standaard. Daarom snap ik nooit zo goed waarom je de moeite zou nemen, maar ik begrijp dat het beeld jou bespaard blijft op deze manier?
Is dat zo cliché? In mijn herinnering hadden we er nog geen gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:10 schreef Donsveertje het volgende:
Piemel in een lesbeau-topic, cliché
Voor jouw tijd waren er genoeg. Niet visueel, maar het ging er wel over.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is dat zo cliché? In mijn herinnering hadden we er nog geen gehad.
Hi Qebbel. Sorry voor de piemel.
Oh nee gesprekken heb ik wel meegekregen, ik had het puur over plaatjes.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor jouw tijd waren er genoeg. Niet visueel, maar het ging er wel over.
Mijn dank is dan ook groot.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:09 schreef Vanyel het volgende:
Fijn dat ik toch nog iets voor je kon doen.
En?quote:
Ja, ik kan er wel om vragen voor je, maar je kunt het zelf natuurlijk ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:42 schreef Vanyel het volgende:
Ach, voel me de hele dag al dweilerig en ben dat inmiddels wel een beetje zat.
Kan wat?quote:
Dat snap ik, maar wat is een Reiki?quote:
Die heb ik nou niet direct in huis rondlopen neequote:Op maandag 18 oktober 2010 15:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik kan er wel om vragen voor je, maar je kunt het zelf natuurlijk ook
Ken je niemand die kan Reiki-en?
quote:Reiki is een paranormale therapie[1] en behoort tot de alternatieve geneeswijzen. Er wordt gewerkt met de handen, waarbij het lichaam, met een veronderstelde vorm van levensenergie, wordt behandeld.
Ja, zo werkt het anders toch wel. Dat heb ik ook niet bedacht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb ik nou niet direct in huis rondlopen nee
Wel een beetje een dooie mus hoor, van 'ik zal eens kijken wat ik kan doen' naar 'je kunt het zelf natuurlijk ook'.
Tot je het een keer hebt gehad.quote:
Mja ik geloof er niet in dus zal het niet werkenquote:
Nou, hier dus wel hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:54 schreef Addictionnz het volgende:
Wat is het vandaag heerlijk wandel weer.
Dat is dan ook weer niet helemaal waar.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:45 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja ik geloof er niet in dus zal het niet werken
Blijft een dikke dooie mus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:42 schreef lezzer het volgende:
Ja, zo werkt het anders toch wel. Dat heb ik ook niet bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut dag![]()
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ja, behalve als je volgende vraag wordt wat ik aanheb.quote:
Nasty. Maar geldt dat dan serieus voor stewardessenwerk of wilde je piloot worden?quote:
Ik ben nu sowieso aan het kokenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja, behalve als je volgende vraag wordt wat ik aanheb.
Voor stewardess. Piloot is max -6, dus dat mag wel! Maar ik ben een beetje aan de oude kant. Natuurlijk zou piloot het ultieme zijn, maar ik ging er altijd vanuit dat ik dat niet kon vanwege gebrek aan wiskundeknobbel en mijn ogen. Ogen blijken dus ok. Maar boven 27jr aan de opleiding beginnen wordt wel afgeraden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nasty. Maar geldt dat dan serieus voor stewardessenwerk of wilde je piloot worden?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:03 schreef Qebbel het volgende:
Ff spoileren ivm googel en herkenbaarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Wat raar?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:35 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Voor stewardess. Piloot is max -6, dus dat mag wel! Maar ik ben een beetje aan de oude kant. Natuurlijk zou piloot het ultieme zijn, maar ik ging er altijd vanuit dat ik dat niet kon vanwege gebrek aan wiskundeknobbel en mijn ogen. Ogen blijken dus ok. Maar boven 27jr aan de opleiding beginnen wordt wel afgeraden.
Bovendien wil ik gewoon stewardess worden. Dat is mijn droom. Lekker voor de mensen zorgen aan boord. Ik zie het helemaal zitten! En vooralsnog deden ze niet moeilijk over oogcorrecties, maar dat gaat dus vanaf heden veranderen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou Brad er in betrekken (het is zijn familie tenslotte) maar dat schiet ook voor geen meter op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 08:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar gezien hebben natuurlijk
Dat is nogal een verandering namelijk.
Maar goed, je zegt zelf dat ze je stemverandering negeren. Dus dan zou ik gewoon lekker m'n ding doen. Ze zien uiteindelijk vanzelf wel wat of hoe en als ze er wat over willen weten, dan vragen ze het maar.
Lieverd, dit is coming out.
Doe het zoals het voor jou het meest comfortabel is. Jij bent er uit, jij moet het proces doen, wat de rest er van vindt is eigenlijk niet zo belangrijk. Vaak is het zo, dat als jij er goed onder bent, dan vinden zij dat ook wel. Jij moet gelukkig zijn, daar gaat het om.
Had je gehoopt dat hij een actieve rol zou hebben daarin? Of dat hij het "in de week legt" of zo iets?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou Brad er in betrekken (het is zijn familie tenslotte) maar dat schiet ook voor geen meter op.
Ik snap het ook niet! Wat maakt het nou uit als je ogen gecorrigeerd zijn?? Dan heb je toch gewoon goede ogen? 't Is echt niet zo dat binnen 1 moment je ogen weer pats boem terug bij -6 zijn! Rot wetgeving.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat raar?Wat is de redenatie daarachter?
Wat ik nou helemaal niet snap, is dat het voor piloten minder streng is dan voor stewardessen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:10 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet! Wat maakt het nou uit als je ogen gecorrigeerd zijn?? Dan heb je toch gewoon goede ogen? 't Is echt niet zo dat binnen 1 moment je ogen weer pats boem terug bij -6 zijn! Rot wetgeving.
Hij werkt niet mee?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou Brad er in betrekken (het is zijn familie tenslotte) maar dat schiet ook voor geen meter op.
Hoe komt het dat het niet opschiet? Omdat zij er niks van zeggen? Of omdat jij er niet over begint (Of Brad)? Kan me zo voorstellen dat het voor beide kanten misschien een lastiger te bespreken onderwerp is, omdat jullie van elkaar niet weten hoe jullie erop reageren? Of hoe zelf te reageren, zonder dat de andere partij zich ongemakkelijk voelt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot hij zich er "comfortabel" mee zou voelen, maar aangezien er eigenlijk niks verandert (hij is nogal van het negeren), schiet dat ook niet op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:03 schreef lezzer het volgende:
Sjezus Gristus, ik heb zo pittig gekookt dat de tranen in m'n ogen staan zeg...![]()
[..]
Had je gehoopt dat hij een actieve rol zou hebben daarin? Of dat hij het "in de week legt" of zo iets?
Het lijkt me heel dubbel allemaal.
Jij moet twee keer uit de kast, en hij eigenlijk ook een keer. Er van uit gaande dat het allemaal snor zit bij jullie.
Struisvogelpolitiek. En als hij zich daarmee fijn voelt, is het wel best, maar ik kan niet eeuwig wachten... Elke keer facebook laden en daar de "verkeerde" naam zien breekt me ook een keer opquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:17 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het niet opschiet? Omdat zij er niks van zeggen? Of omdat jij er niet over begint (Of Brad)? Kan me zo voorstellen dat het voor beide kanten misschien een lastiger te bespreken onderwerp is, omdat jullie van elkaar niet weten hoe jullie erop reageren? Of hoe zelf te reageren, zonder dat de andere partij zich ongemakkelijk voelt.
Ik begrijp dat je die mensen niet zo vaak ziet, maar weten ze helemaal niets van jouw situatie op het moment? Misschien wachten zij totdat jij er zelf mee komt? Of zie ik het nu helemaal verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het moeilijk om iets te zeggen want het lijkt me allemaal erg gevoelig liggen.
Brad kan toch niet doen alsof er niks aan de hand is?
De comfortabel zone is dus nog niet bereikt? Wel in zicht?Het gaat hem goed af hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het is geen ideale situatie, maar dit is hoe hij ermee omgaat en ik kan hem niet dwingen."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Yep. Maar dat weet je toch niet van te voren dus ik neem een dag per keer (yay voor Anglicismenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef lezzer het volgende:
Het is een beetje van, hoe lang hou je dat dan vol he...
Ja, dat is misschien wel de beste manier ook. Je hebt eigenlijk ook helemaal geen keus.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Maar dat weet je toch niet van te voren dus ik neem een dag per keer (yay voor Anglicismen).
quote:Winkelcentrum gooit lesbiennes buiten
NIEUWS VARIA
Verdraagzaamheid tegen holebi’s staat nog niet overal op hetzelfde niveau. In een shoppingcentrum in Raleigh (North Carolina) kreeg een lesbisch koppel te horen dat ze moesten ophoepelen. “We hadden net geluncht en waren ontspannen aan het rondwandelen, zoals de meeste koppels”, doet Caitlin Breedlove het verhaal. “Op een bankje namen we elkaar met een arm vast en kusten we elkaar op de wang.”
Op dat moment kwam een vrouwelijke bewaker zich met de zaken bemoeien. Ze verzocht de dames vriendelijk hun boeltje te pakken. “We vroegen haar of ze net zo zou reageren bij een man en een vrouw. Het antwoord was duidelijk: nee. Ze zei dat het niet paste omdat we van hetzelfde geslacht waren.” Bij het naar buiten wandelen namen de dames elkaars hand vast, wat tot nieuw onbegrip leidde. “Zie je wel, jullie willen dat iedereen het ziet”, reageerde een andere veiligheidsagent.
“Geen publiciteitsstunt”
Opmerkelijk: Breedlove is co-directrice van een organisatie die strijdt voor minderheden, immigranten en rechten voor holebi’s. “Dit was echter geen publiciteitsstunt”, beweert ze stellig. Toch is ze van plan om zondag terug te keren, om er een “vredevolle demonstratie” te organiseren.
Cameron Village -het shoppingcentrum in kwestie- zit verveeld met de zaak. De bewaakster die de bal aan het rollen bracht, werd onmiddellijk geschorst. De rest zal extra training krijgen om met dit soort gevoelige situaties om te gaan.
Ik ook, maar iedereen heeft zijn eigen tempo, dat kun je toch niet forceren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel de beste manier ook. Je hebt eigenlijk ook helemaal geen keus.
Ik had gehoopt dat het bij Brad al wat meer geland was...
Op RLT 4 Barbara Barend.
OMG wat ziet zij er goed uit zeg![]()
Denk je echt dat dit alleen in amerika gebeurt?quote:
Nee, maar wel dat ze dat elke keer zo zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Denk je echt dat dit alleen in amerika gebeurt?
Ja, helaas wel. Mensen lijken maar niet te willen begrijpen dat tussen 300 miljoen mensen wel eens een idioot zitquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat ze dat elke keer zo zeggen
Daar heb ik dus al de hele tijd dat kutterdekut gevoel bij....quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Vanyel het volgende:
Maar, in de categorie veel te persoonlijk, hoe is het voor jou om er thuis niet over te kunnen praten?
Het enige waar ik wel eens mee zit is dat ik niet trots aan hem kan laten zien dat ik er weer een haartje bij heb. Verder ... nee. En het is ook niet dat ik er niet over praat verder, ik zeg wel gewoon dat ik naar de apotheek ben geweest om naalden te halen, en ik heb een keer een spuit gezet waar hij bij was. Echt veel meer is er ook niet om over te praten, ik heb nergens last van (medisch gezien), alleen dus het gedoe met zijn familie, en de operatie straks.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:39 schreef Vanyel het volgende:
Oh en ik snap toch niet zo goed hoe je een proces als het jouwe (w, maar das vast helder) van Zo dichtbij kunt negeren. Er moeite mee hebben vind ik dan weer helemaal niet gek (das toch anders bij een partner dan bij vriendschap of verder weg).
Maar, in de categorie veel te persoonlijk, hoe is het voor jou om er thuis niet over te kunnen praten?
Ja, eerlijk gezegd, het lijkt me nogal een verandering. Een best wel enorme ontzettende verandering.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Vanyel het volgende:
Dingen veranderen. Dat doet toch iets met je, ook als je geen fysieke klachten hebt.
Ja, ik ga beter in mijn vel zitten. Zo'n big deal is het (voor mij) nu ook weer niet. De meeste tijd ben ik er niet mee bezig en als iemand in de winkel zegt "sorry sir" of zo, zoals vorige week, dan denk ik weer even van "oh jaquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:48 schreef Vanyel het volgende:
Dingen veranderen. Dat doet toch iets met je, ook als je geen fysieke klachten hebt.
Ja man, geen moment zonder.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:51 schreef wonderer het volgende:
Neem ook niet aan dat jullie constant denken "ik ben lesbisch ik ben lesbisch", alleen maar als er iets gebeurt dat je eraan herinnert
Nee hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef lezzer het volgende:
Ik denk zelfs niet de hele tijd aan dat ik een vrouw ben.
En, als jij (W)de indruk hebt dat hij er wel op één of andere manier meer om kan gaan, dan is het goed. Het zou gewoon heel fijn zijn als je dit kon delen, en ik krijg vandaag zo'n indruk van je dat je je er een beetje alleen in voelt.
Dat vind ik gewoon heel rot voor je.
Er verandert niet zoveel meer, in ieder geval niet zichtbaar. Beetje meer haar, stem een beetje dieper, dat is het wel. En ik pas me snel aan aan omstandigheden, mijn stoppels zijn al niet meer interessant bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja man, geen moment zonder.
Overigens geldt dat voor zwanger zijn meer. Ik merk ook steeds dat mijn lijf verandert, dus word er continu aan herinnerd. En dat veranderen heb jij ook, dus leek mij wel logisch als je er flink mee bezig zou zijn.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoorik heb heel veel vrienden bij wie ik terecht kan, ook jullie.
Ooooh!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ja joh, tuurlijk wel! Hij weet precies hoe ik er voor sta, hoor, en ik weet ook hoe hij erover denkt. Het zijn de "actiepunten" (zoals zijn familie) die wat moeizamer gaan.
Nadeel van digitaal ja. Als er ook maar een klein beetje iets niet klopt in het signaal, kun je het schudden, terwijl bij analoog gewoon een beetje sneeuw zou zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef lezzer het volgende:
En natuurlijk net tijdens deze aflevering van Greys Anatomy heeft Ziggo besloten om een schijtsignaal door te geven
Nou hebben wij ook nog analoog, maar daar was het ook kut met peren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nadeel van digitaal ja. Als er ook maar een klein beetje iets niet klopt in het signaal, kun je het schudden, terwijl bij analoog gewoon een beetje sneeuw zou zijn.
*rent binnen*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:11 schreef wonderer het volgende:
Is het nog te vroeg voor jullie, dames?
Eens zal iemand zn kop uit het zand moeten halen. Is zijn familie een beetje vrij van geest? Hebben ze inmiddels al gereageerd op je facebook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot hij zich er "comfortabel" mee zou voelen, maar aangezien er eigenlijk niks verandert (hij is nogal van het negeren), schiet dat ook niet op.
[..]
Struisvogelpolitiek. En als hij zich daarmee fijn voelt, is het wel best, maar ik kan niet eeuwig wachten... Elke keer facebook laden en daar de "verkeerde" naam zien breekt me ook een keer opDus ik heb het nu gewoon veranderd en als ze daar op reageren (ik heb zijn moeder en twee zussen op facebook, plus neven/nichten/tantes/ooms) zie ik wel verder.
Cool!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:34 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben wakker. En ziek. Snip verkouden. Maar girlfriend en ik houden deze week een proef: ze woont een weekje bij mij en kijkt hoe dat gaat met op en neer reizen naar haar werkDus dat maakt veel goed.
Preciesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Cool!
Kun je wel meteen in redelijk normale toestanden testen, zeg maar dat je niet de hele dag samen in bed ligt
Nou, ik zal jou zeggen, dat geeft mij altijd zo'n enorme rust.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Precies. Daarom hebben we dat ook zo bedacht. En hoe gezellig: 's ochtends zeg je elkaar gedag, 's avonds komt ze gewoon weer binnenstappen!
!!
En zorgen dat elke avond het eten klaarstaat, dan blijft ze komen hoor!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Precies. Daarom hebben we dat ook zo bedacht. En hoe gezellig: 's ochtends zeg je elkaar gedag, 's avonds komt ze gewoon weer binnenstappen!
!!
Schattigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik zal jou zeggen, dat geeft mij altijd zo'n enorme rust.
Die (relatieve) zekerheid dat ze weer terugkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |