Nee hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef lezzer het volgende:
Ik denk zelfs niet de hele tijd aan dat ik een vrouw ben.
En, als jij (W)de indruk hebt dat hij er wel op één of andere manier meer om kan gaan, dan is het goed. Het zou gewoon heel fijn zijn als je dit kon delen, en ik krijg vandaag zo'n indruk van je dat je je er een beetje alleen in voelt.
Dat vind ik gewoon heel rot voor je.
Er verandert niet zoveel meer, in ieder geval niet zichtbaar. Beetje meer haar, stem een beetje dieper, dat is het wel. En ik pas me snel aan aan omstandigheden, mijn stoppels zijn al niet meer interessant bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja man, geen moment zonder.
Overigens geldt dat voor zwanger zijn meer. Ik merk ook steeds dat mijn lijf verandert, dus word er continu aan herinnerd. En dat veranderen heb jij ook, dus leek mij wel logisch als je er flink mee bezig zou zijn.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoorik heb heel veel vrienden bij wie ik terecht kan, ook jullie.
Ooooh!quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ja joh, tuurlijk wel! Hij weet precies hoe ik er voor sta, hoor, en ik weet ook hoe hij erover denkt. Het zijn de "actiepunten" (zoals zijn familie) die wat moeizamer gaan.
Nadeel van digitaal ja. Als er ook maar een klein beetje iets niet klopt in het signaal, kun je het schudden, terwijl bij analoog gewoon een beetje sneeuw zou zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:03 schreef lezzer het volgende:
En natuurlijk net tijdens deze aflevering van Greys Anatomy heeft Ziggo besloten om een schijtsignaal door te geven
Nou hebben wij ook nog analoog, maar daar was het ook kut met peren.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nadeel van digitaal ja. Als er ook maar een klein beetje iets niet klopt in het signaal, kun je het schudden, terwijl bij analoog gewoon een beetje sneeuw zou zijn.
*rent binnen*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:11 schreef wonderer het volgende:
Is het nog te vroeg voor jullie, dames?
Eens zal iemand zn kop uit het zand moeten halen. Is zijn familie een beetje vrij van geest? Hebben ze inmiddels al gereageerd op je facebook?quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wilde wachten tot hij zich er "comfortabel" mee zou voelen, maar aangezien er eigenlijk niks verandert (hij is nogal van het negeren), schiet dat ook niet op.
[..]
Struisvogelpolitiek. En als hij zich daarmee fijn voelt, is het wel best, maar ik kan niet eeuwig wachten... Elke keer facebook laden en daar de "verkeerde" naam zien breekt me ook een keer opDus ik heb het nu gewoon veranderd en als ze daar op reageren (ik heb zijn moeder en twee zussen op facebook, plus neven/nichten/tantes/ooms) zie ik wel verder.
Cool!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:34 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben wakker. En ziek. Snip verkouden. Maar girlfriend en ik houden deze week een proef: ze woont een weekje bij mij en kijkt hoe dat gaat met op en neer reizen naar haar werkDus dat maakt veel goed.
Preciesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Cool!
Kun je wel meteen in redelijk normale toestanden testen, zeg maar dat je niet de hele dag samen in bed ligt
Nou, ik zal jou zeggen, dat geeft mij altijd zo'n enorme rust.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Precies. Daarom hebben we dat ook zo bedacht. En hoe gezellig: 's ochtends zeg je elkaar gedag, 's avonds komt ze gewoon weer binnenstappen!
!!
En zorgen dat elke avond het eten klaarstaat, dan blijft ze komen hoor!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Precies. Daarom hebben we dat ook zo bedacht. En hoe gezellig: 's ochtends zeg je elkaar gedag, 's avonds komt ze gewoon weer binnenstappen!
!!
Schattigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik zal jou zeggen, dat geeft mij altijd zo'n enorme rust.
Die (relatieve) zekerheid dat ze weer terugkomt.
Ja, issues uit het verleden blah blah.quote:
Schattigheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 07:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
!!
Dat doen wij ook altijd!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:27 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Schattigheid
*Belt vriendinnetje uit bed * Want ze heeft zo een afspraak.
quote:
Om een ander niet te kwetsen... lijkt me in dit geval niet echt want madam stelde wel voor friends with benifits maar geen relatie terwijl ze al vreemd was gegaan. En dat weigerde ik ofcourse! Maar dat ze een week later mij nog onder de neus schuift dat ze met een ander heeft lopen zoenen terwijl ze weet dat ik het er moeilijk mee heb vind ik niet erg aardig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:20 schreef lezzer het volgende:
Ik heb wel eens de indruk dat vrouwen dat zo doen in een poging om de ander niet te kwetsen.
Op zich raar, want de pottenscene is vaak zo klein dat je er toch wel achter kwam.
Toch kwam ik er pas jaren later achter dat het meisje dat het met mij uit maakte (ik was 18 ofzo) al een ander had toen ze dat deed.
Ze is er nu mee getrouwd geloof ik, dus het was toch haar ware liefde dan
Hahaha ik snap mmmm!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ik ben trouwens echt een grote fan van jouw UI(L) Snap je'm?
![]()
Oh ik mis de mijne nog wel eens hoor. Hoe blij ik ook met mijn schatje ben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:00 schreef lezzer het volgende:
Ik heb een ex wel 10 jaar gemist. En dat gedurende een andere relatie(niet deze...).
Ik heb de mijne een paar jaar geleden op een reunie gezien en toen was het over. Kwestie van echt afsluiten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ik mis de mijne nog wel eens hoor. Hoe blij ik ook met mijn schatje ben.
Zo'n klein lokaaltje, met een dichte deur, en dan naar binnen en dat al die Spaanse lesbo's ons dan aankijkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Waarommm? Er is toch niks om je voor te schamen?
Dat ben je zeker niet zelf op die foto in je fobo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
VALT HIER NOG WAT TE NEUKEN ?!?!?!
Slechtste binnenkomer ooit heh?!
Nee ik ben een manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat ben je zeker niet zelf op die foto in je fobo?
Ik vraag me altijd af of de relatie niet eerder beëindigd had moeten worden als één van de twee vreemd gaat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:53 schreef Donsveertje het volgende:
Is dat toevallig ook een trend ofzo? Dat je relatie eindigt omdat je ex vreemd is gegaan? Mijn vorige relatie is om die reden gestrand namelijk
Ik zie die van mij regelmatig, zoals het lesbische exen betaamt. Wij woonden ook al samen met baan en kindplannen enzo, dus het was op zich al wel een beetje begonnen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een paar jaar geleden op een reunie gezien en toen was het over. Kwestie van echt afsluiten.
Soms denk ik ook wel eens dat dat verlangen naar de ex ook te maken had met verlangen naar die tijd.
18, geen kopzorgen, goed figuur, alles moet nog beginnen, nou ja dat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |