abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87660190
Mensen in Apeldoorn,willen jullie uitkijken naar deze hond.
http://link.marktplaats.nl/387719380.
Heel triest.

quote:
Vermist in de omgeving Apeldoorn Zuid : Szarik
Deze zwarte reu van ongeveer 50 cm hoog is vanavond ontsnapt ter hoogte van de Shell/ Mc Donalds aan de Lange Amerikaweg in Apeldoorn.

Het is een hond die geadopteerd is uit Polen, en was nog niet eens een paar uur in Nederland. Hij is nog een tijdje gezien in de omgeving van de Mc Donalds / Shell, maar daarna niet meer. Mogelijk is hij in de wijken in de buurt gesignaleerd.

Szarik zal door alle indrukken angstig zijn en daardoor misschien moeilijk te pakken. Wel is het een hele lieve hond.

Heeft u Szarik gevonden, gezien of denkt u hem te hebben gezien, neem dan alstublieft contact op met:

Dutchy Adoptions
Tel: 075 - 771 56 57 Mail: info@dutchyadoptions.com

[ Bericht 41% gewijzigd door Greys op 18-10-2010 11:38:14 ]
pi_87660205
Hoe kan het dat hij zomaar is verdwenen? Wie hadden hem geadopteerd?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87660222
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 03:22 schreef Lo-Fi het volgende:
Hoe kan het dat hij zomaar is verdwenen? Wie hadden hem geadopteerd?
Deze mensen zelf,
pi_87660226
Nou ik kom er zometeen langs, dus ik zal even rondkijken in die weilanden daar!
"En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen."
pi_87660238
Vrij verdacht dat een hond uit Polen vrijwel direct verdwijnt in Nederland. Erg vreemd ook dat ze het nergens over een tijdstip hebben.. Dat zou veel schelen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87660239
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 03:29 schreef kleinuuh het volgende:
Nou ik kom er zometeen langs, dus ik zal even rondkijken in die weilanden daar!
Als dit gemeend is graag
pi_87660246
Wat een lieve snorremans.

Woon erg ver van Apeldoorn maar ben benieuwd of de hond gevonden wordt.
pi_87660250
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 03:36 schreef Stali het volgende:
Wat een lieve snorremans.

Woon erg ver van Apeldoorn maar ben benieuwd of de hond gevonden wordt.
Als je 5 dorpen verderop had gewoond, was je gaan zoeken morgen? :+
pi_87660286
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 03:37 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Als je 5 dorpen verderop had gewoond, was je gaan zoeken morgen? :+
Waarschijnlijk zou ik nu al gaan zoeken. :@ .
pi_87660299
Ik ga slapen,het is een tik :Y van mij .
Om dieren en hun Baas terugvinden.
pi_87660303
Ik blijf het toch wat vreemd vinden. Een zwarte hond die, terwijl het buiten al donker was, nog een tijdje gezien zou zijn in een bepaald gebied. Door wie en hoe laat?
pi_87660320
Ja, klinkt vreemd maar ik zou toch ook niet zomaar een hond meenemen omdat je in Nederland toch wel denkt dat het beestje wel een baas heeft. Je denkt gewoon snel dat het goed zit.

@Vronie, welterusten. Wel updaten he?
pi_87660449
Weet iemand of hondenogen ook oplichten? Anders rij ik ff een stukkie om met groot licht aan;)
"En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen."
pi_87660460
Wat acht je het meest waarschijnlijk? Dat een hond dan maar doelloos gaat rondlopen door een omgeving of dat hij op een gegeven moment maar gaat liggen of vooral in een klein gebiedje 'rondjes' loopt?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 oktober 2010 @ 09:32:25 #15
163650 Greys
pi_87662084
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 04:35 schreef Lo-Fi het volgende:
Wat acht je het meest waarschijnlijk? Dat een hond dan maar doelloos gaat rondlopen door een omgeving of dat hij op een gegeven moment maar gaat liggen of vooral in een klein gebiedje 'rondjes' loopt?
Ik vraag me dit ook wel eens af. Dat gewoon ergens gaan liggen acht ik nogal onwaarschijnlijk, maar ik vraag me ook af of ze in een bepaalde straal blijven met zoeken of echt steeds verder gaan.

Vreselijk sneu voor dat beest zeg, ben je hier net... Wat zal hij bang zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 11:27:08 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_87665168
Ik heb 'm ook even hier gemaild, in het Apeldoorn topic: Apeldoorn #13: waar de branden door gaan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 oktober 2010 @ 11:38:37 #17
163650 Greys
pi_87665540
Ik heb nog even wat meer info en foto aan de OP toegevoegd.
Je weet nooit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87672572
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog even wat meer info en foto aan de OP toegevoegd.
Je weet nooit.
Dank je Greys.
Ik heb een mailtje over Shariks ontvangen.
Dat hij was gesignaleerd,maar ze konden hem niet pakken.
pi_87672686
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb 'm ook even hier gemaild, in het Apeldoorn topic: Apeldoorn #13: waar de branden door gaan
Dat is slim.
Als de hond maar niet terugloopt naar Polen. :{.
  Moderator maandag 18 oktober 2010 @ 21:10:16 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87689391
Ik hoop dat ze hem snel weer thuis hebben.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_87734510
ik woon aan de weg (lange amerikaweg/landdrostlaan) maar heb de hond nog niet gezien. het is daar voornamelijk industrieterrein dus een loslopende hond moet je vrij snel opvallen. mocht hij richting de weilanden zijn gelopen wordt het lastig, het kanaal over komt hij in de bewoonde wereld waar veel mensen hun hond uitlaten.

even voor de goede orde, wat is in het pools hier, zit en braaf? handig om te weten.. ;)
Hooray for boobies!
pi_87739169
Ik heb een Email verstuurd naar,met de vraag of Szarik is gevonden
http://www.dutchyadoptions.com/
Omdat de oproep op marktplaats,niet meer actief is.
pi_87739200
Kruising herder bouvier is dat.
Ooit ook zo een gehad
Never go to bed mad - Stay up and fight
  Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 01:30:46 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87739233
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:27 schreef vronie het volgende:
Ik vroeg me net af hoe het ermee stond ;)
Ik heb het op twitter gezet en het werd flink geretweed, dus wie weet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_87739254
quote:
Anders misschien een idee Hart in actie of een dergelijk programma aan te schrijven.
Ik wil dit anders ook wel doen.
pi_87739263
Ik heb het gevoel dat er iets heel anders is gebeurd en dat de advertentie etc. voor de show zijn aangemaakt.

Ik heb daar verder geen directe aanwijzingen voor en besef dat het lullig is, als ik ongelijk heb, maar iets zegt mij dat dit allemaal niet klopt.
pi_87739317
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:32 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iets heel anders is gebeurd en dat de advertentie etc. voor de show zijn aangemaakt.

Ik heb daar verder geen directe aanwijzingen voor en besef dat het lullig is, als ik ongelijk heb, maar iets zegt mij dat dit allemaal niet klopt.
Maar waar denk jij dan aan?
Ik kan zelf echt niet bedenken met welke reden zoiets gedaan zou zijn.
Als het om een hoax zou gaan dan zouden ze er toch meer aan gewerkt hebben, lijkt mij.
pi_87739360
Dat is ook een big busines die honden uit die landen halen, kosten 250 euro voor een hond.
Zg transport en dierenarts kosten.
:{w
pi_87739402
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar waar denk jij dan aan?
Ik kan zelf echt niet bedenken met welke reden zoiets gedaan zou zijn.
Als het om een hoax zou gaan dan zouden ze er toch meer aan gewerkt hebben, lijkt mij.
Dat is gissen, maar ik beweer alleen dat voor mijn gevoel de hele zaak niet klopt. Een hond die net een paar uurtjes in Nederland is, ontsnapt direct in het donker die dag. Zou nog gezien zijn, maar door wie? En er staat ook niets qua tijd bij.

Misschien is hij wel direct doorverkocht en is er melding gemaakt van een vage ontsnapping. Ik heb geen idee, maar ik vind het twijfelachtig. Al kan het natuurlijk prima zo zijn dat er niets vreemds is aan deze zaak. :)
pi_87739430
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:38 schreef haShem het volgende:
Dat is ook een big busines die honden uit die landen halen, kosten 250 euro voor een hond.
Zg transport en dierenarts kosten.
:{w
Ja, maar daar blijf je niet mee wegkomen natuurlijk.
Misschien ben ik naief hoor. Lijkt mij dat als je dit onderneemt toch wel uit dierenliefde doet en dan moeten veel honden toch wel goed terecht komen. Waarom zou je dan frauderen voor die paar honderd euro en als zoiets vaak gebeurd dan valt dat toch wel op, lijkt me.
pi_87739513
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:40 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat is gissen, maar ik beweer alleen dat voor mijn gevoel de hele zaak niet klopt. Een hond die net een paar uurtjes in Nederland is, ontsnapt direct in het donker die dag. Zou nog gezien zijn, maar door wie? En er staat ook niets qua tijd bij.

Misschien is hij wel direct doorverkocht en is er melding gemaakt van een vage ontsnapping. Ik heb geen idee, maar ik vind het twijfelachtig. Al kan het natuurlijk prima zo zijn dat er niets vreemds is aan deze zaak. :)
Jij had meteen na het bericht over de tijd deze bedenkingen inderdaad. Ik kan me niet echt voorstellen dat het beestje verkocht is. Over de tijd dat is inderdaad wel vaag. Je kan gelijk hebben, maar denk en hoop van niet.
pi_87739521
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Anders misschien een idee Hart in actie of een dergelijk programma aan te schrijven.
Ik wil dit anders ook wel doen.
Dit heb ik via haar Email ook aangegeven.
pi_87739553
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij had meteen na het bericht over de tijd deze bedenkingen inderdaad. Ik kan me niet echt voorstellen dat het beestje verkocht is. Over de tijd dat is inderdaad wel vaag. Je kan gelijk hebben, maar denk en hoop van niet.
Ik zou wel eens willen weten wie er op dat moment verantwoordelijk was voor het beestje en hoe hij is ontsnapt.
pi_87739577
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:42 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, maar daar blijf je niet mee wegkomen natuurlijk.
Misschien ben ik naief hoor. Lijkt mij dat als je dit onderneemt toch wel uit dierenliefde doet en dan moeten veel honden toch wel goed terecht komen. Waarom zou je dan frauderen voor die paar honderd euro en als zoiets vaak gebeurd dan valt dat toch wel op, lijkt me.
Paar honderd euro?
De honden lopen daar los in de wildernis, ze slepen al die honden hier naar toe, we hebben al genoeg honden hier.
Kijk eens op marktplaats, vandaag zijn er 30 volgende week zijn er 30.
120 advertenties per maand x 250
en dat is misschien ruim, maar het verdiend goed
pi_87739662
Een rondje Google zegt dat van Dutchy Adoptions alleen Szarik is ontsnapt. Verder alleen maar een goede naam.
  Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 01:55:06 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87739665
Tijdje terug liep er nog een topic dat dit hele gedoe niet klopte.
Postte zelfs iemand van zo'n organisatie mee.
Juni/juli ongeveer
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_87739681
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:54 schreef Stali het volgende:
Een rondje Google zegt dat van Dutchy Adoptions alleen Szarik is ontsnapt. Verder alleen maar een goede naam.
Dat kan, maar dat sluit bijv. een nieuwe, corrupte werknemer niet uit.
pi_87739716
Heb dit gevonden rond die tijd: Hond uit het buitenland "adopteren"?

Moet nog even inlezen. Weet niet of het het juiste topic is.
pi_87739884
Toevoeging: Ja, het kan niet anders of dit is het topic, nog op goede pagina ook. Ik werk er echt niet voor. :'). Maar best lullig, ik vond het altijd een mooi idee en begin er anders over te denken nu. Er moet iets veranderen in die landen. In Spanje is het folklore om hazewindhonden met benzine te overgieten en in de hens te steken omdat het zo'n mooi licht effect geeft in het donker. Gewoon gezellig Europa. Kan daar slecht tegen. Maar de honden hierheen halen is geen oplossing.
pi_87740037
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:49 schreef haShem het volgende:

[..]

Paar honderd euro?
De honden lopen daar los in de wildernis, ze slepen al die honden hier naar toe, we hebben al genoeg honden hier.
Kijk eens op marktplaats, vandaag zijn er 30 volgende week zijn er 30.
120 advertenties per maand x 250
en dat is misschien ruim, maar het verdiend goed
Begrijp het wantrouwen hier nu wel iets beter. Hond uit het buitenland "adopteren"?

Geen fijne bedtime stories.

@Vronie, hoop dat je antwoord krijgt op je e-mail en dat ze wel oprecht zijn.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 09:50:10 #41
155227 crew  Guppy
dus
pi_87743050
Ik ben geen voorstander van het adopteren uit het buitenland (maar daarover meer dan genoeg in dat andere topic) maar hoop toch echt dat deze hond wel weer terugkomt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 oktober 2010 @ 09:57:03 #42
163650 Greys
pi_87743226
Hm, het feit dat die advertentie van Marktplaats gehaald is doet me vermoeden dat hij gevonden is inderdaad. Anders haal je niet nu die advertentie al weg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 10:09:55 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87743561
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben geen voorstander van het adopteren uit het buitenland (maar daarover meer dan genoeg in dat andere topic) maar hoop toch echt dat deze hond wel weer terugkomt!
Ik sluit aan. Wellicht dat er nog een antwoord op de mail komt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Admin woensdag 20 oktober 2010 @ 10:45:09 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_87744585
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 01:58 schreef Stali het volgende:
Heb dit gevonden rond die tijd: Hond uit het buitenland "adopteren"?

Moet nog even inlezen. Weet niet of het het juiste topic is.
Ja, dat was het.

pi_87749246
quote:
Een Email ontvangen.
Hij is terecht ^O^ hij zat op een werklpaats,werklui hebben hem gevangen.
  Moderator woensdag 20 oktober 2010 @ 13:00:52 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_87749484
Ooh, happy ending!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')