Mincklerspleinquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:38 schreef Socios het volgende:
Red Light District in Eindhoven bezoeken. Voor een paar tientjes ben je klaar.
Back-up.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:32 schreef HertogJanine het volgende:
Hee hee!
Mijn vriend en ik zijn al een ruime 3,5 jaar samen en van een tijdje terug had hij nog een uitje o.i.d. van me tegoed. Van de week waren we lekker uit eten met zijn tweeën in een simpel eet cafeetje en ik maakte grapjes over hoe 'heet' de date was. Later op de avond kwam hij er toen ineens mee dat hij wist wat voor uitje hij van me wilde: een ECHTE hete date.
Helaas zei hij meteen daarna: 'en nee, niet naar de sauna', wat het eerste was wat ik bedacht.
Nu dacht ik aan uit eten bij een hele pittige mexicaan ofzo, maar daar kan ik het niet bij laten, want uit eten doen we al vrij regelmatig.
Iemand verder ideeën? We wonen in Eindhoven op kamers (niet denderend veel te besteden dus)
Grz!
Die zou wel masterlijk zijn hahahahaquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
Smeer dit op je tepels :
[ afbeelding ]
En daarna nonchalant zeggen . Wat ? Je wilde toch een hete date ?
En hij maar wachten terwijl zijn vriendin hier totaal onbewust van lijkt te zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:39 schreef Jolene22 het volgende:
Haha wat zullen de afgelopen 3,5 jaar samen met die knul saai zijn geweest zeg
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:38 schreef Haque het volgende:
Best ernstig dat er een topic voor nodig is om dat te begrijpenvrouwen
quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:44 schreef Oksel het volgende:
Wie is er er wel eens op een Little Sins feestje geweest?
Weet het wel zeker dat dit een fakert is.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:30 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik vraag me af of dit niet een nep-topic is.
De feesten die hebben bezocht.......leeftijd gemixt, maar veel 20'ers en 30'ers....enkele 40+er.....quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
En? Hoe was de leeftijd / uiterlijk? 50+ en dik? Of rond de 30 en geile MILF's?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef Silenus het volgende:
Vriend van TS: Ik heb echt zin in een hete date!![]()
TS: Oh wat leuk, naar de sauna? Of eten bij de Mexicaan?![]()
Vriend van TS:Nee. Ik bedoel dan meer een spannende date.
![]()
TS: Ahhh ok! Leuk! Een enge film in de bios? Of gaan we in het donker wandelen door het park, hihi?![]()
Vriend van TS:![]()
Nee. Jeweet wel, zo'n ondeugende date.
![]()
TS: Oooohh haha, ja, kattenkwaad uithalen bij de buurman!![]()
Vriend van TS:Nee. Zo'n date waarbij ik je alle hoeken van de kamer laat zien, weet je wel?
TS: Huh, waarom? Ik weet toch hoe ze eruit zien?![]()
Vriend van TS: GAAN WE NA 3,5 JAAR NOU GODVERDOMME EEN KEER NEUKEN OF HOE ZIT DAT?!
TS:
Winnaar!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef Silenus het volgende:
![]()
TS: Ahhh ok! Leuk! Een enge film in de bios? Of gaan we in het donker wandelen door het park, hihi?![]()
![]()
Vriend van TS:Nee. Zo'n date waarbij ik je alle hoeken van de kamer laat zien, weet je wel?
Vriend van TS: GAAN WE NA 3,5 JAAR NOU GODVERDOMME EEN KEER NEUKEN OF HOE ZIT DAT?!
TS:
![]()
![]()
TS:
![]()
![]()
TS:
TS:
![]()
![]()
TS:
![]()
![]()
TS:
Held!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef Silenus het volgende:
![]()
![]()
TS:
Excuses dat ik in de 20 hele lange uren die tussen mijn reactie en het starten van het topic zaten andere niet-belangrijke dingen heb gedaan i.p.v. op een forum zitten...quote:
Wat is dat eigenlijk voor rare vraag? Een activiteit die je als 'heet' zou kunnen omschrijven. WTF!? Wat verwacht je dan dat we zeggen? Das toch een rare vraag, ik bestempel een activiteit zelden als 'heet.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef HertogJanine het volgende:
Hmm... Beetje inschattingsfoutje van me. Ik had hier iets meer niveau verwacht op dit forum.
Ik begon mijn verhaal bewust met het 'we zijn ruim 3,5 jaar samen'-gedeelte, om duidelijk te maken, dat we geen hoteldebotel stelletje meer zijn dat alleen maar seks wil. Het gaat compleet niet om seks, ookal wordt de date daar natuurlijk wel mee afgesloten (en/of begonnen/onderbroken).
Laatste poging in de hoop wat normale reacties te kunnen krijgen; Ik zoek een leuke activiteit die je als 'heet' zou kunnen omschrijven. Zoiets als de sauna, maar hij durft niet naakt, dus dat wil hij niet.
Ik zou het niet vragen als ik zelf iets kon bedenken....quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor rare vraag? Een activiteit die je als 'heet' zou kunnen omschrijven. WTF!? Wat verwacht je dan dat we zeggen? Das toch een rare vraag, ik bestempel een activiteit zelden als 'heet.
Misschien kun je naar een 'heet' land op vakantie gaan.
Ja, zoiets denk ik dus ook steeds.quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:30 schreef Parafernalia het volgende:
Wtf is dan een hete date?
Dat wordt dan toch echt een parenclub hoor...sorry voor het niveau!
Oh sorry hoor, mevrouw Uitdehoogte, maar jij komt hier om advies vragen, dan verwacht ik ook dat je vol verwachting de antwoorden afwacht.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef HertogJanine het volgende:
[..]
Excuses dat ik in de 20 hele lange uren die tussen mijn reactie en het starten van het topic zaten andere niet-belangrijke dingen heb gedaan i.p.v. op een forum zitten...
Inderdaad, het lijkt wel of je onnodig moeilijk loopt te doen TS.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:10 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, mevrouw Uitdehoogte, maar jij komt hier om advies vragen, dan verwacht ik ook dat je vol verwachting de antwoorden afwacht.
En als je met een vaag begrip als "Hete date" komt, zonder dat duidelijk te specificeren, moet je niet verbaasd staan te kijken als mensen er dan maar hun eigen invulling aan geven.
Dan maar weer even on topic: Silenus had gewoon gelijk. Jij roept dat jullie al 3 jaar samen zijn, en dus geen "hoteldebotel stelletje" meer zijn. Maar als je vriend een "hete date" wil, dan wil hij blijkbaar eindelijk gewoon weer eens een "hoteldebotel stelletje" zijn. Ga hem dus lekker de hele dag lopen opgeilen tot hij blauwe ballen heeft, en neuk hem dan alle hoeken van het huis door.
Klaar.
Er waren al wat links gegeven naar wat interessante dingen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef HertogJanine het volgende:
Hmm... Beetje inschattingsfoutje van me. Ik had hier iets meer niveau verwacht op dit forum.
Ik begon mijn verhaal bewust met het 'we zijn ruim 3,5 jaar samen'-gedeelte, om duidelijk te maken, dat we geen hoteldebotel stelletje meer zijn dat alleen maar seks wil. Het gaat compleet niet om seks, ookal wordt de date daar natuurlijk wel mee afgesloten (en/of begonnen/onderbroken).
Laatste poging in de hoop wat normale reacties te kunnen krijgen; Ik zoek een leuke activiteit die je als 'heet' zou kunnen omschrijven. Zoiets als de sauna, maar hij durft niet naakt, dus dat wil hij niet.
Anders versterk je even het idee dat het hem om neuken gaat...quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef HertogJanine het volgende:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef Jumparound het volgende:
R&P staat voor "Rukken&Pijpen" toch Qwerty87?
Natuurlijk denken de mensen aan sex...
Waarom onderscheid jij jezelf van de rest, door over puberjongetjes te spreken, terwijl je precies hetzelfde leest en denkt als iedereen die hier reageert?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:09 schreef Qwerty87 het volgende:
Meis, misschien gaat het jou niet om de seks, maar hem wel. Anders zegt hij niet dat hij een hete date wil en dat jij het maar moet verzinnen. Durven jullie misschien niet letterlijk over seks met elkaar te praten en moet het in geheimtaal? Ik kan me echt niks beters verzinnen en geloof me, ik denk echt niet direct aan seks als ik een beginpost lees zoals heel veel puberjochies hier bij alle beginposts doen
ach, ze zit hier pas netquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Waarom onderscheid jij jezelf van de rest, door over puberjongetjes te spreken, terwijl je precies hetzelfde leest en denkt als iedereen die hier reageert?
Ik onderscheid me niet van de rest, ik zei de "meeste" mensen, lees het topic na als je voorbeelden nodig hebt. En als je zelf geen puberjongetje bent die een reactie geeft die de ts ergens mee helpt, dan hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Waarom onderscheid jij jezelf van de rest, door over puberjongetjes te spreken, terwijl je precies hetzelfde leest en denkt als iedereen die hier reageert?
Volgens mij zei Jumparound dat 1 post voor jou ook alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Musyn het volgende:
Vraag eens aan jouw vriend wat die bedoelt met een 'hete' date. 9 op 10 gevallen bedoelt die dan ook iets gericht op seks
Goed punt! Ik heb meer koffie nodigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Qwerty87 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jumparound dat 1 post voor jou ook al
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Qwerty87 het volgende:
[..]
Geen sorry!Neem een bakkie, dan neem ik er ook nog 1
Nou ja, dat ben ik wel eens, alleen TS ontkent nog steeds dat haar vriend iets met sex bedoeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Qwerty87 het volgende:
Ik vind t meer zielig dat er zoveel mensen zijn die geen moeite doen of kunnen doen om zich in te leven in mensen die niet precies hetzelfde denken als zij. Als zij er nou meer moeite mee heeft dan een gemiddelde Fokker, dan zijn de Fokkers de beste om het haar te leren (blijkbaar) maar dat kan allemaal toch wel iets liever naar een meisje die blijkbaar niet weet hoe het allemaal moet. Imho![]()
mmm koffie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Qwerty87 het volgende:
Ik vind t meer zielig dat er zoveel mensen zijn die geen moeite doen of kunnen doen om zich in te leven in mensen die niet precies hetzelfde denken als zij. Als zij er nou meer moeite mee heeft dan een gemiddelde Fokker, dan zijn de Fokkers de beste om het haar te leren (blijkbaar) maar dat kan allemaal toch wel iets liever naar een meisje die blijkbaar niet weet hoe het allemaal moet. Imho![]()
Nee precies, omdat ze blijkbaar echt de "seinen" niet snapt. Het is net een ventquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef sheotah het volgende:
[..]
Nou ja, dat ben ik wel eens, alleen TS ontkent nog steeds dat haar vriend iets met sex bedoelt
Klopt, ik ben het ook met je eens. Voor mij gaat dat jammer genoeg niet op in dit topic.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Qwerty87 het volgende:
Je reageert niet op mn vraag hoe oud jullie zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef HertogJanine het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef juxtaposition het volgende:
Volgens mij WEET TS ook dat het vriendje iets geils bedoelt, maar vind ze het dan leuk om de dubbele betekenis als grap te gebruiken en heet op een andere manier te bekijken?
Dat, of ze is gewoon fucking dom.
Als ze IETS anders bedenkt, wat niet iets geils is, maar het wel een hete date noemt, zal hij best teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef juxtaposition het volgende:
Volgens mij WEET TS ook dat het vriendje iets geils bedoelt, maar vind ze het dan leuk om de dubbele betekenis als grap te gebruiken en heet op een andere manier te bekijken?
Dat, of ze is gewoon fucking dom.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
Smeer dit op je tepels :
[ afbeelding ]
En daarna nonchalant zeggen . Wat ? Je wilde toch een hete date ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |