ach, ze zit hier pas netquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Waarom onderscheid jij jezelf van de rest, door over puberjongetjes te spreken, terwijl je precies hetzelfde leest en denkt als iedereen die hier reageert?
Ik onderscheid me niet van de rest, ik zei de "meeste" mensen, lees het topic na als je voorbeelden nodig hebt. En als je zelf geen puberjongetje bent die een reactie geeft die de ts ergens mee helpt, dan hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Waarom onderscheid jij jezelf van de rest, door over puberjongetjes te spreken, terwijl je precies hetzelfde leest en denkt als iedereen die hier reageert?
Volgens mij zei Jumparound dat 1 post voor jou ook alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:49 schreef Musyn het volgende:
Vraag eens aan jouw vriend wat die bedoelt met een 'hete' date. 9 op 10 gevallen bedoelt die dan ook iets gericht op seks
Goed punt! Ik heb meer koffie nodigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:50 schreef Qwerty87 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jumparound dat 1 post voor jou ook al
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef Qwerty87 het volgende:
[..]
Geen sorry!Neem een bakkie, dan neem ik er ook nog 1
Nou ja, dat ben ik wel eens, alleen TS ontkent nog steeds dat haar vriend iets met sex bedoeltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Qwerty87 het volgende:
Ik vind t meer zielig dat er zoveel mensen zijn die geen moeite doen of kunnen doen om zich in te leven in mensen die niet precies hetzelfde denken als zij. Als zij er nou meer moeite mee heeft dan een gemiddelde Fokker, dan zijn de Fokkers de beste om het haar te leren (blijkbaar) maar dat kan allemaal toch wel iets liever naar een meisje die blijkbaar niet weet hoe het allemaal moet. Imho![]()
mmm koffie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Qwerty87 het volgende:
Ik vind t meer zielig dat er zoveel mensen zijn die geen moeite doen of kunnen doen om zich in te leven in mensen die niet precies hetzelfde denken als zij. Als zij er nou meer moeite mee heeft dan een gemiddelde Fokker, dan zijn de Fokkers de beste om het haar te leren (blijkbaar) maar dat kan allemaal toch wel iets liever naar een meisje die blijkbaar niet weet hoe het allemaal moet. Imho![]()
Nee precies, omdat ze blijkbaar echt de "seinen" niet snapt. Het is net een ventquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:04 schreef sheotah het volgende:
[..]
Nou ja, dat ben ik wel eens, alleen TS ontkent nog steeds dat haar vriend iets met sex bedoelt
Klopt, ik ben het ook met je eens. Voor mij gaat dat jammer genoeg niet op in dit topic.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:02 schreef Qwerty87 het volgende:
Je reageert niet op mn vraag hoe oud jullie zijn?quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:42 schreef HertogJanine het volgende:
Hmm... Beetje inschattingsfoutje van me. Ik had hier iets meer niveau verwacht op dit forum.
Ik begon mijn verhaal bewust met het 'we zijn ruim 3,5 jaar samen'-gedeelte, om duidelijk te maken, dat we geen hoteldebotel stelletje meer zijn dat alleen maar seks wil. Het gaat compleet niet om seks, ookal wordt de date daar natuurlijk wel mee afgesloten (en/of begonnen/onderbroken).
Laatste poging in de hoop wat normale reacties te kunnen krijgen; Ik zoek een leuke activiteit die je als 'heet' zou kunnen omschrijven. Zoiets als de sauna, maar hij durft niet naakt, dus dat wil hij niet.
QFTquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef juxtaposition het volgende:
Volgens mij WEET TS ook dat het vriendje iets geils bedoelt, maar vind ze het dan leuk om de dubbele betekenis als grap te gebruiken en heet op een andere manier te bekijken?
Dat, of ze is gewoon fucking dom.
Als ze IETS anders bedenkt, wat niet iets geils is, maar het wel een hete date noemt, zal hij best teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef juxtaposition het volgende:
Volgens mij WEET TS ook dat het vriendje iets geils bedoelt, maar vind ze het dan leuk om de dubbele betekenis als grap te gebruiken en heet op een andere manier te bekijken?
Dat, of ze is gewoon fucking dom.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:48 schreef Stokstaart het volgende:
Smeer dit op je tepels :
[ afbeelding ]
En daarna nonchalant zeggen . Wat ? Je wilde toch een hete date ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |