Ze heet Tiffany Mulheronquote:
OMG?!?! hoe? hoe? hoe?quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:53 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
met een random quote die veranderd om het uur.
Scroll maar naar boven, en gij zult vinden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had toch een lekker wijf verwacht eigenlijk.
Deze is lachen, heb je nog een plaatje van het origineel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
Al een redelijk oude screenshot, maar hij is buiten wat icoontjes niet veranderd.
[ afbeelding ]
En als je zin hebt om steeds naar blue screens te kijken van vastlopende pc's haal je een crappy windows pcquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat heet een Mac
Wanneer je zin hebt om honderden euro's uit te geven aan een transparante IM-client, ga dan meteen naar www.apple.com en bestel er een(oh, het kan ook gratis, maar als je dit al niet herkent denk ik niet dat dat je lukt
)
Ik heb haar al vaker zien langskomenquote:
een of ander modelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik heb haar al vaker zien langskomen,kittig ding!
Wie is het?
Inderdaad, dat is DE BAZENWEBSITE voor wallpapers.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:22 schreef Jelmer7 het volgende:
Zet wallbase.net tussen de wallpaper site's, kan je vrijwel alles vinden
Susan Coffeyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:05 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik heb haar al vaker zien langskomen,kittig ding!
Wie is het?
http://tinyurl.com/5wqqsa3quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Besjah het volgende:
Iemand een site met theme's voor Windows 7?
Waar heb je die weg?!quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:17 schreef itchycoo het volgende:
Al een redelijk oude screenshot, maar hij is buiten wat icoontjes niet veranderd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |