Heb je er ook een shirt van?quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de achtergrond echt tof.
Heel mijn kast hangt er vol mee, op wat shirts met tribals na.quote:
Beetje kansloos om dat als bureaublad te nemen idd.quote:
Als achtergrond?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://img138.imageshack.us/img138/4045/justhot2.jpg
ZO haar zou ik doen.
Dat heet een Macquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:15 schreef Lurtt1 het volgende:
http://img258.imageshack.us/i/screenshot20100323at224.jpg/
Ik kwam deze een aantal topics terug tegen;
heeft iemand enig idee hoe je, zoals linksboven, je msn transparant op je desktop kan plaatsen?
Ik denk niet dat hij dat vraagt...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat heet een Mac
Wanneer je zin hebt om honderden euro's uit te geven aan een transparante IM-client, ga dan meteen naar www.apple.com en bestel er een(oh, het kan ook gratis, maar als je dit al niet herkent denk ik niet dat dat je lukt
)
quote:Lees je de OP niet ofs?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef RicoSteinmann het volgende:
Hoe krijg ik nu zo'n digitale klok verwerkt in m'n bureaubladachtergrond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Kapot!quote:tap 2: Dan download en installeer deze skin.
Toffe afbeelding!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
De wallpaper is een gedeelte van een clip van mijn vriend dat in de maak is.
Zozo, mooi shot, knap hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:20 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
De wallpaper is een gedeelte van een clip van mijn vriend dat in de maak is.
Dankje.quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:30 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Toffe afbeelding!
Plaatje kwam ik vandaag nog tegen in het gitaristentopic!
Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |