Dat dus, ik snap TS niet.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:15 schreef Socios het volgende:
Hoezo stortte ´ie geld dan? Jij zou toch zelf geld moeten overmaken als je zulks dure lego koopt?
iddquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:15 schreef Socios het volgende:
Hoezo stortte ´ie geld dan? Jij zou toch zelf geld moeten overmaken als je zulks dure lego koopt?
hij moest eerst geld overmaken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:26 schreef Monco10 het volgende:
Wazige OP.... waar is de verkoper ingetrapt dan? Jouw troll actie was toch het bieden van een extreem hoog onrealistisch bedrag, waarom zou hij dan geld hebben overgemaakt naar jou?
TS heeft getrolled op Marktplaats en een hoop geld geboden op een lego item dat niks waard is.quote:
heb je een fake advertentie geopend? en .. iemand ging er serieus op in, en je hebt hem je echte banknummer met echte naam gegeven en hij heeft daadwerkelijk geld overgemaakt?quote:
Eigenlijk heb je gewoon een normale MP transactie gedaan met als verschil dat je de waren niet daadwerkelijk hebt en je dus eigenlijk die gast oplicht.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:39 schreef fespo het volgende:
nee maar hij trapte er wel in!
maar zal wel opgelost zijn nu!!!!
nee hij heeft de waren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gewoon een normale MP transactie gedaan met als verschil dat je de waren niet daadwerkelijk hebt en je dus eigenlijk die gast oplicht.
Goeie grap, bassie
alsof iemand met een volle kar de Ah binnengaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef Kabolter het volgende:
TS, wat je kan doen om je gangsterimago op te krikken:
Je gaat een supermarkt in en vult 2 winkelwagentjes met dezelfde spullen. Eentje reken je af en de andere laat je gewoon in een winkelpad staan.
Die je hebt afgerekend geef je snel mee aan een vriend. Nu ga je snel terug de supermarkt in. Pakt een doos tampons (dan valt de eventuele zenuwachtigheid niet zo op) en zegt dat je deze bent vergeten en geeft het meisje achter de kassa de doos tampons. Die reken je af en met de rest van de boodschappen rijd je zo door.
Heb je bijna 2 keer zoveel boodschappen voor de prijs van 1.
Wel als je iets bent vergeten (de zenuwachtigmakende tampons in dit geval). Automatisme en denkvermogen van de meeste minderjarige kassameisjes is in jouw voordeel. Geloof me maar, het werkt echt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:55 schreef fespo het volgende:
[..]
alsof iemand met een volle kar de Ah binnengaat
omdat hij eerst geld zou overmaken, en daarna ik.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef Monco10 het volgende:
TS, hoe onduidelijk kun je zijn? Je bent een kloon van EchtJammer ofzo? Daar link je naartoe namelijk.
Als de verkoper de waren heeft waarom moet hij dan jou betalen? Geef eens antwoord.
nou suc6quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:57 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Wel als je iets bent vergeten (de zenuwachtigmakende tampons in dit geval). Automatisme van de kassameisjes is in jouw voordeel. Geloof me maar, het werkt echt.
Dat is de TS van jouw troll topic.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:58 schreef fespo het volgende:
[..]
omdat hij eerst geld zou overmaken, en daarna ik.
ik ken "EchtJammer" niet.
Ik ben te oud geworden hiervoor.quote:
het is al opgelost beste Monco10. zal er geen last meer van hebben.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dat is de TS van jouw troll topic.
En waarom zou hij geld moeten overmaken, met welk doel?
ik heb ook geen interesse.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:01 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Ik ben te oud geworden hiervoor.
100 euro ga ik nou niet echt zoveel moeite/ voor doen. En ondanks dat de risico's gelijk zijn, zijn de gevolgen op oudere leeftijd gevoelsmatig toch wat groter.
het zal wel goed zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:04 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Heel fijn. Maar we weten nog steeds niet waarom hij jou moet betalen.... ?
watn tering mongool ben je ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:06 schreef fespo het volgende:
[..]
het zal wel goed zijn.
ben weg nu hoor.
Heb je al genoeg en dat zijn nog eens geen lemmingen van dit topicquote:Op maandag 18 oktober 2010 04:13 schreef BlueMage het volgende:
Nu is het even wachten op degene die is opgelicht om hier een topic "opgelicht op MP, wat nu?!" te openen.
Kun je niet het geld terugstorten met zo van, ken deze persoon niet en heb hem niks gegeven? Je kan dan toch gewoon beweren dat iemand van wie je iets op marktplaats had gekocht en die zodoende je naam en rekeningnummer wist, je gegevens voor een grap misbruikt heeft?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:15 schreef Socios het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |