Panische moeders, als het aan hun ligt loopt in elke straat een vieze man met een regenjas die kinderen snoepjes aanbiedtquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat sowieso, en het zou best eens kunnen dat het geen echte kinderlokker was.
Pepijn kan allesquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pepijn kan niet zo goed frans
Frans is dan ook een rot taalquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beide denk ikquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef teamlead het volgende:
Is die Fournieret nu een pedo of een maagdenfetishist?
Een exhibitionistische seriemoordenaar en serieverkrachterquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef teamlead het volgende:
allebei?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef teamlead het volgende:
Pepijn vergist zich niet. Die Fransen vergissen zichquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maagenfetishist met voorkeur voor jailbaitquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:12 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Pepijn vergist zich niet. Die Fransen vergissen zich
Hoezo, hij heeft nog maar 1 iemand vermoordquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een exhibitionistische seriemoordenaar en serieverkrachter
Allebei kan ook nog ja....quote:
Fransen sowiesoquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Pepijn vergist zich niet. Die Fransen vergissen zich
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft nog maar 1 iemand vermoord
die mango red chilli is anders best lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die chipssmaken
Paprika, cheese/onion
eens kijken of er nog mensen zijn die Swahili beheersenquote:
Zat ook al te denken...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niks grappigs te verzinnen
Meestal komt het pas als je een paar grappige van anderen hebt gelezenquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft een beetje het haar van adriaan
Kennelijk nietquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is die celmaat zijn nieuwe kompaan?
kwam nu ook niet verder dan wegwijspietquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meestal komt het pas als je een paar grappige van anderen hebt gelezen
manier van lopen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:26 schreef teamlead het volgende:
hoe weet ie nou dat die 20 jarige studente nog maagd is dan
quote:
dat dan weer wel jaquote:
Geld ging onder de tafel doorquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef teamlead het volgende:
en niemand die zich afvraagt waar hij dat geld vandaan haalt ofzo
heb wel es mannen horen beweren dat ze aan de manier van lopen konden zien of een meisje nog maagd wasquote:
moet je hier in Nederland eens proberen... alles is hier aan elkaar gekoppeld. In no time staat de belastingdienst op je stoepquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geld ging onder de tafel door
Na een flinke beurt kunnen ze nog wel eens anders lopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb wel es mannen horen beweren dat ze aan de manier van lopen konden zien of een meisje nog maagd was
kan me nog voorstellen dat je aan de manier van lopen herkent dat iemand net ontmaagd is, maar verder......quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb wel es mannen horen beweren dat ze aan de manier van lopen konden zien of een meisje nog maagd was
ja of die hele nacht gepaald is... maar verder inderdaad, afdeling sterke verhalenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan me nog voorstellen dat je aan de manier van lopen herkent dat iemand net ontmaagd is, maar verder......
spannendquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:31 schreef tralalala het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie dit leuk/interessant vinden...
Ik vind Jambers baziger klinken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
spannend
En pepijns stem
tja... als je persé een maagd wilt...quote:
te bizar voor woorden hequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij blijft er ook echt mee wegkomen
quote:
ja... en dan alleen omdat hij zelf een fout maakt...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
na 15 jaar eindelijk gaat er een lampje branden
Uitkijken, ik ben eens gebanned om zulke opmerkingenquote:
die agenten moeten zich toch rot schamenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja... en dan alleen omdat hij zelf een fout maakt...
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het had zo een fokker kunnen zijn.
wat een ongelofelijk trieste site weerquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het had zo een fokker kunnen zijn.
Ja, lekkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
poging voor nieuwe "Koekje d'rbij?
Het is bijna afgelopenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef teamlead het volgende:
ik ga langzaam aan afsluiten. Morgen weer vroeg dag en mijn vrouw wil ook graag nog even aandacht geloof ik
hm. nah... nog even danquote:
trustequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:52 schreef teamlead het volgende:
ik ga langzaam aan afsluiten. Morgen weer vroeg dag en mijn vrouw wil ook graag nog even aandacht geloof ik
en nu maar hopen dat ze niet gaat teruglezenquote:
Is het ook een fokker dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat ze niet gaat teruglezen
dan heb je wel wat uit te leggenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat ze niet gaat teruglezen
Tja, Nederland...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:56 schreef roos85 het volgende:
in 2008 veroordeeld, 30 jaar cel??? wat is dit voor onzin??
Unfair dan, ik geef gewoon mijn visie op de personen zelf, niet op de situatie.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Uitkijken, ik ben eens gebanned om zulke opmerkingen
Ik moet morgen naar schoolquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neeeee, het is vakantie!!
Heb vanaf donderdag vakantiequote:
waaaaaaaaquote:
Fear Factorquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waaaaaaaa
Weet iemand nog iets leuks om te doen met mijn vriendin.. We wilden efteling maar das te druk in de vakantie. Beverwijkse bazaar is in het weekend en dan kan zij niet
in Brabant is het geen vakantiequote:Op maandag 18 oktober 2010 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waaaaaaaa
Weet iemand nog iets leuks om te doen met mijn vriendin.. We wilden efteling maar das te druk in de vakantie.
Volgens de efteling site welquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
in Brabant is het geen vakantie![]()
doordeweekse dagen zijn over het algemeen niet zo druk
Sinterklaaskapoentjequote:
superrrtuxxx, geef me wat tuc's.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinterklaaskapoentje
Gooi wat in m'n schoentje
Gooi wat in m'n laarsje
Danku sinterklaasje
Ik dacht nu krijg ik wel wat, maar dat valt tegen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
superrrtuxxx, geef me wat tuc's.
Jammerquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Goeiemiddag
Bleh 2 afwijzingen op 1 dag![]()
Je Nederlands was te goed?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja
Ik ben ook steeds aan het vragen van : Waarom is de keuze niet op mij gevallen?
Was je weg?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:57 schreef Maraca het volgende:
Bah, heb mijn pakketje gemistNu gaan ze het morgen weer proberen, dus waarschijnlijk kan ik het pas woensdag of donderdag ophalen
Hallo daarquote:
Vanmorgen jaquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanmorgen jaMaar postbode belde net aan
Wat een service
Gewoon hem in de usb2.0 stoppen en het is geinstalleerdquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef Maraca het volgende:
Wat een geil toetsenbord is het ookEven installeren
quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:16 schreef Maraca het volgende:
Wat een geil toetsenbord is het ookEven installeren
Als je eerst de hele boel moet ombouwen om te kunnen gamen in de woonkamer, en dat verholpen kan worden door middel van een toetsenbord, dan scheelt dat enormquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is er spannend aan een toetsenbord.![]()
Mja ik ben niet zo van het gamen, dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je eerst de hele boel moet ombouwen om te kunnen gamen in de woonkamer, en dat verholpen kan worden door middel van een toetsenbord, dan scheelt dat enorm
Denk het ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja ik ben niet zo van het gamen, dat zal het wel zijn.
Ik heb nu een streamertje gekochtquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je eerst de hele boel moet ombouwen om te kunnen gamen in de woonkamer, en dat verholpen kan worden door middel van een toetsenbord, dan scheelt dat enorm
Een KLB-topic over je verjaardag, dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Saai
Maar wel gewoon gekeken naar WMB en RMV natuurlijk
En m'n verjaardag gevierd met familie en vrienden. Which reminds me: daar moet ik nog even een topic over moet openen in KLB
Mwoah zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 18 oktober 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een KLB-topic over je verjaardag, dat klinkt niet goed.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb nu een streamertje gekocht![]()
http://www.bol.com/nl/p/c(...)DVNLGOO0020130116bxu
Erg tevree
Dat is ook hightech, ik had er ooit 1 zonder video.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat hightech hier allemaal. Mijn tv:
[ afbeelding ]
Ja, serieus. Sorry Maraca
Zo'n één heb ik ook!quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat hightech hier allemaal. Mijn tv:
[ afbeelding ]
Ja, serieus. Sorry Maraca
Ik spaar met movieminutes. Nou kon je om 20:00 bij de movieminutes mega monday kon je op een speciale pagina die ze gaven een game voor de xbox360/ps3 gratis bestellen (alleen verzendkosten)quote:
Geenquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
Wat voor hardeschijf ga je erin doen?
Mijn tv kan zelf al die formaten aan, even usbhardeschijf erin doen en klaar
Lekker lui dusquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:25 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen. Lekker streamen man. Heb hier een NAS staan waar alles binnenkomt, en mijn PC s een UPNP share
Ik niet, ik ben Rob zo zatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis het nu al.
Hij rent altijd weg als er wat opgelost moet worden. Bespreek het met je reisleider, want dit kan ECHT niet. Doei!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben Rob zo zat
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:47 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hij rent altijd weg als er wat opgelost moet worden. Bespreek het met je reisleider, want dit kan ECHT niet. Doei!![]()
Die van mijn leerlingen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
??
Wiens proefwerken moet je nakijken
Natuurlijk is het altijd schoon bij hem!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Ik hoorde trouwens dat BNN bij zijn restaurant kwam om een aantal speedsjeks te doen, bleek allemaal in orde.
doet ie alsof hij een grote drol moet leggen ofzoquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
doet ie alsof hij een grote drol moet leggen ofzo
Echt heel smerig een drol in de wc! Toppunt van ranzigheid bah!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ http://img111.imageshack.us/img111/4013/rgeus3sg.jpg&t=1]afbeelding ]
Er zijn goedkopere manieren om aan een game te komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand nog final fantasy XIII of eternal sonata kopen? 20 en 10 euro
die games kan je goedkoper kopen bij een andere niet nader genoemde sitequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand nog final fantasy XIII of eternal sonata kopen? 20 en 10 euro
Champions League voetbalquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Doler12 het volgende:
Is er vanavond nog wat op de buis te zien?
Opgelichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Doler12 het volgende:
Is er vanavond nog wat op de buis te zien?
je kan eigenlijk geen zondagavond missen he, waarom was je er niet?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef TheKC het volgende:
Ja ik zag het. Maraca heeft me ook al in de top 10 ingehaald
. En dat allemaal omdat ik 1 avondje er niet was
Was naar Walibiquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
je kan eigenlijk geen zondagavond missen he, waarom was je er niet?
Je had een ban op je verjaardag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, ik ben er al een paar keer niet geweest. Jarig en ban
Leuk verjaardagscadeau van fok !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, ik ben er al een paar keer niet geweest. Jarig en ban
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:02 schreef TheKC het volgende:
Ja ik zag het. Maraca heeft me ook al in de top 10 ingehaald
. En dat allemaal omdat ik 1 avondje er niet was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:57 schreef Doler12 het volgende:
Als je voetbal nog niet gezien hebt niet klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Insgelijksquote:
Dat is ook niet handigquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:10 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou lekker zeg, schrijf ik me in bij Randstad voor 36-40 uur per week in de administratie sector .Er zou nog contact met me opgenomen worden en wat krijg ik
Beste Stephan,
Vanmorgen was je even bij ons op de vestiging. Ik heb je CV besproken met mijn collega en helaas zijn er momenteel geen mogelijkheden en zullen we de sollicitatieprocedure niet met je voortzetten.
Ik wens je veel succes met het vinden van een passende baan.
Dus blijkbaar ben ik weer uitgeschreven
quote:Ik ga morgen eens bellen, vragen hoe het er nou mee zit
quote:Voetbal is kut, dus lijkt me niet zo moeilijk.
quote:oh okOp woensdag 20 oktober 2010 22:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ze moeten winnen en ze hebben zoveel kansen
quote:+ een huilende Duitser
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Epische TV volgende week, groeten uit de rimboe, paranormale kinderen en fans!
Nieuwe SBS avond hier??
quote:Hij pakte mijn topicOp woensdag 20 oktober 2010 22:36 schreef roos85 het volgende:
waarom zijn er geen stats van vandaag en gister
quote:Hoor ik nou een lama schijten
quote:Don't shoot the messengerOp woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een poepuitspraak, lama schijten..
quote:Moet je Piles even pm'en.Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef roos85 het volgende:
maar kan een mod nog de stats aanpassen adhv dit topic?
quote:Waarom is het stom als je een PM stuurt of de TT kan worden aangepast
quote:moet de TT aangepast worden dan?Op woensdag 20 oktober 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom is het stom als je een PM stuurt of de TT kan worden aangepast
quote:Ja als de TT niet klopt dan wordt hij niet toegevoegd, volgens mij moet het TVSC zijn ipv TV SCOp woensdag 20 oktober 2010 23:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
moet de TT aangepast worden dan?
Is Piles een mod of ?
quote:A6Op donderdag 21 oktober 2010 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb ik vakantie, staan ze hier vanaf half 8 vanmorgen al met van die bladblazers voor de deur
Nja, ik moet om half 1 toch werken. Druk dagje wordt het. Met de auto van Schiedam naar Wieuwerd rijden, dan met de trein weer terug en meteen door naar het theater voor de Blues Brothers
Maar ja, ben allang blij dat ik m'n geld kan verdienen door in een auto en een trein te zitten
quote:Ik ben hiker. Komt erop neer dat ik lege auto's van klanten naar garage's/autodealers/leasemaatschappijdepots (goed scrabblewoord
quote:GaafOp donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben hiker. Komt erop neer dat ik lege auto's van klanten naar garage's/autodealers/leasemaatschappijdepots (goed scrabblewoord) en dat soort dingen rij (of andersom, vanaf die dingen naar de klant toe).. Enige voorwaarde is een half jaar in bezit van een rijbewijs en een week-OV.
quote:Hoe verdien je dan geld in de trein?Op donderdag 21 oktober 2010 11:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben hiker. Komt erop neer dat ik lege auto's van klanten naar garage's/autodealers/leasemaatschappijdepots (goed scrabblewoord) en dat soort dingen rij (of andersom, vanaf die dingen naar de klant toe).. Enige voorwaarde is een half jaar in bezit van een rijbewijs en een week-OV.
quote:Week-ov, besparen dusOp donderdag 21 oktober 2010 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe verdien je dan geld in de trein?Of bespaar je treinkosten..?
quote:
quote:Mwoah, meestal standaard lease-auto's als VW Passat, Renault Laguna en dergelijke, maar ik heb ook al auto's als BMW 520d, Volvo S80 2.5T en Lexus IS220d gereden.Op donderdag 21 oktober 2010 11:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
GaafWat is de mooiste auto die je mocht wegbrengen?
quote:Je krijgt in het OV gewoon doorbetaald. M'n werktijd begint dus als ik hier op de trein stap en het eindigt als ik weer uitstap.Op donderdag 21 oktober 2010 11:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe verdien je dan geld in de trein?Of bespaar je treinkosten..?
quote:LexusOp donderdag 21 oktober 2010 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, meestal standaard lease-auto's als VW Passat, Renault Laguna en dergelijke, maar ik heb ook al auto's als BMW 520d, Volvo S80 2.5T en Lexus IS220d gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |