Mijn aandeel:quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:46 schreef penny-wise het volgende:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:56 schreef itchycoo het volgende:
(intro duurt ff, maar dan krijg je wat mij betreft ook wat)
Sinds dit laatst op een crematie is gedraaid:
dies idd mooi en gevoelig! Echt mooi!quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Van best wel veel liedjes, maar sinds vanmiddag deze:
Van die moet ik echt huilen, zo'n mooi nummer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:33 schreef candygirl het volgende:
Dat nummer van Andrea Bocelli wilt m'n oma ook op dr begravenis..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:09 schreef KarinJ. het volgende:
Omdat dit op de begrafenis van mijn moeder werd gedraaid
Omdat..........
quote:Oh, daar krijg ik ook kippenvel van, maar om een totaal andere reden!Op dinsdag 19 oktober 2010 18:39 schreef DeZoektocht het volgende:
Deze tegengekomen op een avond dat ik het echt even niet meer zag zitten:
Het laatste couplet
quote:zooo mooi deze versie... (sowieso een prachtig nummer)
quote:Heel mooi. Kon het niet maar is erg ontroerend.
quote:ow ik bedoelde eigenlijk coldplay zie ik nuOp vrijdag 22 oktober 2010 11:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zooo mooi deze versie... (sowieso een prachtig nummer)
quote:Oeps, je hebt gelijk. Ik heb je 1e post bekeken (waar geen bewegend beeld bij is). Klinkt als violen maar dat zijn het dus niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:46 schreef KarinJ. het volgende:
Pedroso het zijn geen violen, het zijn 4 bassen.( ze spelen ook Metallica enzo, errug leuk!)
Er is ook een versie met een zangeres, maar die heb 't net niet.![]()
Hoewel ik Lady in Red eigenlijk mooier vind, zat ik tijdens een consent met dik kippenvel en liepen de tranen over mijn wangen........Wat kan die man een gevoel in zijn stem leggen zeg !
quote:
quote:Chris de Burgh en PatOp vrijdag 22 oktober 2010 17:46 schreef KarinJ. het volgende:
Pedroso het zijn geen violen, het zijn 4 bassen.( ze spelen ook Metallica enzo, errug leuk!)
Er is ook een versie met een zangeres, maar die heb 't net niet.![]()
Hoewel ik Lady in Red eigenlijk mooier vind, zat ik tijdens een consent met dik kippenvel en liepen de tranen over mijn wangen........Wat kan die man een gevoel in zijn stem leggen zeg !
quote:Ne Me Quitte Pas, mooi nummer... Heb persoonlijk wat meer met de harmonica versie van Toots Thielemans.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Ook altijd wel lekker om in weg te zwijmelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |