Ik mis de onderkantquote:Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef dnzl het volgende:
[..]
Nou nou, ik tel toch al 5 verschillende kledingstukken.
Volgende keer beter!quote:
Thanks. Dit vat ik op als compliment (no bullshit).quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Shirt + trui + jasje + stropdas + pochet + uiteenlopende kleuren = geen geslaagde combo..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat ie niet op half 7 hangt zoals de gemiddelde baggy jeans.
Ik kan het wel waarderen.quote:
Haha, dat ben ik helemaal niet.quote:
Haha, ja ik snapte het al nietquote:Op donderdag 4 november 2010 01:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Haha, dat ben ik helemaal niet.Kwam dat op lookbook tegen en deed me heel erg aan choclat denken.
Vind het overigens wel een hele leuke stijl.
Ik lurk al lang, maar zal vrij binnenkort wel iets plaatsen, oke?
Ik houd ook wel van jouw jas ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha, ja ik snapte het al niet. Maar toen choclat reageerde begreep ik het ineens.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik houuuud van mijn jasssss.
Hoodie van de H&M, overhemd van Esprit (staat op de site onder EDC Youth), jeans 'Jim' van The Sting en schoenen van DC.quote:
haha vettttquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:48 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Magische trui
was er niet ergens een topic voor nieuw verkregen kleding?
Show je nieuwe kleding #49quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:48 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Magische trui
was er niet ergens een topic voor nieuw verkregen kleding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef electronique het volgende:
nel veerkamp outfit![]()
[ afbeelding ]Je hoofd is grijs lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke outfit
Love will tear us apart (Joy Division)
Leuke outfit! Is dat de zara blouse? En waar zijn je schoenen van?quote:
Yes zara. En dat zijn de glitterschoentjes van de H&Mquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuke outfit! Is dat de zara blouse? En waar zijn je schoenen van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |