quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe jas
[ afbeelding ]
Slechte paint edit, maar had geen zin om 5 seconde langer bezig te zijn
quote:Nice.Op donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe jas
[ afbeelding ]
quote:Echt een leuke jasOp donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe jas
[ afbeelding ]
quote:De volle mep vind ik ook nog wel oké zolang het een goede peacoat is van goed wol.Op donderdag 28 oktober 2010 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Thanks! Maison de Bonneterie in Amsterdam, hebben ze nu jassensale t/m 31 oktober, 80 euro korting op deze, 150 eu, best schappelijk voor hun prijzen normaliter
quote:Zeker, maar mijn portemonnee heeft ook een bodemOp vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De volle mep vind ik ook nog wel oké zolang het een goede peacoat is van goed wol.
OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:De pet staat je tofOp vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De volle mep vind ik ook nog wel oké zolang het een goede peacoat is van goed wol.
OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik vind het niet een van je leukste outfits maar wel mooiOp vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mooi!Op donderdag 28 oktober 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe jas
[ afbeelding ]
quote:Haar is lang geworden en geen zin om te stylen, dus ff lekker een cap dragen.
quote:You're welcome. Ik zie er vandaag uit als een zwerver, dus geen picsOp vrijdag 29 oktober 2010 15:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Haar is lang geworden en geen zin om te stylen, dus ff lekker een cap dragen.Thnx nog (en electronique en Rookert).
quote:Thnx, ik doe amper moeite voor een casual outfit als dat is wat je bedoelt. Bij een smart casual outfit let ik meer op welk overhemd bij welk jasje past etc. Jij hebt een tof jasje aan wat ik zag op de foto.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:19 schreef dnzl het volgende:
Ik vind die outfits van Don Diablo altijd wel tof maar een beetje meer sprezzatura kan geen kwaad
quote:blazersOp vrijdag 29 oktober 2010 12:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe jas! Heeft ie ook een ritssluiting of niet? Vind ik altijd maar jammer, maar denk dat je met drukknopen en houtjetouwtje wel genoeg hebtquote:
I likequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:13 schreef Danielle83 het volgende:
Een dagje shoppen in R'dam levert o.a. dit op:
[ afbeelding ]
Mooie fit van je jeans. Mag ik vragen welke broek dat is?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:13 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thanks, jeans zijn van heavy project.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:58 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Mooie fit van je jeans. Mag ik vragen welke broek dat is?
in mn vorige post had ik de jas ook al aan, en dat was voor die look gepost werdquote:
Je lach en mutsje.quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef Johnny.D het volgende:
Nice Deb! [ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef guitarist het volgende:
Neuwe schoenen. http://twitpic.com/32wqac/full Voor de rest geen foto nu, zal ik vanavond wel even maken!
Alleen wel blaren nu, leer moet echt ingelopen worden
Nou sorry hoor dat ie niet op half 7 hangt zoals de gemiddelde baggy jeans.quote:
Jeeej.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt is heel licht grijs melee en maar weer een keer baggy jeans.
waarom heb je je telefoon vast?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt is heel licht grijs melee en maar weer een keer baggy jeans.
Mooie schoenenquote:Op woensdag 3 november 2010 01:21 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook een muts en koptelefoon op
Cute!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb alleen maar een crappy foto van eergisteren maarja he, kan ik ook eens hier postenen elke pic in het topic is mooi meegenomen
[ afbeelding ]
Zag er wel twee keer zo sjiek as usual uit, maar who's counting
Streepjesquote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Danielle83 het volgende:
Duidelijk mijn zwart/witte dag
[ afbeelding ]
Haha, dankje! Ik ga vandaag toch voor een soort van half in half uitquote:Op woensdag 3 november 2010 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
leuk :] alleen ben ik er nog niet over uit of ik trui in broek of over broek heen mooier vind, oh well :]
Ik heb geen fotowaardig outfit aan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vintage allstars + circle of trust baggy jeans + american apparel men tee
[ afbeelding ]
Nou nou, ik tel toch al 5 verschillende kledingstukken.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
er is haast geen fuck te zien.
Ik mis de onderkantquote:Op woensdag 3 november 2010 16:25 schreef dnzl het volgende:
[..]
Nou nou, ik tel toch al 5 verschillende kledingstukken.
Volgende keer beter!quote:
Thanks. Dit vat ik op als compliment (no bullshit).quote:Op woensdag 3 november 2010 19:28 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Shirt + trui + jasje + stropdas + pochet + uiteenlopende kleuren = geen geslaagde combo..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nou sorry hoor dat ie niet op half 7 hangt zoals de gemiddelde baggy jeans.
Ik kan het wel waarderen.quote:
Haha, dat ben ik helemaal niet.quote:
Haha, ja ik snapte het al nietquote:Op donderdag 4 november 2010 01:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Haha, dat ben ik helemaal niet.Kwam dat op lookbook tegen en deed me heel erg aan choclat denken.
Vind het overigens wel een hele leuke stijl.
Ik lurk al lang, maar zal vrij binnenkort wel iets plaatsen, oke?
Ik houd ook wel van jouw jas ja.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha, ja ik snapte het al niet. Maar toen choclat reageerde begreep ik het ineens.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik houuuud van mijn jasssss.
Hoodie van de H&M, overhemd van Esprit (staat op de site onder EDC Youth), jeans 'Jim' van The Sting en schoenen van DC.quote:
haha vettttquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:48 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Magische trui
was er niet ergens een topic voor nieuw verkregen kleding?
Show je nieuwe kleding #49quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:48 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Magische trui
was er niet ergens een topic voor nieuw verkregen kleding?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef electronique het volgende:
nel veerkamp outfit![]()
[ afbeelding ]Je hoofd is grijs lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke outfit
Love will tear us apart (Joy Division)
Leuke outfit! Is dat de zara blouse? En waar zijn je schoenen van?quote:
Yes zara. En dat zijn de glitterschoentjes van de H&Mquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuke outfit! Is dat de zara blouse? En waar zijn je schoenen van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |