nicequote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef guitarist het volgende:
Neuwe schoenen. http://twitpic.com/32wqac/full Voor de rest geen foto nu, zal ik vanavond wel even maken!
Alleen wel blaren nu, leer moet echt ingelopen worden
Nou sorry hoor dat ie niet op half 7 hangt zoals de gemiddelde baggy jeans.quote:
Jeeej.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt is heel licht grijs melee en maar weer een keer baggy jeans.
waarom heb je je telefoon vast?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:01 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt is heel licht grijs melee en maar weer een keer baggy jeans.
Mooie schoenenquote:Op woensdag 3 november 2010 01:21 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook een muts en koptelefoon op
Cute!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb alleen maar een crappy foto van eergisteren maarja he, kan ik ook eens hier postenen elke pic in het topic is mooi meegenomen
[ afbeelding ]
Zag er wel twee keer zo sjiek as usual uit, maar who's counting
Streepjesquote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Danielle83 het volgende:
Duidelijk mijn zwart/witte dag
[ afbeelding ]
Haha, dankje! Ik ga vandaag toch voor een soort van half in half uitquote:Op woensdag 3 november 2010 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
leuk :] alleen ben ik er nog niet over uit of ik trui in broek of over broek heen mooier vind, oh well :]
Ik heb geen fotowaardig outfit aan.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
vintage allstars + circle of trust baggy jeans + american apparel men tee
[ afbeelding ]
Nou nou, ik tel toch al 5 verschillende kledingstukken.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
er is haast geen fuck te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |