Leuk als opvulling op de bank bij PSV.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als jullie Ooijer zo zien spelen, balen jullie dan er niet een klein beetje van dat hij niet nog een jaar voor PSV gespeeld had?
Ooijer baalt zelf meer, want dat shirt staat hem echt niet....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als jullie Ooijer zo zien spelen, balen jullie dan er niet een klein beetje van dat hij niet nog een jaar voor PSV gespeeld had?
neequote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Balen is een groot woord. Maar het is wel duidelijk dat we er niet bepaald op vooruit zijn gegaan en hij nu waarschijnlijk ook bij PSV hele wedstrijden had gespeeld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Als je een beetje creatief bent kun je tientallen goede streams vindenOp woensdag 20 oktober 2010 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Joehoe morgen weer teletekstsupporteren omdat Utrecht - Steaua zogenaamd een wedstrijd is die meer mensen aanspreekt.
quote:Dit. Bouma kan het niveau nog veel beter aan...Op woensdag 20 oktober 2010 17:13 schreef Gorill0r het volgende:
Ooijer kent zijn goede momenten maar hij kan je team ook in een benarde positie brengen zoals we zagen gisteravond met die rode kaart. Ik rouw er niet om dat hij weg is bij psv.
Bouma > Ooijer.
quote:^^Op woensdag 20 oktober 2010 17:37 schreef Rucebo het volgende:
We hebben toch allemaal duidelijk kunnen zien vorig seizoen dat Ooijer het niveau niet meer aankon, dus om daar nu weer over te beginnen. Ik mis hem totaal niet.
quote:Hehe maar hij is lekker van AjaxOp woensdag 20 oktober 2010 12:55 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Balen is een groot woord. Maar het is wel duidelijk dat we er niet bepaald op vooruit zijn gegaan en hij nu waarschijnlijk ook bij PSV hele wedstrijden had gespeeld.
quote:Dat dus.Op woensdag 20 oktober 2010 17:37 schreef Rucebo het volgende:
We hebben toch allemaal duidelijk kunnen zien vorig seizoen dat Ooijer het niveau niet meer aankon, dus om daar nu weer over te beginnen. Ik mis hem totaal niet.
quote:Ze mogen hem hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 19:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hehe maar hij is lekker van Ajax
Ja de Defensie is hetgeen wat zorgen mag baren bij PSV!
Voor de rest gewoon een goed team; Maar de Coach![]()
Op trainingen moet hij een heel ander persoon zijn dan in de media, dat mag ik hopen dan want man wat is het toch en inspiratieloze coach zonder enig zelfvertrouwen.
quote:Heb je toevallig Ziggo? Zoja dan heb je Eredivisie Live 1 deze maand gratis onder digitaal kanaal nummer 421. Anders is het stream of teletekstOp woensdag 20 oktober 2010 07:51 schreef Lemming22 het volgende:
Joehoe morgen weer teletekstsupporteren omdat Utrecht - Steaua zogenaamd een wedstrijd is die meer mensen aanspreekt.
quote:Ja leuk, maar wanneer jij een race moet rijden tegen een paar hele snelle auto's en je hebt alleen de keus tussen een tragere auto en nog tragere auto, welke kies je dan?Op woensdag 20 oktober 2010 17:37 schreef Rucebo het volgende:
quote:Komt ie wel op EL?Op woensdag 20 oktober 2010 20:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb je toevallig Ziggo? Zoja dan heb je Eredivisie Live 1 deze maand gratis onder digitaal kanaal nummer 421. Anders is het stream of teletekst
quote:Aan de ene kant zeggen dat Afellay niet vroeg genoeg gebracht is, en wel de ontwikkeling van andere spelers tegenhouden door Ooijer, die ver over de top is op te stellen? Ik snap het niet echt.Op donderdag 21 oktober 2010 17:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wanneer jij een race moet rijden tegen een paar hele snelle auto's en je hebt alleen de keus tussen een tragere auto en nog tragere auto, welke kies je dan?
Ook al voldeed Ooijer niet, hij was een meerwaarde geweest tov wat we er nu hebben staan.
quote:Veel speelt?, jij bent grappigOp donderdag 21 oktober 2010 17:46 schreef rubbereend het volgende:
Het is gewoon heel makkelijk, Ooijer was vorig jaar een drama en werd met de week minder. Hij is oud dus beter gaat hij niet worden. Hoogstens trager. Bij PSV liet hij zien het niveau niet meer aan te kunnen. Makkelijk beslissing dan -> geen nieuw contract.
Nu bij Ajax vind ik hem ook niet best, dat hij daar veel speelt zegt meet over hoe goed ze daar zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |