idd!! je hebt gewoon mooie ogen!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef Alerion het volgende:
Dan nog, je hebt mooie ogen!
Ik heb ook eindelijk weer eens een zelfportret gemaakt. Eerst maakte ik ze zowat elke week, nu doe ik er een half jaar over om weer de motivatie te vinden mezelf op de foto te zetten.Ik heb liever veelzijdige modellen die er wat van kunnen!
[ link | afbeelding ]
Helloby metzfotografie.nl, on Flickr
Haha ja 't is best een deuk.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:01 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
[..]
idd!! je hebt gewoon mooie ogen!
enneuh!!! jij hebt een kuiltje in je kin!!!!!!!!!! coolllllldas een teken van goed karakter toch
Oei, vind dat deze niet goed gegaan is. Ze had waarschijnlijk beter haar haar los kunnen houden of omhoog. Want in combinatie met de make up lijkt haar gezicht vanuit deze hoek twee keer zo breedquote:
Gave crop zeg!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef Alerion het volgende:
Dan nog, je hebt mooie ogen!
Ik heb ook eindelijk weer eens een zelfportret gemaakt. Eerst maakte ik ze zowat elke week, nu doe ik er een half jaar over om weer de motivatie te vinden mezelf op de foto te zetten.Ik heb liever veelzijdige modellen die er wat van kunnen!
[ link | afbeelding ]
Helloby metzfotografie.nl, on Flickr
Dank jequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:00 schreef xjoyce het volgende:
@Tamashii, Klopt was zelf ook aan het twijfelen over de houding haha, maar er waren zoveel positieve reacties via hyves op deze foto dat ik benieuwd was hoe het commentaar hier zou zijn. Thanks voor je reactie.
@ Wiebeldak, Mooi zelfportret. Jij bent fotogeniek volgens mij. Als ik ooit een mannelijk model zoek hahaaha ;p
Ik faal ook gigantisch hard op foto's.. Daarom staan er ook nergenst echt onlinequote:Op woensdag 16 februari 2011 18:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk om iets leuks te doen op een foto. Dus meestal zie ik eruit als een mongool. Tenzij er wat alcohol in het spel is, dan gaat 't meteen beter
Details, maar vind het erg krap bovenaan haar arm, en er zit een stip op de achtergrond recht boven haar hoofd/pols. Qua licht is ie verder prima enzo.quote:
Zijn uitdrukking is goed. Kleuren zijn goed, achtergrond ook maar ik mis de echte scherpte. Eigenlijk is allen zijn linkeroog goed scherp.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:23 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Vriend van me in Rome
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zijn uitdrukking is goed. Kleuren zijn goed, achtergrond ook maar ik mis de echte scherpte. Eigenlijk is allen zijn linkeroog goed scherp.
Exposure 0.003 sec (1/320)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zijn uitdrukking is goed. Kleuren zijn goed, achtergrond ook maar ik mis de echte scherpte. Eigenlijk is allen zijn linkeroog goed scherp.
Met aparture 1.8 is het sowieso aan te raden om meerdere foto's te maken want de scherpte diepte is dan erg kort waardoor je er snel naast kan zitten. Dat kun je niet zien op je camera lcd maar echt pas op de pc.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Exposure 0.003 sec (1/320)
Aperture f/1.8
Focal Length 50 mm
ISO Speed 1600
Ik had 'm dus eigenlijk nog wat moeten knijpen. Ik moet er wel bij vertellen dat dit een snapshot in de metro was, en ik denk dat een langere sluitertijd waarschijnlijk een bewogen foto had opgelevert.
Dat is inderdaad wel een goeie. Toch vind ik hem ondanks de omstandigheden mijn beste die ik tot nu toe gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met aparture 1.8 is het sowieso aan te raden om meerdere foto's te maken want de scherpte diepte is dan erg kort waardoor je er snel naast kan zitten. Dat kun je niet zien op je camera lcd maar echt pas op de pc.
Alles is ook prima behalve de echte scherpte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goeie. Toch vind ik hem ondanks de omstandigheden mijn beste die ik tot nu toe gemaakt hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |