Erg mooi,quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn eerste echte portret foto.
[ afbeelding ]
Tnx!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef SW8810 het volgende:
[..]
Erg mooi,
dragan techniek ofniet?
[ afbeelding ]
Omdat het er (afgezien van de dof) uitziet als een impulsfoto gemaakt met een compactcamera.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Alerion het volgende:
@photolex: Waarom een kiekje als ik vragen mag?
Ik ook niet. Vind de achtergrond ook erg leuk.quote:
Naais! Precies het sfeertje wat ik ook probeerde te bereiken in m'n voorgaande foto.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:09 schreef xjoyce het volgende:
Mooi Mr. Spaceman. zit veel gevoel in
Madelinde:
[ afbeelding ]
Prachtig! Oneindig veel interessanter dan de nogal 'lege' portretten die hier vaak langskomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:39 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[ afbeelding ]
Moeder en dochter in Jakarta. Op rolfilm geschoten met een Bronica camera
Tja, geluk... 't Zal niet zo zijn dat hij op een dag wakker werd en zich per ongeluk in Indonesië begaf of zo. En dan nog moet je zo'n foto nog wel máken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef xjoyce het volgende:
@ Problematique, Ik denk dat deze fotograaf veel geluk heeft gehad met het land waar hij zich in begaf. Daar kun je van deze gevoelige platen schieten.
Wat mooi!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:39 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[ afbeelding ]
Moeder en dochter in Jakarta. Op rolfilm geschoten met een Bronica camera
In Nederland lopen ook genoeg mensen rond die een sprekender gezicht hebben dan een mooi blond meisje met make-up op. De foto van Alerion bijvoorbeeld vind ik al een stuk interessanter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:47 schreef xjoyce het volgende:
@ Problematique, Ik denk dat deze fotograaf veel geluk heeft gehad met het land waar hij zich in begaf. Daar kun je van deze gevoelige platen schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |