Wow, super gaaf! Zoiets wil ik ook nog wel eens een keer gaan proberenquote:Op maandag 20 december 2010 17:18 schreef freud het volgende:
Mooie portretten weer hier! Leuke inspiratie altijd.
@Photolex: mooie high key met soft effect! Alleen erop letten dat ogen niet echt mooier worden (mijn mening uiteraard) met soft. Ik masker ze er meestal weer uit.
@DYA: tof! Eerste is helemaal tof (ben alleen geen fan van het horloge eronder), bij die tweede moet je op de reflectie letten. Nette belichting!
Ik ben zelf vorig weekend wezen experimenteren met belichting a la fifties glamour.
[ afbeelding ]
Thanx! Eén flitser met snoot bijna er recht boven. Visa speciaal voor z/w laten schilderen. Heb deze met groene make-up gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Wow, super gaaf! Zoiets wil ik ook nog wel eens een keer gaan proberenDeze vind ik erg mooi, ik herkende de stijl meteen toen ik de foto zag, erg goede uitstraling en belichting!
Prachtig! Lekkere toning, contrast en scherpte. Voor mij net iets te krap gekaderd alleen, maar buiten dat een mooie plaat.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn eerste echte portret foto.
[ afbeelding ]
Hej, je bent er weer! Ik was je bijna aan het missenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef xjoyce het volgende:
haha hierboven humorr.;p
[ afbeelding ]
Een wat oudere.
Mijn eerste "portret", had een beetje teveel bier op om er nog serieus iets van te gaan maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef xjoyce het volgende:
haha hierboven humorr.;p
[ afbeelding ]
Een wat oudere.
Ik vind hem leuk!quote:
Dank je! Jammer dat de bovenkant van haar haar net niet erop staat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk!
Ik heb er ook van nieuwjaarsdag net na 12ven toen de hele straat vol rook stond. Door die rook vind ik de sfeer zelf heel gaaf geworden.
[ afbeelding ]
Ik vind de hartjes best tof, alleen vind ik haar posse/smile niet echt passen in de foto.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef xjoyce het volgende:
Hij is wel leuk! Door de rook mis ik juist scherpte! Het is een leuke foto maar niet echt bijzonder zegmaar.
[ afbeelding ]
Ik ga met Kanovinnie mee als het gaat om haar uitdrukking. Ze komt naar mij nu over alsof die 'hartjes' bijtende insecten zijn. Beetje een vreemde omschrijving.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef xjoyce het volgende:
Hij is wel leuk! Door de rook mis ik juist scherpte! Het is een leuke foto maar niet echt bijzonder zegmaar.
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie foto alleen haar mond staat "vreemd" Alsof haar onderlip er aan hangt...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:25 schreef xjoyce het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx! Dat ie zo krap gekaderd is komt omdat er een TL buis uit zijn oor stak. Ik kreeg dat niet mooi weggewerkt dus daarom maar dat krappe kader. Vind dat zelf ook niet mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Prachtig! Lekkere toning, contrast en scherpte. Voor mij net iets te krap gekaderd alleen, maar buiten dat een mooie plaat.
Mooie foto. Lekker scherp en een fijne toning. Die kerel lijkt een beetje op Giel Beelen vind ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:54 schreef Alerion het volgende:
@Wiebeldak: Als je verhaal van de rook er niet bij had gestaan, had ik geen idee wat deze foto precies voor moest stellen. En da's meestal niet de bedoeling denk ik...
@Joyce: Dat tweeluik van (geloof ik?) hetzelfde portret vind ik niet zo... Waarom kijkt ze zo woest?En het is weer wat vlekkerig bewerkt, waar ik vaker opmerkingen over heb gemaakt bij jouw foto's.. Misschien deze maar eens opsturen?
![]()
Die andere vind ik dan weer wel heel gaaf! Symmetrisch en mysterieus door het wit. Gave make-up. Alleen heeft ze nou alleen op haar linkeroog (voor de kijkers rechts) mascara of lijkt dat zo omdat haar oog een beetje hangt? 't Ziet er een beetje vreemd uit.
Hier een van mij van een tijdje terug, tijdens een bandshoot:
[ link | afbeelding ]
Koen [Ashes of Many] by metzfotografie.nl, on Flickr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |