Hear hearquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:04 schreef iPat het volgende:
Idols moet terug met als voorwaarde dat er gebruik gemaakt wordt van een live band en dat de kandidaten zichzelf mogen begeleiden met een instrument. En ze zouden net als VOH een voorselectie moeten maken van de kandidaten die op tv komen bij de auditie. Iedereen vindt nu VOH geweldig omdat er echt zangtalent tussen zit, maar het valt gewoon meer op omdat alle onzinaudities zijn weggefilterd. Als Idols dat ook zou doen, zou het ook meer serieus genomen worden.
Idols is nu één van de weinige talentenjachten waar de jury zich nog objectief opstelt omdat ze niet verantwoordelijk zijn voor een bepaald kandidaat. De show moet de nadruk leggen op de kandidaten, niet op de onderlinge strijd tussen de juryleden.
Retweetquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:04 schreef iPat het volgende:
Idols is nu één van de weinige talentenjachten waar de jury zich nog objectief opstelt omdat ze niet verantwoordelijk zijn voor een bepaald kandidaat. De show moet de nadruk leggen op de kandidaten, niet op de onderlinge strijd tussen de juryleden.
quote:Jury met Bert en Erney?
quote:Want X Factor is zoveel leuker?Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:
Idols? Dat is met de X Factor toch hatske achterhaald? (en als Popstars nu al te zien op tv)
Hoeft wat mij betreft niet terug te komen...
quote:Jaaaaa
quote:Ja vind ik wel
quote:Omdat je de strijd tussen juryleden belangrijker vindt dan strijd tussen kandidaten?
quote:Dit is een van de redenen waarom Idols weer terug moet komen... dat gezeik met teamsOp woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat je de strijd tussen juryleden belangrijker vindt dan strijd tussen kandidaten?
quote:Dat zeg ik toch heul nergens?Op woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat je de strijd tussen juryleden belangrijker vindt dan strijd tussen kandidaten?
quote:Nee, als je het al gezegd had had ik het niet hoeven vragen ey?Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch heul nergens?
quote:Puntje voor jouOp woensdag 27 oktober 2010 23:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, als je het al gezegd had had ik het niet hoeven vragen ey?
quote:Nou ik kan maar 1 reden bedenken waarom geen enkele show ala iDols terug moet komen:Op zondag 17 oktober 2010 11:55 schreef iBenny het volgende:
Er zijn verschillende soorgelijke shows, maar Idols blijft toch echt wel de leukste...
Vertel hier waarom idols weer terug moet komen
quote:Onzin, laatste 2 X-factors werden ook vrijwel geen kansloze audities meer uitgezonden.Op zondag 17 oktober 2010 17:04 schreef iPat het volgende:
Idols moet terug met als voorwaarde dat er gebruik gemaakt wordt van een live band en dat de kandidaten zichzelf mogen begeleiden met een instrument. En ze zouden net als VOH een voorselectie moeten maken van de kandidaten die op tv komen bij de auditie. Iedereen vindt nu VOH geweldig omdat er echt zangtalent tussen zit, maar het valt gewoon meer op omdat alle onzinaudities zijn weggefilterd. Als Idols dat ook zou doen, zou het ook meer serieus genomen worden.
quote:Niet zo vreemd als je bij de ene show mensen uit gaat nodigen terwijl het bij de andere allemaal mensen zijn die zelf auditie komen en willen doen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef UltraR het volgende:
VoH heeft gewoon vele malen meer talent rondlopen omdat er een ander soort deelnemers op afkomt. Serieuzere types, minder kinds.
Dat is zeker een noemenswaardig argument om te vermelden waarom Idols terug zou moeten komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:26 schreef supersushihero het volgende:
het uitlachen van mensen die denken dat ze kunnen zingen en uitgekaferd worden door de jury
Ik zit met smart te wachten op het ongetwijfeld spectaculaire einde van deze zin.quote:
hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op het ongetwijfeld spectaculaire einde van deze zin.
quote:Op zondag 21 april 2013 11:40 schreef female81 het volgende:
Ik heb dat stukje niet, maar herinner het me nog heel goed ("power to the king kong!") en weet wel dat het hetzelfde meisje was als hier. En hier deed ze ook al zo debiel.
We hebben in Nederland een publieke omroep die perfect zo'n programma zou kunnen maken. Gewoon doen! Je kan er zelfs Endemol voor inhuren als je wil, dat werkte voor DWDD en P&W prima. Ik maak me geen illusie over de intenties van de commerciële omroepen, een omroep die zendtijd verhuurt voor het oplichten van mensen (belspelletjes, sexlijnen) laat er geen misverstand over bestaan wat haar primaire doel is.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:01 schreef Iwanius het volgende:
En jij denkt dat men daar zelf niet aan gedacht heeft en toen besloten heeft om er een heel circus van te maken vanwege de honger naar de hoogst mogelijke kijkcijfersreeks?
Reden te meer om ervoor te pleiten dat de publieke omroep iets maakt wat wel wezenlijk is.quote:Allemaal wegwerp/instant consumptie programma's die men maakt.
Uiteraard naar Amerikaans voorbeeld.
precies wat ik met mijn eerdere reactie bedoelde inzake de onlogische manier van handelen voor ons leken.quote:Volgens mij maakte dit programma ook nog eens de fout om niet op een goede manier op tijd reclame te maken voor dit programma, wat nodig is om de talenten te lokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |