Dat is zeker een noemenswaardig argument om te vermelden waarom Idols terug zou moeten komenquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:26 schreef supersushihero het volgende:
het uitlachen van mensen die denken dat ze kunnen zingen en uitgekaferd worden door de jury
Ik zit met smart te wachten op het ongetwijfeld spectaculaire einde van deze zin.quote:
hahaquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op het ongetwijfeld spectaculaire einde van deze zin.
quote:Op zondag 21 april 2013 11:40 schreef female81 het volgende:
Ik heb dat stukje niet, maar herinner het me nog heel goed ("power to the king kong!") en weet wel dat het hetzelfde meisje was als hier. En hier deed ze ook al zo debiel.
We hebben in Nederland een publieke omroep die perfect zo'n programma zou kunnen maken. Gewoon doen! Je kan er zelfs Endemol voor inhuren als je wil, dat werkte voor DWDD en P&W prima. Ik maak me geen illusie over de intenties van de commerciėle omroepen, een omroep die zendtijd verhuurt voor het oplichten van mensen (belspelletjes, sexlijnen) laat er geen misverstand over bestaan wat haar primaire doel is.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:01 schreef Iwanius het volgende:
En jij denkt dat men daar zelf niet aan gedacht heeft en toen besloten heeft om er een heel circus van te maken vanwege de honger naar de hoogst mogelijke kijkcijfersreeks?
Reden te meer om ervoor te pleiten dat de publieke omroep iets maakt wat wel wezenlijk is.quote:Allemaal wegwerp/instant consumptie programma's die men maakt.
Uiteraard naar Amerikaans voorbeeld.
precies wat ik met mijn eerdere reactie bedoelde inzake de onlogische manier van handelen voor ons leken.quote:Volgens mij maakte dit programma ook nog eens de fout om niet op een goede manier op tijd reclame te maken voor dit programma, wat nodig is om de talenten te lokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |